K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-06-2010, 22:48   #61
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
nåe ok, har ikke set udsendelsen, troede det var nick Hækkerup der var tale om.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2010, 23:29   #62
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
ja eller også er Hækkerup ikke så vaks vi kan godt blive enige om at de to fordækte i dette her var de to herre fra konservative ikk ?
er Hækkeup bedre i den sag end de 2

det kan jeg ikke se på nogen måde, faktisk endnu værre
for han har direkte sat folk ud af deres hus uden grund
hvad vil du sige hvis du fik en pris langt under værdi og du måtte bo til leje
det er jo direkte ulovligt det han har gjort og håber virkelig han bliver dømt
Det bliver en top politikker nok ikke.
særligt med et efternavn Hækkeup
hvis det er lovligt kan en kommune købe alt jord til en billig penge og sælge dyrt senere
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 04:17   #63
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Jeg synes historien minder om noget jeg har hørt før , hvem sagde Farum?
Der var der også en borgmester/byråd der købte grunde og ejendomme til langt over markedsprisen fra nære venner og forretningsforbindelser til Borgmesteren.
Det er muligt ( men tvivlsomt ) at Finn Hansen ikke har slået mønt på handelen , han har trods alt et mangeårigt nært venskab med sælger. Så der kan være tale om en vennetjeneste uden økonomisk vinding , ikke forstået som at det på nogen måde gør hans lovovertrædelse mindre alvorlig.
Nick Hækkerup har jeg sværere ved at forestille mig ikke skulle have modtaget en eller anden form for betaling. Han var ikke nær ven af sælger. Alligevel var han som repræsentant for kommunen , med til at forhandle en pris på plads der var særdeles fordelagtig for sælger.
Det er sgu ikke normalt en kommune køber grunde til det dobbelte af markedsprisen , med mindre der er helt særlige forhold der gør sig gældende.
Nick Hækkerup have været klar over Finn Hansen var i færd med at stjæle millioner fra kommunekassen , til sin mangeårige nære ven. Han må også have vidst han selv overtrådte loven , og ikke mindst Finn Hansen gjorde det. Det sidste kunne selv en blind høne se.
Nick Hækkerup må have taget sig betalt på en eller anden måde , om ikke i rede mønt , så på anden vis.
Jeg mener både Finn Hansen og Nick Hækkerup bør politianmeldes.
Finn Hansen har som minimum overtrådt forvaltningsloven.
Nick Hækkerup har begået mandatsvig ( efter min mening ).
Der foreligger naturligvis også den mulighed at Nick Hækkerup er ualmindeligt svagt begavet.
Ikke at jeg på nogen måde vil forsvare sælger , men jeg mener faktisk Finn Hansen og Nick Hækkerup er de 2 største forbrydere i denne sag. Det er dem der har misbrugt skatteborgernes penge , og formentlig for egen vindings skyld.

Sidst redigeret af halse; 04-06-2010 kl. 04:37.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 08:02   #64
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Nick Hækkerup, er strid, og der er ingen tvivl om, at han har lugtet penge, så skidt med at der kommer borgere i klemme.
Heller ingen tvivl om, at grunden er solgt til overpris. Jo, man undre sig hvad dette har ført med sig?
Hvem har fået andre tjenster under bordet.

Nick Hækkerup har også købt Mezedes Benz(brugt) i tyskland for at spare afgifter. Det er en fed fidus, og skattehul. Han sad samtidig som borgmester, og burde have råd til ikke at snyde i skat.

Deres enste kontest har helt sikkert været at skulle tjene penge, og magt.

De 2 andre har selvsagt heller ikke rent mel i posen.

Der kommer dog nu undersøgelse af statsforvaltningen, siger de?
Det mener jeg bestemt der har været før, husker det ikke, måske andre kan?

Desværre er der en kedelig tilgang til borgere, fra enbedsmændende i kommunen til byrådsmedlemmer.
Alle burde stemmes ud på en gang, således at man kunne få en mere ærlig tilgang til borgerne, og tilgangen blev ydmyg.

Den eneste der tør, er fælleslistens Tue Tortsen, hvilket han gør meget af tiden ene mand.

Har fra andre hørt mellem linjerne at de bliver frosset ud, hvis de ikke makker ret.

Helt igennem kedelig tendens, som også påvirker borgerne.

VH Popiae

Sidst redigeret af popiae; 04-06-2010 kl. 08:11.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 08:07   #65
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er efterhånden nogle LIDT for smarte fyre vi har siddende rundt omkring på posterne, for hvem love og regler bare kan bøjes efter forgodt befindende.

Sgu da godt de bliver knaldet!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 09:00   #66
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
er Hækkeup bedre i den sag end de 2

det kan jeg ikke se på nogen måde, faktisk endnu værre
for han har direkte sat folk ud af deres hus uden grund
hvad vil du sige hvis du fik en pris langt under værdi og du måtte bo til leje
det er jo direkte ulovligt det han har gjort og håber virkelig han bliver dømt
Det bliver en top politikker nok ikke.
særligt med et efternavn Hækkeup
hvis det er lovligt kan en kommune købe alt jord til en billig penge og sælge dyrt senere
Nej det er han faktisk ikke han er for dum og hvis han ved så lidt om det hele som han giver udtryk for så kan han ikke bruges på borgen, men det forandre ikke at de to andre er fordækte og tilmed fuld af løgn (eller demente ) i min verden burde ingen af dem være i politik...

Men de to er i den grad fordækte i min verden Nikck Hækkerup burde ikke være på borgen med det mangel på talent han udviser i min verden er det altså sådan at hvad enten man er rød eller blå så burde man sparkes ud af politik hvis ikke man kan finde ud af spille-reglerne , og gør man som i Hillerød og sælger dyrt og godt til venner og lader den alm borger sidde med så ynkeligt et beløb som det den alm borger i Hillerød fik , så er der kun en vej og det er ud ...

Jeg reagerede ved at skrive om de to herre da der i et andet indlæg stod at

Citat:
Nick Hækkerup er en tyveknægt

kan udmærket huske den gang de bare tog jorden og betalt en latterlig pris
Spiegelhauer fik ham
solgt noget jord til 70 mio og andre fik 2.9 mio for de samme hektar
i samme periode
tænk han kan blive minister, hvilken rævekager laver han så
ikke med min stemme

bliver det jeres jord eller hus næste gang
Min tanke med mit indlæg om de to herre var fordi min tanke var -..... øøøhhhh så vi den samme udsendelse eller er man så farvet af politiks holdning at det er ok at ens favorit snyder og bedrager lidt ....

Jeg bor selv i en socialdemokratisk kommune der er lagt sammen med en venstre kommune.. jeg boede før i tiden i venstre kommunen og flyttede til den socialdemokratiske kommune inden kommunesammenlægningen og tro mig jeg ønsker socialdemokraterne her i kommunen langt væk , de er mere røget end de er speget og jeg har jo stadig venner og familie i den kommune jeg kommer fra, og da det blev kendt at vi skulle ligges sammen sagde jeg til dem stakkels jer i kommer fra asken til ilden , og tro mig der er ikke en i den venstre kommune der i dag ikke giver mig ret ...

Den her socialdemokratiske kommune har INTET med socialdemokratisk politik at gøre ...

Men derfor mener jeg alligevel at enhver skal tage sit ansvar og Nick Hækkerup var ikke alene i den udsendelse og det var ikke ham der blev lagt så håndfaste beviser frem i mod , så er det lidt ensidigt at sidde og sige at Nick Hækkerup var tyveknægten....

lad os bare sige de var tre svindlere uden hjerne ...

(og så er det sådan set lige meget om det var vennetjenester eller om der er tjent penge hos dem alle tre , det korte af det lange er det er ikke lovligt det de har gjort )
  Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 09:13   #67
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
For mig er det også bedøvende lige meget om det er socialdemokrater, konservative eller rockere. Loven er loven og kan de ikke finde ud af dén, så må de smutte andet steds hen og tage deres straf..

Hvad ligner det, at drive forretning på den måde?

I min verden er hæleren lige så god som stjæleren, så min holdning til Nick Hækkerups medvirken i sagen er fuldstændig uden betydning. Han skal bare UD af vagten hvis det stod til mig, og de to andre kan godt følge trop - ja, og de to andre med, som jo var vidne til det hele. Hvorfor gjorde DE heller ikke noget??
Det er da meget fint de siger til rullende kamera hvordan de møder foregik og hvem der præsenterede hvem og hvad. Men hvorfor gik de så selv med til det.

ALLE der deltog i de møder skulle straffes. Så for mig er det ikke kun et 3-kløver, men et 5-kløver.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 20:31   #68
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej... -Odder kommune har også opkøbt jord da det var dyrest, det var også en borgelig borgmester der stod for det... -måske skulle "man" også undersøge disse handler ???

Hmmm, mon ikke, alle disse kommunale/statslige fejldisponeringer koster lige så meget som alle sygedagpengene ???
Helt klart et område hvor der kan hentes millioner... -eller er det milliarder det hedder
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 20:32   #69
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
For mig er det også bedøvende lige meget om det er socialdemokrater, konservative eller rockere. Loven er loven og kan de ikke finde ud af dén, så må de smutte andet steds hen og tage deres straf..

Hvad ligner det, at drive forretning på den måde?

I min verden er hæleren lige så god som stjæleren, så min holdning til Nick Hækkerups medvirken i sagen er fuldstændig uden betydning. Han skal bare UD af vagten hvis det stod til mig, og de to andre kan godt følge trop - ja, og de to andre med, som jo var vidne til det hele. Hvorfor gjorde DE heller ikke noget??
Det er da meget fint de siger til rullende kamera hvordan de møder foregik og hvem der præsenterede hvem og hvad. Men hvorfor gik de så selv med til det.

ALLE der deltog i de møder skulle straffes. Så for mig er det ikke kun et 3-kløver, men et 5-kløver.
Nick Hækkerup skulle på plejehjem og mindst 2/to andre skulle i fængsel... -længere er den ikke
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2010, 00:35   #70
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nick Hækkerup på plejehjem? Er det så han kan rulle alle de gamle for deres sidste slanter?? Hmmm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
når en sagsbehandler lyver louisesparadis Alt det andet 9 29-09-2013 12:25
lyver så det driver! nielsen17 Alt det andet 15 04-02-2013 23:36
Lyver de i udenrigsministeriet? Webmaster Politik og Samfund 2 07-02-2012 20:59
sagsbehandler lyver mand Spørgsmål ang fleksjob 1 27-11-2011 13:57
virksomhedspraktik-lyver baldur Spørgsmål ang fleksjob 2 04-12-2008 23:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension