K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2010, 12:39   #1
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Spænende forsøg

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2010/11/08/224006.htm

Citat:
Landets kommuner får nu en mulighed for at byde ind på et såkaldt frikommuneforsøg, hvor de slipper for statslige regler og krav mod til gengæld at levere en bedre service.
Hvis vi sad med vores tidligere borgmester ville jeg råbe og skrige OS OS for pokker, kom nu glad, og det kan ikke gå for langsomt, men med den borgmester vi har nu, kan jeg kun skrige det modsatte i desperation. Og så laver vi lige censur, nok heder det at vi har ytringsfrihed, men det gælder jo kun den ene vej og ikke den anden ikke sandt, og her er et af de stedet hvor jeg skal vare min mund, for det er bestemt ikke til ære og værdighed det jeg har at sige om sidende borgmester.

Jeg kunne godt frygte sådan et forsøg, med den forkerte borgmester og kommunalbestyrelse, og dem har vi jo desværre flest af her i landet, nok skal de tilbyde bedre service, men hvad så hvis de ikke gør? og hvordan så med at klage, loven er jo tilsidesat, man har som borger INGEN rettigheder ud over de grundlovssikrede, hvilke jo er fra matusselems tid, mere end alm forældet.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2010, 09:51   #2
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
LUM - ked af det men ....der kunne jo ske det der er endnu værre for folk som os...at vi behandles endnu værre så de kan spare penge til dem der "betyder" noget i kommunen - dem der kan fortælle at servicen er højnet....!!!

Hr og Fru hansen der har en ansøgning inde..eller eller eller...

Jeg ser nok ikk så positivt på det ...
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2010, 14:38   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det gør jeg som jeg skrev nederst heller ikke, sådan helt generelt, der hvor det vil være positivt, var med vores tidligere borgmester ved roret, han er nemlig IKKE ligeglad med nemmeskeskæbner, men til gengæld hamrende ligeglad med hvad politikerene siger han skal, han så/ser på MENINGEN med gældende lov, og ikke på hvordan der spares til trods for at det rammer de forkerte.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
forsøg med kommunale fleksjobber nielsen69 Politik og Samfund 0 19-12-2012 15:38
Magnetstimulation forsøg i Aalborg jsn Dit og Dat 0 09-06-2009 09:41
Hjortens nye forsøg @PerChr Politik og Samfund 6 10-03-2009 17:23
forsøg på lidt hjælp Huldra Et godt link! 7 26-01-2009 19:05
Hold jer langt væk fra forsøg Guffi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 24-11-2006 19:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension