K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-08-2014, 10:31   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af dzphigh1 Se meddelelser
Hej, jeg har modtaget dit brev men kan ikke den dag da jeg holder ferie.
Medmindre det er aftalt med din sagsbehandler, at du holder ferie, så synes jeg du skal fjerne den sætning, og holde dig til, at du ikke kan møde op på grund af angst, socialfobi o.l.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2014, 13:07   #12
dzphigh1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
dzphigh1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Medmindre det er aftalt med din sagsbehandler, at du holder ferie, så synes jeg du skal fjerne den sætning, og holde dig til, at du ikke kan møde op på grund af angst, socialfobi o.l.
nu har hun skrevet tilbage at hun synes for min ejen skyld at vi skulle ha' et møde så vi ikke skulle sidde og bruge tid på at skrive frem og tilbage, og hun skrev at jeg ikke måtte tror at det var en forhør men kun en snak om min økonomi.. og så tænker jeg jaja det er godt med dig, jeg har læst hvordan kontrolgruppen behandler folk.. og jeg ved bare jeg bryder sammen for er sikker på hun er kold og ligeglad med hvordan jeg har det.. :'(
dzphigh1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2014, 16:39   #13
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg tror heller ikke på hun er der for dig, hun er en krontrol gruppe og de skal finde noget, eller i hverfald prøve, så hold dig til din skr.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2014, 10:40   #14
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du kunne udbede dig om skriftlige spørgsmål..

Kære dzphigh1

..... som denne borger i Holbæk har gjort:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...55696582_n.jpg

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 17-08-2014, 10:55   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære dzphigh1

..... som denne borger i Holbæk har gjort:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...55696582_n.jpg

Hilsen Peter
Ganske fornuftigt.

Men jeg vil dog påpege, at flere af spørgsmålene må betragtes som irrelevante i forhold til, om man er reelt enlig eller ej.

F.eks.:
"Hvis udefrakommende personer så dig og Xxxxx sammen, hvordan tror du at i vil blive opfattet?"

"Hvor længe har dig og Xxxx kendt hinanden?"

Mig bekendt kan man godt være, at betragte som reelt enlig selvom man har en kæreste, og måske endda har haft den samme i mange år.

Hvis det var mig, der skulle besvare den slags spørgsmål, så ville jeg beskrive mit forhold til Xxxx som "bollevenner"
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2014, 11:35   #16
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
En kontrolgruppes formål er ikke at jorde folk, men at finde ud af om alt er ok. Når du har rent mel i posen, så aftale et møde, tag en bisidder med, der kan støtte dig og få det overstået. Ved godt, det kan være svært, men til hengæld en god ting, når det er overstået.
Husk de historier, man oftest hører om, er de dårlige. Der er sikkert mange flere gode.
Du er fuldstændig ligeværdig med de personer, du skal møde. Håber du bare får det overstået. Ting har det med at blive større, jo mere man udsætter det og din situation er jo, som den er. Det kan kommunen ikke ændre på. Held og lykke.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2014, 13:36   #17
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
tror nogen gange de prøver sig frem, kender en der blev spurt, var i til den og det sammen, nej det var de ikke, nå men du er blevet set der med ham.

men den dag var hun hjemme hos mig, alene.

tror bare nogen af dem prøver sig frem, de fleste er sikkert reale nok, mens der er de rødne kar
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension