K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-03-2009, 09:36   #11
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
min tidligere sagsbehandler troede også hun var både læge og psykolog men den med at uddele medicin, den var ny. Hilsen paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2009, 16:24   #12
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
Min sagsbehandler ringede til min læge og så fik jeg sovepiller.
Ikke en god kombination, når jeg er psykisk syg og jeg fik det da også værre af at spise dem.
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2009, 16:56   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så ville jeg da skifte læge med det samme, det er ikke en sagsbehandler der skal sidde og medicinere det er din læge og gerne på eget initativ så er det da mest betryggende ...

Jeg er også blevet spurgt om af min jobkonsulent om hvorfor jeg ikke bare tager sovepiller fordi jeg har svært ved at sove pga smerter , min læge sagde til det jeg er læge og det skal jeg nok sige hvis det kommer til det , det er ikke sundt og ikke forenligt med det du fejler har din jobkonsulent lyst til at være læge så er der mulighed for at uddanne sig til det...

og det bad jeg hende skrive til hende og det gjorde hun ....
Man kan da ikke stole på en læge der lader sig diktere af kommunen (det er der mange der gør efterhånden )
  Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 01:59   #14
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
Lægen er gået på pension, så det løste sig selv.

Når jeg får overskud til at gøre noget ved det, skriver jeg brev til borgmesteren og sundhedsministeren (er det det, han/hun hedder?)

Jeg har på skrift at min tilstand blev forværret af arbejdsprøvningen og at sovepillerne ikke hjalp på mig. Jeg mener endda der står at sagsbehandleren satte det i værk.
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 10:40   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Sundhedsministeren er Axel Jensen og det ville da være en god ide at skrive til borgmesteren det ville jeg da kalde det vigtigste tror ikke der sker noget med lægen slet ikke hvis han/hun er gået på pension ....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Handleplan for Slagelse jobcenter archibald Politik og Samfund 0 24-03-2012 16:54
Slagelse Jobcenter Klage. archibald Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 27-06-2011 22:54
Åbent hus i Jobcenter Slagelse buster Alt det andet 5 02-09-2009 19:41
Cirkus Jobcenter Slagelse/slagelse kommune -igen buster Politik og Samfund 2 21-09-2008 13:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension