K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-05-2009, 13:10   #31
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Men jeg er ikke sikker på at du har ret i at man skal følges op efter sygedagpenge loven på 74i kan kun se at man skal på ledighedydelse men kan godt være mig der ikke kan finde det ... gider du at smide et link hvis du har læst det .... (har hjerne melt down he he )

Jeg har også hjerne melt down, når det gælder fleksere på kontanthjælp, så måske jeg har taget fejl.

Men opfølgning skal der jo være, hvis loven skal følges, så borgere kommer hurtigst muligt i arbejde.

Ressourceprofilen kan vist kun opdateres med en opfølgning.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2009, 14:54   #32
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Du kan altid nægte at kommunen kommer i dit eget hjem , det er bare at ringe til dem og sige at du ikke ønsker dem på besøg og at du kommer til dem ....
Det er en grundlovssikret ret, se §72 : http://www.grundloven.dk/
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2009, 17:54   #33
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
ja min hjerne er også meldt down hvis jeg snart har nogen tilbage, jeg er ikke på §74i jeg er jo blevet smidt på kontanthjælp,og jeg sidde med et dårligt knæ og er sygmeldt så jeg kan ikke møde op da jeg skal aflaste mit knæ kan knap nok gå , jeg tror kun de kommer for at snage om jeg nu er syg.


skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2009, 10:47   #34
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
skattepige hvis du har oplyst dem om at du ikke kan komme frem pga dit knæ så kan det jo være derfor de kommer, jeg kan godt selv have problemer med at komme til vores jobcenter til samtaler ...

Derfor kommer min sagsbehandler her , det er helt fint med mig for det spare mig for turen .. jeg kan sagtens komme rundt men lange gå ture giver mange timers smerter bagefter og guderne skal vide hvorfor Køge kommune har valgt at flytte jobcenteret væk fra kommunen (som ligger ved siden af stationen) og i stedet flytte det hen så en lang gå tur er påkrævet og ingen bus køre dertil ..

Så mit bud er at de kommer fordi du ikke kan komme til dem for samtalerene skal jo til ....

Du er jo stadig flekser selv om du er smidt på kontanthjælp...

Hvis det er for grænse over skridene at have dem på besøg kender du så ikke nogen der kan køre dig til dem, eller har i et fælles lokale i bebyggelsen hvor i kan være ?
  Besvar med citat
Gammel 03-05-2009, 11:46   #35
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hej igen ja jeg ved godt at der skal samtaler til men der er jo ikke sket noget siden sidst og det ved kommunen godt fra lægen af jeg er ikke helt med på hvad de skal følge op .havde møde med anden aktør den 6-4-09 og med kommunen den 15 -4-09 der er gået 14 dage siden sidste møde er der love eller § der sige noget om hvor tit der skal indkaldes til opfølgnings møder jeg er stadig sygemeldt til den 19-05.


skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 15:07   #36
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hejsa jeg har lige et spørgsmål kommunen vil have opfølgnings møde men jeg var til et den 6 april og så i dag den 14 maj nu vil de have et den 20 maj ,den 25 maj og den 3 juni er det ikke for mange på så kort tid hvad har de gang i må de godt indkalde så tit


skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2009, 13:13   #37
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hejsa er der nogen der kan hjælpe jeg har læst herinde noget med at hvis man ikke kommer i flexjob inden de 12mdr ud af de 18 så mister kommunen refution er det rigtigt


skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2009, 13:27   #38
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det lyder som mange møder.

Tror du, din ressourceprofil skal opdateres ved møderne?

Jo, jeg mener, de mister refusion, men også hvis der er fejl i visiteringen. Så mister kommunen refusion i 3 år, selvom man kommer i job.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2009, 13:51   #39
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hej zuza

jeg er stadig sygemeldt så de kan jo ikke få noget ud af møderne hvis den skal opdateres og fordet øvrigt så har min veninde lige hjulpet mig med at skrive 13 sider tillæg til min resourceprofil den er direkte mangelfuldt , det med refusion så har jeg gået ledig siden feb 2008 det vil sige at jeg har være i job og afklaring og nu hos anden aktør og til juli er der gået 18 mdr måske derfor de vil ha mange møder for at få mig ud i afprøvning igen


skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 12:23   #40
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
så er jeg blevet langtidssygemeldt til jeg har været i Mr scanning i Aug kommunen vil så nu sygeopfølge mig er der noget der jeg skal passe på???



skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nægtet kontant hjælp. Oline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 05-08-2013 23:38
kontant hjælp jjsonn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 16-07-2013 22:30
kontant hjælp? elton Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 29-04-2013 14:18
Kontant hjælp? Trex Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 15 19-10-2012 05:40
særydelse hjælp til andre ting rolle Alt det andet 2 29-01-2009 00:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension