K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-09-2010, 14:54   #61
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Hvis BT kom med forvrøvlede artikler, så skulle det jo være usandt at Helle T's mand lever i skattely,

Og at Helle T's mand ikke betaler skat i DK.

Sandheden er jo at Helle har villet tegne et smike-billede af Thorning-paret som den almindelige familie.

Overfor justitsministeret har Helle T oplyst, at hendes mand var hjemme hver weekend fra Torsdag til Mandag (208 dage + evt. ferier).

Det forekommer mig at være et problem, med et så afslappet forhold til at lyve for myndighederne blot for at pynte på glasuren...
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 16:15   #62
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
@helenekr

Al ære og respekt for din situation , men den kan slet ikke sammenlignes med Helle Thornings.
Helle Thorning er partileder , enda statsministerkandidat.
Offentligheden har ingen interesse i din sag , det har den i allerhøjeste grad i landets måske kommende statsminister.

Når Helle Thorning vælger at holde redegørelsen tæt til kroppen , må det være fordi hun har konkluderet den kan skade hende politisk mere , end de mistanker og spekulationer der uværgeligt vil opstå som følge af hemmeligholdelsen.


Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Men nu er stormen altså reddet af
Stormen er ikke redet af.
Faktum er fortsat at hun har løjet for mydighederne , og i den forbindelse har en politisag hængende over hovedet.

PS.

Jeg er ikke borgerlig , jeg har stemt rødt hele mit liv og det har jeg tænkt mig at fortsætte med.
Men jeg dækker ikke over brodne kar i egne rækker , som jeg desværre synes mange på venstrefløjen har en tendens til.

Sidst redigeret af halse; 18-09-2010 kl. 18:31.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 17:34   #63
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
Superhoax : nej det ved jeg godt mente bare at jeg var glad for sagen ikke kom videre mht skat og helle T.

forkert formulering
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 18:03   #64
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Når Helle Thorning vælger at holde redegørelsen tæt til kroppen , må det være fordi hun har konkluderet den kan skade hende politisk mere , end de mistanker og spekulationer der uværgeligt vil opstå som følge af hemmeligholdelsen.
nemlig hun har mistet stemmer så længe folk ikke ved alle fact så stemmer de nok ikke på hende igen det var bedst for alle partner alt kom ud i det åben for alle skyldt men hvis hun ikke vildt så tænker folk jo bare hvad står der i den afgørelse hun ikke vil ud med
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 18:15   #65
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
nemlig hun har mistet stemmer så længe folk ikke ved alle fact så stemmer de nok ikke på hende igen det var bedst for alle partner alt kom ud i det åben for alle skyldt men hvis hun ikke vildt så tænker folk jo bare hvad står der i den afgørelse hun ikke vil ud med
Ifølge de meningsmålinger der er kommet efter afgørelsen så er hun steget meget efter afgørelsen i opinionen... så det er ikke alle der har lyst til at granske dybere i hvordan skat er kommet frem til deres afgørelse... men det at der er kommet en konklusion fra skat med en frifindelse som er offenliggjort er åbenbart nok for de fleste...

Hvilke andre statsministre eller statsministerkandidater i tidernes løb har offentliggjort deres og deres ægtefælles skatteforhold og korrespondance med skattevæsenet ... er der nogen der ved det... hvad med jer indædte kritikere ved i det ??
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 18:32   #66
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det spørgsmål får du vist aldrig svar på, Hexi!!

Jeg er ligeglad med om Helle vil være statsminister, i min verden er hun stadig et menneske af kød og blod, som har krav på privatliv og ret til kun at offentliggøre det hun selv har lyst til offentligheden skal kende til.

Laver hun noget forkert, så skal hun naturligvis bøde for det. Så langt er jeg med. Men jeg vil ikke fordømme nogen, der indtil det modsatte er bevist, er uskyldige.
Det niveau vil jeg simpelthen ikke ned på!!!

Havde SKAT fundet ulovligheder, jamen så skulle hun stege!!
Finder politiet noget, så skal hun bøde for dét.

Men indtil videre vil jeg hverken stege, grille eller dømme hende.
Det lader jeg de rette instanser gøre, og SÅ kan jeg kaste med mudder og råbe røv med rette.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 19:08   #67
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg er ligeglad med om Helle vil være statsminister, i min verden er hun stadig et menneske af kød og blod, som har krav på privatliv og ret til kun at offentliggøre det hun selv har lyst til offentligheden skal kende til.

Laver hun noget forkert, så skal hun naturligvis bøde for det. Så langt er jeg med. Men jeg vil ikke fordømme nogen, der indtil det modsatte er bevist, er uskyldige.
.
Ja det var engang for ikke så mange år siden sådan at selv politikere kunne have et privatliv som blev respekteret og giver dig ret i at man må respektere at politikere også er mennesker af kød og blod...

Men jeg synes også den her amerikanisering vi har oplevet de senere år hvor man har mere travlt med at gå efter manden end efter bolden betyder at selve den politiske del bliver så nedtonet at det næsten er ligemeget hvad politikerene vil med selve politikken og vores alle sammens fremtid... og det mere drejer sig om hvem der har de bedste spindoktorer...og hvem der kan svine modparten mest til..

De fleste kommentatorer mener vi får den mest svinske valgkamp i historien næste gang... og jeg tror desværre de får ret...

he he... helenekr... måske får du også ret i at ingen kender svaret på mit spørgsmål


....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 21:17   #68
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
der vil altid herske tvivle om hende personlig hed hendes det ene og det andet
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 21:30   #69
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det kan vist siges om samtlige regeringsmedlemmer!! Der er ikke én jeg tror over en dørtærskel for den ene er lige så røget som ham der er speget. Glemmer heller ikke da Fogh bedyrede at der var NUL i sagen om danske soldater der begik tortur, og vupti dot com, så viste det sig alligevel der var en masse i dén sag alligevel. Der er sager om læk inden for egne rækker osv osv osv......

Selvom jeg ikke stemmer på Helle, men på Willy, så er der nu ikke noget i hendes personlighed der bekymrer mig specielt meget hvis hun skulle blive statsminister. Modsat så mange andre.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 21:34   #70
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
he he... helenekr... måske får du også ret i at ingen kender svaret på mit spørgsmål
....
Spørgsmålet er irrelevant
Det er ikke et holdbart argument , hvis andre tidligere skulle have lagt et røgslør udover en redegørelse. Om dette har været tilfældet skal jeg ikke kunne sige.
Jeg vil dog mene de fleste landspolitikere , vil kunne indse deres egen interesse i at få offentliggjort en sådan redegørelse , såfremt den allerede har mediernes bevågenhed , og ikke indeholder noget der kan være politisk skadeligt.
Som tidligere skrevet kan oplysninger som lønforhold , formue , adresse , cpr-nr mv. overstreges , så forklaringen om ikke at ville offentliggøre personlige oplysninger virker utroværdig.
Man må formode der er noget i redegørelsen der ikke tåler dagens lys.

Hvis ellers man kan stole på dagens udgave af Ekstra bladet , har socialdemokraterne tidligere lovet at offentliggøre alle sagens detaljer når skats afgørelse forelå , og altså ikke kun de sidste 2 linier.
Selv Enhedslistens Per Clausen , der næppe kan beskyldes for at være borgerlig , kritiserer hendes beslutning.


@helenekr

Der er ingen tvivl om hun har givet usande oplysninger til myndighederne , og er også på den baggrund i øjeblikket genstand for en politimæssig undersøgelse.
Hendes påstand er , at der var tale om en beklagelig fejl.
Problemet i denne påstand er bare at ”fejlen” fandt sted i efteråret 2009 , helt præcist 14 oktober , altså op mod slutningen af kalenderåret.
På dette tidspunkt ved hun godt hendes mand langt fra har været i Danmark HVER weekend i 2009 , hvis ellers deres oplysninger til skat er korrekte.
Alligevel skriver hun følgende til justitsministeriet:

Citat:
Min mand er i Danmark hver weekend fra fredag til mandag hele året rundt.
Emailens fulde ordlyd kan læses her:

http://www.bt.dk/node-images/986/2/2...inisteriet.jpg

Sidst redigeret af halse; 18-09-2010 kl. 21:46.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helle Thorning - Nazi / Bilderberg Kalevala Politik og Samfund 10 15-03-2013 06:26
Førtidspension-Helle Thorning Timmy Politik og Samfund 7 17-09-2012 20:24
Helle Thorning lokket i fælde Martin Politik og Samfund 9 22-08-2011 10:51
Helle Thorning-Schmidts mand betaler ikke en krone i dansk skat jomfruen Politik og Samfund 44 26-06-2010 07:13
Kom med foreslag til Helle Thorning-Schmidt Ninja Alt det andet 0 01-01-2009 18:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension