K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2013, 16:50   #41
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uha man vil kunne finde mange af disse sager Martin.....men at en bryder noget gør jo ikke at det så er i orden at andre også gør det...

Når det kommer til Lars Løkke....ja så er det altså ham der er formand for det største parti i danmark og ham der er statsminister kandidat for V og evt ham der skal have ansvaret for det hele...

Så derfor går folk selvfølgelig hårdere til ham....lige som de gør med Helle Thorning..

Når manden så samtidig melder ud at vi skal nedsætte bistandshjælpen til andre lande....og samtidig selv overforbruger på denne måde som han har gjort af de selv samme bistands penge...ja så er der noget der ikke helt passer sammen med den mand..

Der er næppe mange som ønsker en statsminister som siger et men gør noget andet...

Det kan man jo også tydeligt se hvis man læser meningsmålinger...både for V og for S R SF..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 02:43   #42
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaja lille Lars, højt at flyve.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 03:47   #43
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hellere Lars løkke som statsminister og det han siger og gør end Helle og co...

jeg ville til enhver tid foretrække den anden fløj hvad angår troværdighed,,,...det gir måske en lille rids i lakken nu - men tænk på de Røde og deres meningsmålinger og troværdighed de sidste 2 år..de ka ikke just prale...

men uanset hvad vi på k1o siger og tænker - ja så må det være op til den enkelte på valgdagen hvad de vil..
men ingen får mig til at sige noget pænt om nuværende regering....de sagde en masse og gjorde noget andet...

pt ser det ud til ny regering-men ingen ved jo noget...

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 13:55   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det eneste man kan sige med sikkerhed er, at den ene er lige så røget som den der er speget - INGEN af dem er specielt værdige som Statsministre.

Dog har Helle den lille fordel, at hun er pæn, præsentabel og et godt ansigt for Danmark, de er mere end begejstrede for hende i udlandet, og lur mig om hun ikke er så dygtig, at hun ryger lige ind i parlamentet, præcis som Fogh.

Løkke er og bliver en erstatning, og er direkte pinlig at sende afsted. Hvad angår dobbeltmoral, stikker Løkke Helle på flere niveauer. Helle røg desværre i regering med Magrethe Pestager, hvorfor INTET kom til sin ret.
Løkke står bare og er idiot for sig selv, og alt hans dobbeltmoral, kan han kun hænge på sig selv. Og lur mig om han ikke også var indblandet i Helles skattesag og var med i mudderkastningen.....

Havde DF ikke peget på Løkke, havde de fået min stemme 7 dage om ugen.

Nu er der kun EL, hvorfor jeg fremover stemmer blankt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 16:14   #45
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Det blir aldrig fair mht skattesag ,da hun sagde hun ville offentliggøre alt og derefter fortrød ...men Løkkes bilag er ik så hemmelige

Mht Vestager så vidste hun vel hvem og hvad hun gik ind til..men aftalerne i tårnet glemte hun også

Jeg foretrækker stadig Løkke frem for Thorning og ja hun er da måske pæn og dyr klædt - men det er vel ik det tingene kommer an på.
Det er vel alt andet og tænk på Holger k og hans tænder - pæn er det absolut ikke ,men klog er han sikker
Mener til hver en tid de blå holder mere hvad de lover ..de 2 år her med løftebrud blir svær at stikke

God weekend
Stribe FTP
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 16:27   #46
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
hellere Lars løkke som statsminister og det han siger og gør end Helle og co...

jeg ville til enhver tid foretrække den anden fløj hvad angår troværdighed,,,...det gir måske en lille rids i lakken nu - men tænk på de Røde og deres meningsmålinger og troværdighed de sidste 2 år..de ka ikke just prale...

men uanset hvad vi på k1o siger og tænker - ja så må det være op til den enkelte på valgdagen hvad de vil..
men ingen får mig til at sige noget pænt om nuværende regering....de sagde en masse og gjorde noget andet...

pt ser det ud til ny regering-men ingen ved jo noget...

stribe ftp
Jeps helt sikkert det er op til den enkelte hvad man stemmer på valgdagen...og alle må gerne stemme på Lars Løkke eller hvem man nu vil...

Vi afgøre jo alle sammen hvad vi mener som er rigtigt at gøre...

Men det er simpelthen langt ude at nævne Lars Løkke og ordet troværdighed i samme sætning...

Bemærk lige at jeg ikke siger at Helle Thorning eller de andre er meget bedre...men nu drejer tråden sig om Lars Løkke og ikke de andre..

Alle burde se nogle udregninger af hvad der er rigtigt og forkert når Lars Løkke og Co råber op om kontanthjælpen og dens modtagere...

Se det her http://www.dr.dk/tv/se/detektor-tv/detektor-121

De lyver og manipulere med alt derinde på borgen...

Den eneste som var mand nok til at indrømme at han manipulere åbenlyst...ja det er Rene Christensen fra DF....jo jo det var en løgn....men jeg lod mig rive med at stemningen...siger han...

Lars Løkke fra Venstre og Anders Samuelsen fra LA....ja de afgav standard svaret når man bliver grebet i at lyve eller manipulere...ingen kommentar...

Det er simpelthen til at brække sig over...som en anden kuglestøder ville have sagt...

Ja det gør de alle sammen....og jeg har da heller ikke noget pænt at sige om den "røde del"....

Meeeeen...Lars Løkke slår nu dem alle når det kommer til fusk med ting....der er intet troværdig over den mand...og det samme gælder resten af dem som er med i toppen af Venstre...

Kristian Jensen har brudt grundloven som skatteminister...

Claus Hjort Frederiksen har gjort det samme som beskæftigelsesminister....

Oven i det hele får vi nu at vide at Lars Løkke nu er formand i en korrupt forening...samme firma hvor han har brugt en hulens masse penge til luksus rejser...

Men uanset hvad...så er det ens eget valg om man vil vælge disse ind til at styre det hele...

Som dronningen af borgen ville have sagt "Sådan er det jo" i et demokrati...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2013, 17:28   #47
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Løkke kan (belejligt?) ikke finde ud af, hvad han får i løn hos GGGI.
Citat:
Lars Løkke Rasmussen ved ikke, hvor meget han har fået i løn for at være formand for klimaorganisationen GGGI.
...
Derfor kan "den præcise opgørelse af beløbet" endnu ikke foretages, skriver Løkke til Moderniseringsstyrelsen.
...
Styrelsen har ansvaret for at holde styr på lønnen til Lars Løkke, der som tidligere statsminister modtager cirka 1,5 millioner kroner årligt fra staten. Alle nye indtægter skal trækkes fra det beløb.
Kilde: http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/19/101007.htm

Og Løkkes brev til Moderniseringsstyrelsen: http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/19/101007.htm


Jeg går ud fra at GGGI ikke udbetaler honorar/løn i små kuvertet under bordet, men at beløbene adviseres en - i Løkkes tilfælde - dansk bankkonto.

Det skulle derfor ikke tage Udbetaling Danmark [1] mange minutter med vanlige kontrolforanstaltninger at hitte ud af, hvilke i pension / eftervederlag modregnende indtægter Løkke har haft i en given periode.

Så vidt jeg er orienteret, så er det én af Udbetaling Danmarks spidskompetencer at sikre, at der ikke sker snyd & svindel med udbetaling af offentlige midler - og til det formål skulle Udbetaling Danmark have ret vide beføjelser til at endevende modtagernes økonomiske dispositioner ... jeg tænker derfor, at det må være oplagt, at Udbetaling Danmark overtager administration og udbetaling af alle offentlige ydelser, pensioner, eftervederlag, honorarer mv.


For for at binde tråden tilbage til begyndelsen, så kan jeg da godt se, at hvis man er en rigtig levemand på andres / skatteydernes bekostning, så kan 2000 kroner til et par nye sko nemt føles som det rene ingenting ... og hvad hovedet er fuldt af, det løber munden jo som bekendt jævnlig over med ...


Note:
------
1: http://www.atp.dk/wps/wcm/connect/ud...danmark/ud.dk/
http://www.atp.dk/wps/wcm/connect/ud...erne/om/om.htm
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU

Sidst redigeret af TimeGuest; 19-10-2013 kl. 17:31. Årsag: TyPo FjeL ...
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2013, 09:58   #48
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Beklagelse el. undskyldning

Det fremgår af EB.dk d.d. flg.:

Citat:
...formåede Lars Løkke aldrig at levere en troværdig undskyldning for sine første klasses rejser for bistandskroner...
Citat:
- I en rigtig undskyldning påtager man sig ansvar, for noget man har gjort. En beklagelse er langt mere tvetydig, derfor benytter politikere sig ofte af det ord i stedet.

Sådan siger Lisa Storm Villadsen, der retoriker ved København Universitet med speciale i officielle undskyldninger.

- Det er ikke min opgave at vurdere, hvorvidt Lars Løkke skal sige undskyld. Men hvis det var det, han ville, så lykkedes det ikke, siger hun.

Hun forklarer, at beklagelsen sender et langt svagere signal om, hvorvidt manden reelt har indset sine egne fejl.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle2127017.ece

Hvilket jeg finder yderst relevant i hele denne problematik omkr. gentagne bilagssager, hvor der næppe er nogen, der i deres personlige kreds af bekendte og venner ville komme til samme konklusion, som ovennævtne retoriker, hvis én person foretog sig den samme handling, og hver kang beklagede det, og så regnede med at så var tavlen ren igen.

Hertil vil jeg ligeledes tilføje, at man jo også fra myndighederne ind i mellem kan være heldig, at få en beklagelse på forkert sagsbehandling el. lign., men at det ikke er en undskyldning, og at man ligeledes ofte oplever, at myndighederne gentager samme "fejl" trods de tidl. har givet en beklagelse for netop samme.

Her kan man altså heller ikke konstatere, at disse myndigheder har megen intention om at rette op på "fejl", når dette gentager sig!

I min optik er det væsentlig om personen el. myndigheden udviser nogen forståelse for den "fejl" de har gjort, men især om der er nogen reel intentionel handling efterflg., som udviser hensigt på at rette op på dette.

Såvel i Lars "den løkkelige" (andre politkere kunne også nævnes) som for en stor del af de udøvende myndighederne er der mangel på hensigt om, at rette op på "fejlene".
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2013, 10:21   #49
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Jeg tænkte præcist det samme. Der er stor forskel på beklagelse og undskyldning.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2013, 11:08   #50
brituiz
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2012
Lokation: Hørsholm
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 6
Styrke: 13
brituiz er ny på vejen
Jeg tror mange misforstod den med skoene, den var til Helle Thorning.
brituiz er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lars Løkke lyver Henrikxxxx Politik og Samfund 25 08-10-2010 17:54
Lars Løkke politianmeldt Forsyg Politik og Samfund 2 02-06-2009 00:16
Lars Løkke favoriserede privathospitalerne sun-lady Det er da strengt ! 5 08-05-2009 20:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension