K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-02-2011, 23:04   #41
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...det kan man ikke, EE, den ER afgjort! Højeste instans!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2011, 23:11   #42
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ok, men hvad så nu, hvad lever du af og hvilken afklaring har du i sigte ? Er du blevet bevilget fleks ? Det er vel så med at få konkretiseret hvad man kan klare..

Jeg knækker mig hvis jeg kommer derud, jeg forstår dig 100 %, men så er det med at kører sagen videre mener jeg og så få belyst HVORFOR man ikke kan entrere på arbejdsmarkedet end ikke med sociale foranstaltninger eller hvad de nu kalder det.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2011, 23:26   #43
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Carmen, såvidt jeg kan læse af din anden tråd "jeg er måløs..." så er du fleksjobber pt. og så forhåbentlig på ledighedsydelse som min. eller ?

Hvis jeg var dig ville jeg søge en afklaring på ny. Forklare afklaringsteamet at du ikke er i stand til at varetage et fleksjob som du egentlig er blevet anvist et skulle søge. I stedet må du bede om en afklaring af dig som person, både ihht. helbred og ihht. arbejdsevne, så må du simpelthen tage den forfra, det er vidst der du står er det ikke ??

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2011, 23:43   #44
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Ok, men hvad så nu, hvad lever du af og hvilken afklaring har du i sigte ? Er du blevet bevilget fleks ? Det er vel så med at få konkretiseret hvad man kan klare..

Ups, det var mange spørgsmål... Der er Folketingets Ombudsmand tilbage, ledighedsydelse, er beordret i virksomhedspraktik 4 - 6 mdr., flexbevilling i 2004, der kan nok hives et par timer ud af mig ind imellem - liggende med en computer...når jeg ikke har rygtilbagefald eller migræne...

Jeg knækker mig hvis jeg kommer derud,

... nej, nej, det skal du ikke gøre, blot stå fast på dine grænser...

jeg forstår dig 100 %, men så er det med at kører sagen videre mener jeg og så få belyst HVORFOR man ikke kan entrere på arbejdsmarkedet end ikke med sociale foranstaltninger eller hvad de nu kalder det.

Det er så det, man vil gøre, 4 - 6 mdr. i virksomhedspraktik...
EE
...men den virksomhedspraktik er begrundet af SB's med:

Vi skal ha' dig op i tid! Du kan søge en § 17 på foreliggende - du får afslag igen!


Hovsa, der kom du før mig, EE:

Nuværende SB kan du ikke gå i dialog med, men der er en afløser, som overtager min sag, måske er vedkommende et ordentligt menneske...

Jeg søger igen - skal bare lige vurdere hvornår...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2011, 23:54   #45
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Superfedt at du er på ledighedsydelse, så må du tage den derfra og nå frem til den afklaring der er dig berettiget.

Man er jo hvor man er.. I dag måtte jeg sige nej til at passe mine børns hundehvalp, jeg kan intet ansvar bærer, om det nogensinde bliver bedre, ved jeg jo ikke. Det er svært, man kender ikke sig selv og jeg kan ikke involvere mig i noget som helst.

Hold ved din sag som den er nu, det der er sket er sket.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på førtidspension maiken Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 04-02-2013 18:02
Afslag på førtidspension Caktuz Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 13-02-2012 16:09
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
Afslag på førtidspension Arne12 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 11-05-2010 15:43
afslag på førtidspension pruttenQ34 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 05-06-2009 19:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension