K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2013, 01:03   #31
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 15
GentleGiant er ny på vejen
Øhh, jeg undrer mig lidt over, at en af Thomas1981s poster ovenfor (#25) tilsyneladende er blevet slået sammen med min...?

Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
kan godt forstå det må være lidt svære som mand på ftp for som du siger er der stadig lidt forsørger i mandens rolle...men som du også siger er der jo også piger der er ligeglade, hvis jeg mødte kærligheden ville det intet betyde for mig om han var ftp, eller direktør. Men ja mange piger er golddiggere....kan jeg høre blandt veninder

jeg trøster mig lidt med at jeg er kvinde og forhåbentlig derfor har en chance, man kan jo bare tage eksemplet "overlægen med sygeplejersken" eller " direktøren med dullen"
Næsten alle de piger/kvinder jeg har stiftet bekendtskab med gennem mit behandlingsforløb (eller som jeg ved er uden arbejde og/eller har psykiske sygdomme) har ikke haft problemer med, at finde en kæreste. Fyrene på den anden hånd... der ser det ikke så godt ud.
Så ja, bare det at være kvinde er en fordel på det område. Om det så siger mest om de kvindelige eller mandlige potentielle kærester, skal jeg ikke rode så meget i.

Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
så jeg må bare spare op til nogle kæmpe babbelutter så kan det være der er en chance på trods af at jeg er fattig:-)
Det vil sikker hjælpe for nogle fyres vedkommende, men er det så typer du ville være interesserede i, hvis det var den eneste grund til, at de kunne lide dig?
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 01:45   #32
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er godt at der ikke er billeder på det her forum....sidder nemlig med røde ører....

DET ER MIG der har gjort det.....

Jeg ved ikke lige....sad og halvsov samtidig med at jeg lagde utallige indlæg sammen....og der er jeg nok kommet til at slå jeres sammen.....sorry..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 02:00   #33
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja det er godt at der ikke er billeder på det her forum....sidder nemlig med røde ører....

DET ER MIG der har gjort det.....

Jeg ved ikke lige....sad og halvsov samtidig med at jeg lagde utallige indlæg sammen....og der er jeg nok kommet til at slå jeres sammen.....sorry..
Du er tilgivet herfra Web

Der må også være nok at se til. Nogen gange så ville jeg også ønske, man kunne slette et indlæg man selv havde lavet. Når man f.eks. har skrevet 2 efter hinanden. Ved ikke hvordan man også kan komme til at gøre det, altså skrive 2. Det må også være noget med at halvsove

Jeg har nogen gange skrevet i det sidste indlæg, at det bare kan slettes. Efter at jeg har kopiret indholdet op i en tidligere tekst.

Håber det sparrer dig for en smule tid, når der bliver fjumret
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 02:04   #34
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er helt fint at skrive det skal slettes....

Personligt ville jeg også helst at folk bare selv kunne redigere og slette hele tiden....men men....så ryger ideen med hele siden....

Folk kom i starten og bad om hjælp...og når de havde fået den hjælp de havde brug for....evt efter mange tråde og indlæg....ja så slettede de hele molevitten....

På den måde kan en side jo aldrig blive til en vidensbase....

Til mit eget forsvar...så er det yderst sjældent at jeg kommer til at lave fejl...og her banker jeg lige under bordet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 02:14   #35
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 15
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja det er godt at der ikke er billeder på det her forum....sidder nemlig med røde ører....

DET ER MIG der har gjort det.....

Jeg ved ikke lige....sad og halvsov samtidig med at jeg lagde utallige indlæg sammen....og der er jeg nok kommet til at slå jeres sammen.....sorry..
Gik jeg selvfølgelig også ud fra. Altså at det var dig der havde gjort det, ikke at du nødvendigvis sad med røde ører.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 03:15   #36
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu kunne det have været en admin....hvilket ville gøre at mine ører havde normal farve

Meeen kan desværre ikke skyde fejlen på andre end mig selv i dette tilfælde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 05:14   #37
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Det kan jeg godt se Web. At meget kunne ryge i svinget, hvis vi alle kunne slette vores indlæg

Men det er virkelig prisværdigt alt det du ligger i at drive siden
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 05:29   #38
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thomas1981 Se meddelelser
Det kan jeg godt se Web. At meget kunne ryge i svinget, hvis vi alle kunne slette vores indlæg

Men det er virkelig prisværdigt alt det du ligger i at drive siden
Ja, jeg tror vi er rigtig mange som sætter stor pris på alt det arbejde, timer og penge som du lægger i at holde k10 kørende..


til dig Web

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 12:17   #39
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af GentleGiant Se meddelelser
Øhh, jeg undrer mig lidt over, at en af Thomas1981s poster ovenfor (#25) tilsyneladende er blevet slået sammen med min...?


Næsten alle de piger/kvinder jeg har stiftet bekendtskab med gennem mit behandlingsforløb (eller som jeg ved er uden arbejde og/eller har psykiske sygdomme) har ikke haft problemer med, at finde en kæreste. Fyrene på den anden hånd... der ser det ikke så godt ud.
Så ja, bare det at være kvinde er en fordel på det område. Om det så siger mest om de kvindelige eller mandlige potentielle kærester, skal jeg ikke rode så meget i.


Det vil sikker hjælpe for nogle fyres vedkommende, men er det så typer du ville være interesserede i, hvis det var den eneste grund til, at de kunne lide dig?
måske er det med at kvinderne har nemmere ved at finde kærester fordi det på en måde stadigvæk er mere "ok" at en kvinde er "svag" end en mand.

må da indrømme at når jeg tænker på en drømme mand så kommer der ord op som: kærlig, beskytter, stærk, maskulin, men som Dr. Phil også siger så er det kvinder søger ved mænd ubevidst som bevidst en : provider, protector and a leader.

og noget af billedet ryger hvis manden ikke er ude og "jage" altså skaffe til familien det ligger nok lidt i ur instinkterne...

men er helt sikkert også mange mænd der vil vælge syge damer fra, men måske nogen af dem føler sig endnu større og stærkere ved kvinden er lidt "svag" eller syg.

men tiden vil vise det når jeg bevæger mig ud på dating markedet engang. Tror akademikerne vil rynke på næsen. Men på den anden side hvis han vil gøre stor karriere, er det måske godt kvinden går hjemme hos børnene og sørger for hus og børn. men det vil tiden vise.
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 12:42   #40
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
jeg kan godt se problemet i hvordan man skal takle hvordan man ser om folk nu er samlevere, men er syntes det er i orden at side stille samlevende med gifte hvis man gør det på alle fronter, altså giver samlevende samme rettigheder som gifte hvilket jeg næppe tror sker.
I det hele taget er det her den kære regering har lavet totalt håbløst, hvordan kan venstre folk få lov at sidde som ledelse i et arbejder parti. også er der gummi stemplet SF.
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
økonomi ftp, med samlever. Emma79 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 17-09-2011 09:31
for høj samlever indtægt pinballs Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 30-06-2011 18:12
pensionst med samlever på su de4aks Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-09-2010 12:46
Samlever indkomst??? ca83 Alt det andet 6 02-08-2010 11:26
Samlever indkomst custer Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 30-07-2010 12:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension