K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2009, 10:53   #1
Lilli Susanne
Elsker at være her på K10
 
Lilli Susannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2009
Lokation: tilflytter til Slagelse
Alder: 67
Indlæg: 68
Styrke: 16
Lilli Susanne er ny på vejen
Hvordan klarer jeg slutspurten med et handicappet barn

Annette og Jørgen Due Madsen
Kære brevkasse

Jeg ved ikke, hvor jeg skal begynde, for jeg vil meget nødig fremstå som en mor, der slet ikke har kærlighed og overskud til sit barn. Det har jeg sandelig, men jeg må også indrømme, at jeg er ved at være træt, og jeg er også ved at gå lidt i panik, for jeg kan ikke ræsonnere mig ud af min situation.


Jeg er mor til to børn. Den ældste er født med alvorlig ADHD (opmærksomhedsforstyrrelse, red.) og er også middel retarderet. Ham fik jeg i en ung alder med en mand, som ikke ser drengen. Drengens handicap gør, at han kræver overvågning i alle vågne timer.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...APPET-BARN?rss
Lilli Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2009, 17:58   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hold da op det var lidt af en historie ..

Håber at mange pårørende læser den og sidder lige som jeg og tænker øøøhhh jeg må vist heller se om der ikke er noget jeg kan gøre andet end bare at spørge om hvordan det går og så høre i dette tilfælde min storebror sige af h til og jeg ved sq ikke hvad jeg skal gøre mere ...

Jeg har prøvet at klare min dårlige samtivttighed ved at sige jamen jeg gør alt hvad jeg kan for at hjælpe min nevø til hans førtidspenion men jeg magter ham ikke som menneske .. men måske jeg skulle tage mig tid til at magte ham som menneske ...

Så tak for vækningen lilli susanne

PS min nevø er 24 år og dermed helt færdig med at være et barn men for min bror vil han jo altid være et barn ...

Jeg tror ret beset at min nevø er ligeglad med mig og min familie (på nær min ældste søn ) men jeg tænker sjældent på hvordan min bror har det med at være den eneste der besøger min nevø og skriver til min nevø

Min nevø lider så både af adhd han er skizofren , har sklerose og er mere end svær at nå... derfor havde jeg opgivet men men .. jeg prøver igen .. for min brors skyld
  Besvar med citat
Gammel 28-08-2009, 19:04   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
sejt indrømmet af dig Hejdien,

og sej historie..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan klarer i hverdagen? Marie M Dit og Dat 13 09-08-2012 16:27
Hvordan klarer I det, med social fobi? Zania Alt det andet 12 13-04-2010 18:28
Jeg er sur og her er galden... Hvordan klarer I andre det? Frk. Hvid WG Din historie 21 16-03-2010 12:28
Hvordan klarer du dig? Metro Dit og Dat 17 21-03-2007 07:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension