K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2014, 01:12   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Da jeg blev interviewet til en artikel i Politiken, kunne det hele klares over telefonen - det kunne ikke blive lettere. De tilbød endda også at komme her hjem!

Som oftest skal man bare have overskud til at tale, og som regel bestemmer man fuldstændig selv tidspunktet.

Det behøver jo ikke være noget med at løbe maraton med sagen under armen gennem byen, mens vrede folkemængder kommer med tilråb i genkendelsens vrede.....

Personligt tænker jeg på dem, der i forvejen skriver herinde, at de vil kontakte medierne, såfremt der ikke sker hint og did i sagen. Og nu er chancen her!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2014, 01:53   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Da jeg blev interviewet til en artikel i Politiken, kunne det hele klares over telefonen - det kunne ikke blive lettere. De tilbød endda også at komme her hjem!

Som oftest skal man bare have overskud til at tale, og som regel bestemmer man fuldstændig selv tidspunktet.
Jamen det er da skønt, at du kunne overskue det, det havde jeg ikke kunnet mens jeg kæmpede med kommunen.

Jeg synes desværre der er en tendens til, også herinde, at folk tænker, at "når jeg kan, så kan andre også".

Sådan er det bare ikke altid.

Vi slås alle sammen med forskellige ting, det som er "a piece of cake" for den ene kan være som, at bestige et bjerg for en anden.

Der er nok også ting, som for mig er nemt og ligetil, men som for dig er totalt og aldeles uoverskueligt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2014, 15:18   #13
dorthe007
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2014
Indlæg: 13
Styrke: 10
dorthe007 er ny på vejen
jo jeg kan godt give jer et eksempel jeg har været 8 år i systemet ,og nu undersøger jobcentret sig for 4 gang?
dorthe007 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2014, 08:18   #14
Snurrberget
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-11 2012
Indlæg: 33
Styrke: 12
Snurrberget er ny på vejen
Politiken er et radikalt rør, der udtrykker den akademisk uddannede, humanistiske, elites synspunkter.
Det er den samme elite som forsager rettigheder til et værdigt liv for kontanthjælps modtagere og mener at en skat på bankers pengetransaktioner er helt forkert.
Det er dem der mener at ydelser til dem der intet har skal begrænses (for at sikre et større "arbejdsudbud"), og bruger pengene der kommer ind fra nedskæringerne til at sikre at dem der i forvejen har i pose og sæk, kan få lidt mere.
Hvor EB/BT kun i ringe omfang lægger skjul på at de dyrker vores fælles glæde ved at se en heks blive brændt levende, så gør Politiken det samme i skjul af ligegyldige udtryk som "humanisme" og "forståelse" for de "svageste".

Mit råd er at holde dig så langt væk fra Politiken og deres "segment" som SF i dag ville ønske at de havde gjort, før de gik i regering med den nye selvfede adel.

Som min farmor sagde, så spiser man ikke kirsebær med herregårdsbørn.

(Det gjorde hun så ikke. Citatet stammer fra en årbog fra 1886, der beskriver dansk kultur).

Sidst redigeret af Snurrberget; 20-08-2014 kl. 08:59.
Snurrberget er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension