K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2011, 22:56   #1
Lightlessnes
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
Lightlessnes er ny på vejen
Papir pist væk....

Jeg har været på kontanthjælp i 13 år, har ikke kunne gennemføre en arbejdsprøvning og derfor ikke været egnet til fleksjob. Og så har jeg ellers bare været smidt ud i projekter - arbejdsprøvning med samme resultat = langtids sygemelding. Men de mente stadig at alle muligheder IKKE var udtømte.

Så flyttede jeg kommune, hvor de straks gik i gang med at søge en førtidspension til mig, for dem at se var alle muligheder udtømte for længe siden. Der var udtalelser fra min læge og psykiater om at mit helbred ikke ville ændre sig.

Uheldigvis var jeg nød til at flytte, hvilket desværre blev over i en ny kommune, hvor jeg så er igang med en socialafklaring.. som er noget rigtig ****, i det at jeg allerede har nr 3 socialrådgiver på sagen og har altså kun været i kommunen 1år.

Meeeeen bad så om at få lov til at se mine papir eb ret lille bunke efter som jeg har været i systemet i 13år, og hvilket chok jeg fik.... Der står INTET om de arbejdsprøvninger jeg har været i .... papirene er væk, de har aldrig været der fra min "første" kommune!!!Og de er ligeglade med at der er udtalelser fra min læge og psykiater...
Hvad pokker gør jeg ??
Lightlessnes er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2011, 23:23   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Har du kontaktet de kommuner du tidligere har boet i og bedt om aktindsigt?
Ellers: Gør det i morgen.

Jeg HÅBER, at de stadig må ligge inde med papirerne.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2011, 08:56   #3
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Du ringer til BT eller Ekstrabladet. Eller find den journalist der søgte eksempler på rystende sagsbehandlinger herinde for nyligt.
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så fik jeg papir på afgørelsen om fleksjob. supersus Spørgsmål ang fleksjob 13 08-06-2012 23:11
Førtidspension §18 papir væk? B G A Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 13-09-2010 23:41
angst og stress pist væk- tror kommunen kandelsdorff Alt det andet 8 03-09-2010 23:27
Hjælpen pist væk! buster Politik og Samfund 4 11-05-2010 17:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension