K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-05-2009, 01:35   #31
hjernet
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2007
Indlæg: 76
Styrke: 17
hjernet er ny på vejen
Citat:
Ja der er en personlig træner på derude...

Min læge har oplyst dem om det, men det er de ligeglade med!!
Min sagsbehandler sagde endda at lægen ikke viste noget og det var dem på kommunen der viste alt .

Jeg var totalt chokeret over det, men jeg kender jo ikke systemet da jeg aldrig har været i det før!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har talt med min fagforening og de vil have et rundbordsmøde, de mener ikke at kommune handler rigtigt.......
Hvis en kommune omgør en ordinerende læges anvisninger, gør de sig skyldig i kvaksalverri - Dette kunne godt ligne nervepillesagen fra slagelse jobcenter. Derfor synes jeg at statsamtet burde gøres opmærksom på evt. lovbrud. Jeg mener, at man bør spørge fagforeningen og egen læge om dette og lade dem vurdere på det hele. Lægen kunne også som modreaktion ordinere en arbejds-/belastningstest på et sygehus. Et dårligt testresultat herfra kan og må ikke ignoreres.
hjernet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2009, 22:06   #32
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Har i tænk på at melde jer ind i en sports klub. De har også specialæger tilknyttet. Og her tænker jeg på hvad ville dvs forbund til de forskelige kluber tænke vi de så denne tråd.

Hvis jeg nogen sinde skulle tvinges ud i motion ville jeg med de samme melde mig ind i Herning Cykel Klub. For så skal jeg til Århus universetsyghus og have tage nogle prøver for at få licent til at køre cykeløb. Og dem som laver disse test er Special Sportslæger.

Og jeg ville skime tro at min kommune ikke ville kunne hamle op med en sådan.

Jeg har faktisk eksempel på. En Stor pige fra Herning. Ville Herning Kommune sætte i gang med Spining og de leveret en spiningcykle men da hun jo haved en ven som var medlem af HCK som står for Herning Cykel Klub. Han så på den cykel og han var noget mistænglig og bad en af klubens fys/læge at se på den og de gik til Århus iniverstetsyghus med.

Det viste sig så at både træning program og ikke mindst Cyklen var ulovlig og kun kunne ødelæge hendes helbred hvis hun brugte denne cykel. I dag er hun mange kiloer lætter ca. 73kg. Da HCK simpelhen over tog hendes træning. Og Herning kommunen fik en meget langt næse.

Ps: Det skal være simi profklubber og ikke motionsklubber. Der en meget stor forskeld.
__________________
Med Venlig Hilsen
Ulla Sørensen
Denmark

Sidst redigeret af UllaCliffShads; 25-05-2009 kl. 22:16.
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 13:41   #33
Helich
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 39
Styrke: 12
Helich er ny på vejen
Hejsa Mouse.
Jeg har også været så heldig at stifte kendskab til Quick Care, men jeg har så alvorlig skade, så min læge og en speciellæge lavede en erklæring til min kommune, at jeg ikke måtte gå hos dem, da det vil forværre mine skader yderliger. Så jeg blev fritaget for dette, blev sendt til en som vidste hvad der var godt for mig.
Så mit forslag er at du taler med din læge, se om du ikke kan lægen til at lave en erklæring til dig. Jeg ønsker dig held og lykke. Jeg bor ikke i Holstebro
Helich er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 14:20   #34
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vil lige minde om at denne tråd er fra midt i 2009
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Ole Nielsen i Holstebro sanita40 Dit og Dat 0 24-09-2013 23:42
herlev kommune kontra gladsaxe kommune basti Alt det andet 5 10-07-2011 19:03
Marianne Autzen Hvedevænget 34 , 7500 Holstebro Bang Alt det andet 0 21-01-2011 10:30
Søger alle fra Holstebro Kommune! cl8 Dit og Dat 1 29-05-2009 23:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension