K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2010, 14:05   #1
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Jobcentre opgiver førtidspensionister

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle1448738.ece


Har nogle ftp herinde prøvet at komme i (deltids-)job?
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2010, 23:02   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hm tak for linket og nej, jeg har ingen erfaring udi deltidsjob m ftp.

Må altså lige have lov at sige at jeg tror da at langt de fleste ftp i dag har fået en ftp fordi de netop ikke kan arbejde, ej heller i diverse skånejobs, flexjobs og hva har vi her.

(i dag skal man jo næsten komme med hovedet under armen før man kan få lov at få en ftp)

Intentionerne i denne lovgivning KAN MÅSKE være gode nok men jeg har uendelig svært ved at se noget som helst brugbart i det, sorry

Til gengæld bruger jeg mit overskud herinde samt i noget frivilligt ulønnet foreningsregi så jeg keder mig skam ikke, hvis det er den parole Regeringen mener: dovenskab er roden til alt ondt! -naarhh, ku altså ikke la vær´
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2010, 10:54   #3
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Jeg er under indstilling til fp, og jeg vil også sige, at kunne jeg arbejde, så gjorde jeg det. Og hvis jeg på et tidspunkt skulle kunne arbejde lidt, så går jeg selv igang med at søge noget. Det sidste jeg har brug for er (endnu) en sagsbehandler, som mener at vide hvad der er bedst for mig, og som jagter mig rundt i manegen men alskens tiltag

Jeg synes, at indsatsen overfor sygemeldte (jeg har jo selv lige været det igennem) generelt er velment, men misforstået.

Der skal lægges kræfter, der hvor det nytter og er relevant, og så skal de, som har meget alvorlige sygdomme som f.eks. kræft, have lov til at være syge og blive raske i fred, og de som virkelig ikke kan (som f.eks. mig selv) skal hurtigt gennem systemet. Der er utroligt meget spildtid og fnidder i systemet.
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2010, 11:43   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
enig pia l.

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 16:12   #5
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
arbejde

Citat:
Og hvis jeg på et tidspunkt skulle kunne arbejde lidt, så går jeg selv igang med at søge noget. Det sidste jeg har brug for er (endnu) en sagsbehandler, som mener at vide hvad der er bedst for mig, og som jagter mig rundt i manegen men alskens tiltag
PiaL husk endelig at det må du ikke. Du må ikke være på ftp og så bare selv søge et skånejob, det SKAL gå gennem kommunen, ellers risikerer du at de tager din ftp fra dig, fordi du jo sagtens kan arbejde
tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 16:18   #6
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tije Se meddelelser
PiaL husk endelig at det må du ikke. Du må ikke være på ftp og så bare selv søge et skånejob, det SKAL gå gennem kommunen, ellers risikerer du at de tager din ftp fra dig, fordi du jo sagtens kan arbejde
Derfor kan hun jo godt søge det selv? Kommunerne er ikke alt for kvikke til at finde skånejobs og derefter kan hun få det gjort gennem kommunen.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
opgiver at kæmpe længere dalsgård Alt det andet 19 01-08-2013 20:21
Opgiver... Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 10 21-04-2012 10:10
opgiver V_Brask Alt det andet 5 06-01-2011 03:26
DR TTV: Roskilde opgiver millionkrav mod frima ejet af Henriette Kjærs mand. TimeGuest Politik og Samfund 2 05-01-2011 03:43
kritik af jobcentre frida Nyt om loven 1 28-04-2009 01:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension