K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2008, 22:24   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Smile Go weekend til alle

-med dette lille fornøjelige indslag fra cirkusrevyen:

http://www.youtube.com/watch?v=LWXUa...eature=related

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 22:52   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
tak tak søde buster.
imorgen skal jeg tilbringe lørdag eftermiddag i jeres medborgerhus... der er en slags åbent hus, hvor der er et udsnit af forskellige foreninger som er brugere af huset.

hold kæft en morsom video du har fundet, og så er det jo virkelighed, det værste er at klippet er fra 2005,,, og intet er blevet bedre for os herinde, ganske som i klippet der..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2008, 08:07   #3
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Dejligt!

at du formår at bringe godt humor ind i vores stuer

Kan ikke undlade at kommentere vores gode velfærd i dagens danmark!

- vi kan snart få lov at sælge vores 5. ferieuge. Det er jo genialt når lukkedagene også bliver fjernet, - så kan vi arbejde os ihjel

- det er da gennemført genialt at "give os lov til" at arbejde mere, specielt når vi er så gode til at samle dem op, som går ned med stress og andre livsstilssygdomme.

- det eneste jeg sådan set er i tvivl om nu er, hvem der skal tage straffen når de unge mennesker er ude efter kl. 22.00 - når nu mor og far arbejder altid?

Er denne finanskrise ikke også et udtryk for, at afdragsfrie lån, forbrugslån og andre nemme lån er strøet ud til højre og venstre, uanset om de belånte har økonomien i det? (har vi ikke her slugt konceptet "det går godt i danmark" råt, og nu skal vi så til at betale prisen for det?)

Meget kan man sige om da Socialdemokratiet sad ved magten, men jeg mener nu at man den gang pålagde den enkelte større ansvar for egen økonomi, egne børn osv. Var det egentlig så ringe endda?????

Er vi ikke nået dertil at der skal lovgives om ALT det der ikke funker - altså pisk fremfor belønning?

Hvis Anders Fogh nu smutter som statsminister til anden høj post må man da sige, at såvel han som Bendt Bendtsen formåede at gå mens alt var godt - men husker vi også, at de måske har lagt bunden til en økonomisk nedtur? (jeg ved godt at arbejdsløsheden har været rekordlav, - men ved vi om det er resultatet af tidligere regerings arbejde, eller af global struktur. Er det ikke for nemt købte point at påstå, at nuværende regering kunne begynde at banke abejdsløsheden ned allerede efter kun 1 års arbejde?)

Må hellere stoppe nu inden jeg går helt i selvsving!

God weekend derude
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2008, 09:00   #4
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
DEJLIGT MORGENGRIN !

Godmorgen-tak for godt morgengrin Buster.
Næ Odenseaner--du er ikke gået i selvsving, men konstanterer de realiteter med de mange års nedskæringer i det offentlige med den omvendte Robin Hood regering vi har, altså man tager fra de fattige- -og giver til de rige.

God week-end
hilsen Thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2008, 11:41   #5
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Dejligt med humor Buster

Kan tilslutte mig det Odenseaneren og Thelma skriver

Dersværre har mange nok i dem selv og vil hellere have skattelettelser end sørge for ordentlig velfærd til alle

Og mon ikke den regering også selv skulle indrage deres sommerferie. Ferie er nu noget man har brug for, til at være sammen med familien og blive ladet op til arbejdet.

God weekend
Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mail sendt til alle social og arbejdsordføre for alle partier Hejdien Politik og Samfund 4 09-12-2005 10:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension