K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2011, 19:01   #51
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fibbie Se meddelelser
Når jeg kigger på medlemslisten, er der en: Fibbe uden indlæg, Fibbie = mig og fibro, der så vidt jeg kan se ikke taler om stok på A-kassen.

Hvis ikke dette bliver opklaret i en ruf, er jeg den der er forsvundet fra dette forum i en ruf.

Det får mig til at føle mig i den grad utryg og ked af det. (mangler både en trist- og en tude smiley
Sorry fibbie .. jeg tager fejl .. blander 2 med fibromyalgi sammen.. please lad være med at få noia af mit indlæg.. ♥

Og som Jasch skriver.. bliv herinde.. du har brug for den hjælp du kan få herinde fra...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2011, 19:08   #52
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Ja Lunasdatter, man læser om flere som har samme sygdoms problematik, alle kan jo tage fejl, og der er jo bestemt intet ondt ment i det man skriver.

Håber Fibbie kommer lidt ovenpå igen, der skal osse være plads til tilgivelse, vi er jo alle ramt hver især på vores måde, og burde dermed være en smule mere forstående.

Fortsat god søndag.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2011, 19:13   #53
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Fuld tilgivelse givet ,

Meeen Pyyyyh hvor blev jeg svedt et øjeblik, fik virkelig følelsen af Big brother's watching you

Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Det er da fuld foreståeligt søde, men gør digselv den tjenste at blive herinde, man kan jo ikke undvære de mange guldkorn samt opmuntringer indimellem ;-)
Du har fuldkommen ret, men det var faktisk skræmmende at føle sin identitet stjålet.

Nu går der nok et par dage inden jeg kan vende tilbage til K10. Jeg havde bevilget mig selv en dag på Panodil + K, men ved jeg kommer til at betale prisen, kan allerede mærke det


Knus til Jer alle
Fibbie

Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Det er nemlig meget vigtigt med forståelse og støtte, man oplever dvs. mange gange idag, at lægerne misforstår " de nye kroniske smertesygedomme", og vil helst komme med den postulat at det er psykisk betonet og man ikke har reele smerter.

Det er så endnu en kamp oveni sin sygdom, at forklare sig hele tiden, at man faktisk har fysiske smerter.

Min egen læge har aldrig troet på jeg have fysiske smerter pga. vulvodynien, men har dog efterfølgende fået dette bekræftet på sygehuset, at der er tale om fysiske smerter.

De er dog ikke så langt i deres forskning idag, at de ved hvad der udløser sygdommen, og kan dermed ikke behandle den.

Nogle mener det skyldes at man har flere umættede nervekapsler end normale mennesker, faktisk 50 % flere nerve-ender.

Men en ting er sikkert, det er invaliderende at have kroniske smerter.
Du har så ret! Man skal forklare sig og fosvare sig og med dette slutted min "fridag" definitivt

Sov godt allesammen når i når så langt
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2011, 20:31   #54
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fibbie Se meddelelser
[COLOR="RoyalBlue"]Du har fuldkommen ret, men det var faktisk skræmmende at føle sin identitet stjålet.
For et par dage siden blandede jeg 2 brugere sammen.

Misforståelsen opstod fordi, at de skrev om den samme spec.læge, men 2 vidt forskellige oplevelser.
Den ene havde jeg pb'et med, jeg skrev så til hende og spurgte til hvordan hun nu kunne skrive negativt om denne læge når hun tidligere havde skrevet positivt om ham, til mig i en pb.

Jeg fandt så ud af, at der var tale om 2 forskellige brugere, men de brugte den samme avatar, altså samme billede ved deres indlæg.

Og det fik jeg så blandet sammen fordi jeg ikke var helt frisk i knolden, hvilket mange af os herinde sikkert kender til.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2011, 20:38   #55
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Ja Vovse vi er kun mennesker allesammen, hader dog at indrømme jeg har lavet en fejl

Nej spøg til side, jeg har fået klippet alle mine hække idag af havemanden nøøj det pynter.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2011, 22:29   #56
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Ja Vovse... det er simpelthen slet ikke spor sjovt at lave sådan en brøler .. men lige pt føles det som om der er 2 hjerneceller og de går hele tiden i vejen for hinanden ggggggggg

Min nattesøvn er ikke eksisterende .. og det koster på stress niveauet og energien.. og så de der skie hjerneceller

Nå men jeg glemmer jo hele tiden at det var stressen der var med til at give mig pension ...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2011, 23:08   #57
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Kære Lunasdatter bær over med digselv, vi ved jo alle du er en ganske rar og behagelig person.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2011, 00:04   #58
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg skal lige have status i din sag, hvis det er ok?

Du har/klager over sygedagpengestop?

Kommunen vil ikke indstille til pension §18?

Men har du fået lavet en vurdering, om du fortsat kan passe dit fleksjob, herunder skal kommunen vurdere om du evt skal have pension? (har ikke lige styr på §)!

Dette bør du i givet fald, efterspørge, skriftlig!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2011, 06:59   #59
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Ja Vovse... det er simpelthen slet ikke spor sjovt at lave sådan en brøler .. men lige pt føles det som om der er 2 hjerneceller og de går hele tiden i vejen for hinanden ggggggggg
Den kender jeg så udmærket.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2011, 15:35   #60
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
[QUOTE=popiae;176848]Jeg skal lige have status i din sag, hvis det er ok?

Du har/klager over sygedagpengestop?

Det er helt OK Popaie. Jeg kan da godt sætte de 18 sider skriftlig indsigelse ind her hvis nogen orker at læse dem igennem, men det korte svar er ja.

Kommunen vil ikke indstille til pension §18?

Nej komunen mener, at jeg sagtens kan passe et fleksjob på 14-16 timer på trods af, at både Reva og privatpraktik siger at jeg kan arbejde max 1-1,5 time om dagen på mellem 25-50% kraft i forhold til det normale og med dalene effektivitet efter bare ½ time.

Men har du fået lavet en vurdering, om du fortsat kan passe dit fleksjob, herunder skal kommunen vurdere om du evt skal have pension? (har ikke lige styr på §)!

Dette bør du i givet fald, efterspørge, skriftlig!

Det fik jeg skriftligt i begrundelsen for afslaget, se #42
Knus Fibbie, der er nødt til at holde inde for i dag
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
det sorte register jobmasta Politik og Samfund 9 16-11-2012 21:19
De(t) sorte får Andepigen Politik og Samfund 3 29-04-2012 07:46
De svage er de nye sorte. Gerbilwoman Politik og Samfund 4 30-01-2012 18:03
det sorte hul Zara Alt det andet 20 22-09-2011 16:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension