K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-06-2012, 15:19   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Smagen ER bedre med tanksystemerne, og det bedste er, at man bare fylder tanken op, og ellers bare damper derud af.....

Jeg startede faktisk med et Ego-T sæt, og var mægtig tilfreds. Dog blev det lynhurtigt dyrt i længden, fordi jeg lynhurtigt fik brændt atomizerne af...og ofte når jeg skulle have nye atomizere, så smagte de brændt fra fabrikkens side, så det krævede en rensning inden jeg i det hele taget kunne dampe. Sådan noget bliver man træt af!!

Så røg jeg på artig tanken fra pink-mule, den passede jo med mit Ego-T batteri, og der fik jeg øjnene op for tanksystemet - med Ego-T fylder man væsken i mundstykket som så fyldes op efter behov. Men med tanken skulle jeg så bare fylde op 1 gang dagligt, og det var jo bare dejligt!! Smagen og dampen blev også SÅ meget bedre.

Så dampede jeg lidt på FlyOne's cleromizer, og den var også helt genial, men på et tidspunkt snaskede hullet i silikoneproppen til, så det føltes som at suge en golfbold op gennem et sugerør, så den røg lidt på hylden igen.

Men jeg har sådan lidt at skiftes med, men hittet er altså CE4, synes aldrig den fejler og er god på mit Ego batteri og mit FlyOne....
- jeg skal til at bestille igen, men hun har udsolgt ind til næste uge, så jeg må lige vente lidt.

Mener da egentlig også hun har sådan nogle prøvesæt, hvor man kan prøve det forskellige af til en rimelig penge.....

HUSK at tjek rygevæsker med de tanke i vælger. Der er enkelte rygevæsker der ødelægger tanken, men jeg mener helt bestemt det står på hjemmesiden. Mener Cola smagen, Kanel og cool mint ikke er gode i tankene da glasset flækker.
Men ellers spørg ved bestillingen.
Jeg har aldrig oplevet nogle problemer med væskerne, men har så heller aldrig købt dem der skulle være problemer med.

- jeg har lige dampet Belgisk vaffel, den var faktisk overraskende god. Lidt vanille/kanel/karamel agtig, uden at blive for sød......og hele hytten dufter af hjemmebag

Og husk også, at man selv kan blande de væsker man køber færdigblandet. Fx halv tobak og halv menthol. Halv jordbær og halv vanille osv osv osv....faktisk er det kun fantasien der sætter grænser.

Ofte hvis jeg har købt en væske jeg ikke er HELT vild med, så kan jeg selv spice den lidt op med et stænk karamel, lidt frugt og/eller vanille, og dermed få en væske som bliver rigtig god. Bare lige så i ved det

Igår aftes lavede jeg en lille hyggeblanding med kaffe og cognac, og den smagte af bogskab, hihihihihi...............nej! den smagte bare litterært og engelsk slots agtig. I ved godt hvad jeg mener ikk.....knitrende pejs, fuldskæg og lædersko

Sidst redigeret af Ninja; 12-06-2012 kl. 15:27.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension