K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2015, 09:57   #31
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Puh, et valg! Er godt nok chokeret over, at vi får Uløkke som statsminister igen... Efter alle de 'udskejelser', 'regnefejl' og nu mandatstilbagegang... Utroligt...

Og DF's fremgang... Bliver spændende, om de kan holde fremgangen, når de nu skal til at lave real-politik. Måske det bliver en gentagelse af SF's deltagelse under Vestagers kommando...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 10:08   #32
hansenheidi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2012
Indlæg: 91
Styrke: 12
hansenheidi er ny på vejen
regne kan han

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Tja DF skal bruge ca 185,5 milliarder hvis samtlige valgløfter skal holdes, såååå der må jo være NOGEN der bliver ramt på pengepungen. Hans vision er ca 110 milliarder højere end alle andres budgetter....

Tænk om finansministerposten går til DF, så må man edderhakkeme håbe de kan finde én der kan regne!!!
Jeg tror bestemt at df leder kan regne for har lige læst om hans barndom og hans liv og tror faktisk kan kan holde styr på regnskabet og er en mand der har tjek på sit rod.
om det så bliver til vores side vides ikke,
men tror mange har stemt på,ham i troen om at han passer på de svage og gør han det ikke så mister df mange stemmer ved næste valg og det ved de godt.

ser heller df ved magten end la og venster
og som en der ellers har stemt s så har helle svigtet og intet gjort om at prøve at stoppe den grimme tone i samfundet.

jeg belønnede liste ø som nu er 4 største håber de kæmper videre.

vi er ude i store problemer hvis der ikke gøres noget med indflydelse fra Eu .

så da jeg kom mig over chokket især at la gå frem.

Så afventer jeg nu fremtiden med ro og håb

gå det galt har jeg plads til mange og vi må rykke sammen
krammer til jer alle her på dagen derefter og husk heller blive svigtet af nogle man ikke forventer noget af end blive svigtet at dem man troede var ens venner og hjælp.
__________________
De værste overgreb imod mennesker er begået med loven i ryggen og af Folk der sagde jeg passer bare min Job.
hansenheidi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 12:23   #33
glick
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 109
Styrke: 13
glick er ny på vejen
Pia og førtidspension

Pia har stadig væk meget til at siger hos DF. Jeg kan slet ikke forestiller mig DF vil rører med de svage i samfundet. Læs deres hjemmeside der står med mange paragrafer hvordan de vil beskytter de svage i samfundet. Uanset hvad DF og Venstre ønsker har de IKKE magt nok til at ramme os. Fuck DA.
glick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 14:31   #34
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja DF sagde osse, de ville afskaffe finansieringen af SATS puljen, så det ikke var overførselsindkomster, der skulle betale - Det blev absolut ikke til noget.

Mange kalder dem Danmarks populistiske parti.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 19:57   #35
Pepsi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 37
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Pepsi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frubipolar Se meddelelser
Hvor jeg dog skammer mig over at være dansker!!!
Nu bliver hele danmark stemplet som fremmedefjensk.... Suk...
http://youtu.be/uuopoxWUvQk
Pepsi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2015, 23:20   #36
Timeagain
Slette Bruger
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2015
Indlæg: 47
Styrke: 10
Timeagain er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nej selvfølgelig kan du ikke det....du er nok også farvet af dine holdninger...hvis jeg ikke husker forkert...

Man skal da have skyklapperne på hvis man ikke kan se det positive i en rød regering fremfor en blå regering....specielt hvis man tilhøre det segment der frekventere K10...

Helt enig i at de har lavet meget lort....det har vi forsøgt at forklare andetsteds på siden....om hvorfor de har det...og hvad man evt kan mene om de radikale...

Men lad os endelig hører...hvor du kan se det positive nu her det bliver blå blok der skal regere...

Jeg er sikker på at der sidder mange spændte og venter på det...

Haha ja Webmaster Utroligt at folk ikke kan se, at der er meget højere sandsynlighed for, at der vil blive skåret i overførelses indkomsterne med en blå regering. Os der ikke kan arbejde er blevet malet med kraftigt rødt på skydeskiven!

Men ak ja, Dansk Folkeparti redder jo det hele i blå blok..........

Citat:
Oprindeligt indsendt af Pepsi Se meddelelser
Hvis du syntes det var slemt med rød blok, så bare vent og se nu, hvor blå blok kommer til.

You a'int seen anything jet.


Lige præcis Pepsi!
Timeagain er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 21:13   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Man kan da håbe DF ikke vil indgå i regering med de blå, for så kan de røde trække dem i en heldigere retning - der er jo stadig dagpengene som DF har lovet SF skal løses. Og Dongsagen som DF har lovet Enhedslisten at bakke op om.

Men HVIS DF ikke går i regering, så tager jeg altså hatten af for dem. For så beviser de i hvert fald, at de ikke just tænker i ministertaburetter...

Men lad os se.......måske lander Løkke en VO regering? Eller kommer til at stå med en mindretalsregering (det kunne man næsten ønske for ham!), og et løsrevet DF.
Det vil så nok samtidig betyde, at vi skal til valg igen i 2016, hahahahaha.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 23:01   #38
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Dansk folkeparti har ALDRIG og vil ikke tage ansvar,

nu er de kommet i den situation at de SKAL tage ansvar uanset om de er i regering eller står uden for nu da de er blevet så store.

de virker meget amatøragtige.
__________________

Sidst redigeret af mand; 21-06-2015 kl. 23:04.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 23:40   #39
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Dansk folkeparti har ALDRIG og vil ikke tage ansvar,

nu er de kommet i den situation at de SKAL tage ansvar uanset om de er i regering eller står uden for nu da de er blevet så store.

de virker meget amatøragtige.
JA, det er sgu nok dér hunden ligger begravet

De har jo været vant til at løbe i røven af alle de andre, og nu er de røven.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2015, 00:11   #40
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
DF har jo aldrig lagt skjul på at minister poster ikke var et must for dem .,

De vil have mest af deres politik igennem og så vurderer de hvor de bedst får det .

Tænker måske bare om det er smart at sige nej til regeringen nu de har fået så mange stemmer . Er det fair over for deres vælgere .

Men tror ikke de gør det . Tror det ender med V alene eller VK .

Men det kAn tiden kun vise , og ja DF og SF gav hinanden håndtryk på at stå sammen om dagpengene og det tror jeg bestemt de holder ., Det vil de ikke have hængende over dem -

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension