K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2012, 18:28   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kommuner sætter kvoter for syge

Faldt lige over dette indlæg....

Jeg har i mange år vidst at kommuner har kvoter....dette ses bedst når man har været herinde så lang tid som jeg nu har....altså fra starten af = 06-10 2005

Man ser tit at mange der søger førtidspension sidst på året...at de lige skal skubbes over til starten af det nye år...

Jo jo man kan da godt have delmål og andet i kommunerne....men folk bliver altså ikke mindre syge af at de har disse mål....eller mindre berettiget til disse ydelser...

Citat:
55 mennesker. Så mange kan få forlænget deres sygedagpenge mere end 52 uger i Faxe Kommune i 2012.
Kilde: http://avisen.dk/udsolgt-kommuner-sa...ge_189967.aspx
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2012, 21:45   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Faldt lige over dette indlæg....

Jeg har i mange år vidst at kommuner har kvoter....dette ses bedst når man har været herinde så lang tid som jeg nu har....altså fra starten af = 06-10 2005

Man ser tit at mange der søger førtidspension sidst på året...at de lige skal skubbes over til starten af det nye år...
Det var også min tanke da jeg læste om det igår.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Læge: Kommuner sender syge i arbejde Pyt Politik og Samfund 0 28-09-2013 13:50
Kommuner kan tvinge syge på lykkepiller thomas75 Politik og Samfund 48 09-03-2012 18:36
Gode kommuner/dårlige kommuner Kiha Politik og Samfund 13 09-10-2011 22:12
Kommuner vil have syge tilbage i arbejde buster Politik og Samfund 5 07-04-2010 09:50
DF sætter velfærdsministeren under pres Webmaster K10 Nyheder 0 15-01-2009 12:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension