K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2011, 22:20   #31
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
jeg fatter ikke du har alle de ressourcer til at kæmpe mod alle som en
har overladt hele min sag til en socialrådgiver fra psykiatrien

men i mine 3 år har jeg så heller ikke kæmpet i mod nogen, udover jeg har brugt en masse tid på læger og kommune.
jeg har aldrig blevet direkte behandlet skidt nogen steder.

men held og lykke med din videre kamp

selvom jeg måske synes det er lidt over i det paranoid
Nu må vi vente og se hvad der kommer ud af din tiltro til din socialrådgiver og systemet, som du har aldrig haft problemer med, som du selv skriver.

Jeg synes, at det er ganske ubehageligt den måde du skriver på om Lotte og for mig er det lige som med de søde sagsbehandlere og jobcenters jurist som kunne ikke fatte, at jeg er så syg, når jeg alligevel var i stand til at forsvare min sag.

Du må huske på, at ikke alle agerer ens når de er i kriser eller når de er syge.
Nogle blive helt passive som dig fks. mens andre vil bruge alt hvad de har i sig for at overlive og det er præcis det som Lotte gøre.

pt. det er ikke nemt at være syg og inteligent i DK.....fordi det blive brugt imod en.

Sidst redigeret af Karo; 14-12-2011 kl. 22:37.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 22:29   #32
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Det er alså ikke mig som kommer med påstande om alt og alle

forstå ikke hvis der ligger så meget dokumentation om løgn og latin
så må man snakke med en journalist og få alle beviser på bordet
Ja systemet er tungt, men der må være grænser for hvad systemet kan tilade sig
men når man ikke får medhold nogen steder, så må der mangle noget i sin sag

synes bestemt ikke systemt er godt
men har da aldrig oplevet nogen løgn eller andet i min sag
jeg fik ikke medhold i min sygdagpenge sag, fordi loven er som den nu engang er
fik afslag på en §17 som jeg ikke ankede, fordi begrundelsen var i orden

nu ligger min sag hos lægekonsulenten og ja herfra går alt i gennem min socialrådgiver

Sidst redigeret af MTVRV1; 14-12-2011 kl. 22:34.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 22:39   #33
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Det er alså ikke mig som kommer med påstande om alt og alle

forstå ikke hvis der ligger så meget dokumentation om løgn og latin
så må man snakke med en journalist og få alle beviser på bordet
Ja systemet er tungt, men der må være grænser for hvad systemet kan tilade sig
men når man ikke får medhold nogen steder, så må der mangle noget i sin sag
Nu er det såmænd bare ikke så nemt at få fat i en journalist og få vedkommen til at skrive om disse ting...det er meget sværere end man tror...

Samtidig har det også noget med at have ressourcerne til det...

Det faktum at lige netop du ikke har haft været ude for noget...det kan vi ikke bruge til noget...

Det kan godt være at det gør det sværere for dig at tro på noget...men det tilkommer ikke dig at være så mistroisk på andre brugere alene bare fordi du ikke har oplevet en ting...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 22:44   #34
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
det er stadig ikke mig som kommer med påstande mod en masse med navn oven i købet, så må man da komme med noget dokumentation som kan bruges
når jeg netop selv har været i gennem samme afdeling

Men jeg opgiver for det fører ikke til noget godt
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 22:48   #35
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
jeg fatter ikke du har alle de ressourcer til at kæmpe mod alle som en
har overladt hele min sag til en socialrådgiver fra psykiatrien

men i mine 3 år har jeg så heller ikke kæmpet i mod nogen, udover jeg har brugt en masse tid på læger og kommune.
jeg har aldrig blevet direkte behandlet skidt nogen steder.

men held og lykke med din videre kamp

selvom jeg måske synes det er lidt over i det paranoid
Jeg hedder Charlotte A, og jeg hjælper Lotte med at skrive.
Det er ikke mit bord at skrive personligt herinde, da jeg blot er Lottes hænder og hjælp til research.

Jeg kan ikke stiltiende finde mig i at høre om din mistænkelighed omkring Lotte.
Synes du burde skamme dig, at træde på et menneske der i forvejen har en alvorlig fysisk skade med daglige uudholdelige smerter.

Du er meget dømmende, og jeg synes du skal tænke dig om en anden gang før du dømmer andre mennesker.

Du taler om ressourcer, hmm ok Lotte har meget hjælp fra mig og andre hjælper også indimellem, men du kan da ikke tillade dig at være misundelig over hun har hjælp.

Det ser da ud til du til gengæld har gode økonomiske ressourcer når du kan betale en socialrådgiver for at overtage hele din sag for dig, det må sørme være dyrt og nemt for dig.
Det har Lotte ikke råd til, og alligevel så kan du dømme, at hun skulle have flere ressourcer end du har.

Det er da alt for nemt at kaste med sten når man selv bor i et glashus.
Lotte 68's indlæg hænger allesammen helt sammen, ingen af hendes indlæg eller kommentarer er selvmodsigende i modsætning til dine, hvor du helt sikkert kun fejlede noget fysisk for kort tid siden, men det forholder sig så anderledes nu kan jeg forstå.

Så stop med at genere min veninde, og hvis du er uenig med hende, så ignorer hende, vi gider ikke bruge tid på at argumentere mere for dig, det er vores skrivetid for kostbar til.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 22:49   #36
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser

Men jeg opgiver for det fører ikke til noget godt
Nej ikke sålænge du ikke kender indgående til sagen..

Så tak for det!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 23:04   #37
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Jeg hedder Charlotte A, og jeg hjælper Lotte med at skrive.
Det er ikke mit bord at skrive personligt herinde, da jeg blot er Lottes hænder og hjælp til research.

Jeg kan ikke stiltiende finde mig i at høre om din mistænkelighed omkring Lotte.
Synes du burde skamme dig, at træde på et menneske der i forvejen har en alvorlig fysisk skade med daglige uudholdelige smerter.

Du er meget dømmende, og jeg synes du skal tænke dig om en anden gang før du dømmer andre mennesker.

Du taler om ressourcer, hmm ok Lotte har meget hjælp fra mig og andre hjælper også indimellem, men du kan da ikke tillade dig at være misundelig over hun har hjælp.

Det ser da ud til du til gengæld har gode økonomiske ressourcer når du kan betale en socialrådgiver for at overtage hele din sag for dig, det må sørme være dyrt og nemt for dig.
Det har Lotte ikke råd til, og alligevel så kan du dømme, at hun skulle have flere ressourcer end du har.

Det er da alt for nemt at kaste med sten når man selv bor i et glashus.
Lotte 68's indlæg hænger allesammen helt sammen, ingen af hendes indlæg eller kommentarer er selvmodsigende i modsætning til dine, hvor du helt sikkert kun fejlede noget fysisk for kort tid siden, men det forholder sig så anderledes nu kan jeg forstå.

Så stop med at genere min veninde, og hvis du er uenig med hende, så ignorer hende, vi gider ikke bruge tid på at argumentere mere for dig, det er vores skrivetid for kostbar til.
Charlotte/Lotte... synes at du/I skal stoppe!!

Web skrev til MTVRV1 at h*n ikke have baggrundsviden om Lotte... og du/I har heller ingen baggrundsviden om MTVRV1s sygdom eller økonomi...

Havde Lotte læst MTVRV1s tråde.. så skrev du/I ikke sådan....

Jeg er ikke "fan" af Lottes første tråd.... og det har jeg skrevet en gang til hende ..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 23:07   #38
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Jeg hedder Charlotte A, og jeg hjælper Lotte med at skrive.
Det er ikke mit bord at skrive personligt herinde, da jeg blot er Lottes hænder og hjælp til research.

Jeg kan ikke stiltiende finde mig i at høre om din mistænkelighed omkring Lotte.
Synes du burde skamme dig, at træde på et menneske der i forvejen har en alvorlig fysisk skade med daglige uudholdelige smerter.

Du er meget dømmende, og jeg synes du skal tænke dig om en anden gang før du dømmer andre mennesker.

Du taler om ressourcer, hmm ok Lotte har meget hjælp fra mig og andre hjælper også indimellem, men du kan da ikke tillade dig at være misundelig over hun har hjælp.

Det ser da ud til du til gengæld har gode økonomiske ressourcer når du kan betale en socialrådgiver for at overtage hele din sag for dig, det må sørme være dyrt og nemt for dig.
Det har Lotte ikke råd til, og alligevel så kan du dømme, at hun skulle have flere ressourcer end du har.

Det er da alt for nemt at kaste med sten når man selv bor i et glashus.
Lotte 68's indlæg hænger allesammen helt sammen, ingen af hendes indlæg eller kommentarer er selvmodsigende i modsætning til dine, hvor du helt sikkert kun fejlede noget fysisk for kort tid siden, men det forholder sig så anderledes nu kan jeg forstå.

Så stop med at genere min veninde, og hvis du er uenig med hende, så ignorer hende, vi gider ikke bruge tid på at argumentere mere for dig, det er vores skrivetid for kostbar til.
Bryder lige ind i råbe kampen!

Mtrv1 har en socialrådgiver via psykiatrien med på sidelinien, dem betaler man ikke for (udover til skattefar) og det er ikke mange der bedømmes så dårlige at de får tilbudt det...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 23:11   #39
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
når er det nu en anden person som skriver
det gør absolut ikke sagen bedre
så må man da fremlægge nogen beviser, når man hænger andre folk ud med navn


jeg skal sku da ikke betale en krone til en socialrådgiver
men har fået tildelt en
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 23:18   #40
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man skal fremlægge de beviser de rigtige steder....og det er ikke her...men det er svært for dig at vide når du ikke har mere kendskab til sagen..

Uanset hvad...så er dette ikke stedet hvor man skal udvise en masse mistro...det håber jeg at du forstår...da K10 eller mister en stor del af hvad den går ud på..

Så det håber jeg stopper nu...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psyk. Rene Klysner annoa Alt det andet 4 23-08-2012 19:46
Problemer med Psyk i Aalborg! FrkSilverfox Dit og Dat 0 12-05-2012 22:38
Skabelon til psyk-dagbog? Håber Alt det andet 2 19-01-2012 16:38
Hvordan finder en psyk skånebehov? Håber Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 11-01-2012 13:06
psyk. sparkongefre Spørgsmål ang fleksjob 15 14-12-2009 12:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension