K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2008, 20:09   #1
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Det lyder totalt tåbeligt, men typisk kommunalt Du kan klare de

opgaver, der hvor du er nu. Og det må da være det bedste for alle

Så helt klart skal du anke.

Tag fagforeningen med de er gode at have i ryggen

V.h Suncil


Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 21:29   #2
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Question

hejsa

Mig igen.. se evt tidligere indlæg om mit afslag i onsdags

Jeg er kommet i tanke om min sagsbehandler faktisk sagde at hun kunne se at læge konsulenten ikke havde fået de 5 siders APV som fysioteraputen havde lavet.. det hele var gået så hurtigt..

Jeg ved at lægekonsulenten udtalt INDEN at jeg ikke komme i fuld beskæftigelse igen.. dette står i min RP.

er læge konsulenten med til det møde hvor de beslutter om man kommer i fleks.. ??

har det ingen eller stor betydning at APV ikke er set af ham.. den er nævnt i RP. Men ikke det hele ??

Undskyld alle mine spørgsmål.. jeg bruger meget tid på dette..

Det er helt korekt jeg ikke har modtaget begrundelsen endnu.. venter og venter.. vil gerne igang.. jeg ved der er sket en fejl her..
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 09:02   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Lægekonsulenten skal selvfølgelig se det hele, elleres skal det skrives i erklæringen (fra lægekonsulenten)hvilke sagsakter der er undtaget. Eller det skal fremgå hvad han har set.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2008, 08:49   #4
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Hvor længe skal man da vente på..

Det brev med begrundelsen for afslaget på fleks jeg fik d 6 august. Jeg er så klar til at kæmpe.. min sagsbehandler og fagforening er klar.. Nu skal der ankes.. jeg VED de har lavet en fejl.. Jeg VED jeg er berrettiget til fleks.
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2008, 11:44   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det burde da bestemt være der nu, de har givet dig afslaget mundtligt og nogen mener desværre at det er nok , jeg ville med det samme skrive til sagsbehandler at du venter på afslag og ankevejledning på skrift og at du forventer at få det med det samme , da afslaget allerede er givet den 6 aug og du skal have folk med ind over din anke ...

man har altid krav på at få afslag på skrift og jeg kan så godt forstå at du er klar til at tage kampen nu og de skal også bare se at få sendt det brev.. så skriv til dem
  Besvar med citat
Gammel 12-08-2008, 16:21   #6
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Hej med dig..
Det er kedeligt og det er hårdt at du skal igennem det.
Jeg synes, at det er godt, at du har så mange mennesker omkring dig, som støtter dig og ikke mindst en god sagsbehandler, som kan hjælpe med at anke. Din arbejdsprøvning på arb.pladsen bør bestemt godtages! Håber det lykkedes.

Jeg har selv de samme symptomer som dig, men har kun fra dag 1 mødt modstand fra sygedagpenge og de forskellige læger, jeg har skullet udsættes for i 16 mdr nu. Kan ikke en gang blive scannet for det er også noget lægerne bestemmer.
Venter på en arb.prøvning. Min arb.plads var desværre ikke særlig støttende.
mange kærlige tanker og hilsner
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2008, 18:52   #7
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zolskin Se meddelelser
Hej med dig..
Det er kedeligt og det er hårdt at du skal igennem det.
Jeg synes, at det er godt, at du har så mange mennesker omkring dig, som støtter dig og ikke mindst en god sagsbehandler, som kan hjælpe med at anke. Din arbejdsprøvning på arb.pladsen bør bestemt godtages! Håber det lykkedes.

Jeg har selv de samme symptomer som dig, men har kun fra dag 1 mødt modstand fra sygedagpenge og de forskellige læger, jeg har skullet udsættes for i 16 mdr nu. Kan ikke en gang blive scannet for det er også noget lægerne bestemmer.
Venter på en arb.prøvning. Min arb.plads var desværre ikke særlig støttende.
mange kærlige tanker og hilsner
Jeg er også dybt taknemlig for at der er så mange der vil hjælpe mig.. det er en kæmpe tryghed.
Jeg håber inderligt at du finder nogle som kan hjælpe dig.. det er så vigtigt.. om end ikke andet kan man her inde få svar på meget
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 17:05   #8
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Jeg krydser også for dig og ønsker og håber det bedste - og jeg er sikker på at alle de andre herinde også gør.

Sender dig opmuntrende og masser af
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 19:38   #9
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Tak for det.. håber det bedste.. men er ræd for at håbe for meget .. desværre..
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 22:24   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
frhansen håbet er det eneste der er tilbage og vi krydser alle fingere for dig og håber med dig ,mon ikke den går alligevel , noget tyder da på at de godt selv ved at de fjumre ...

i hvertfald en masse kryds fra mig af


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er grædefærdig!! Tullepigen90 Hjælpemidler til handicappede 8 18-10-2012 14:09
Jeg er grædefærdig(lægekonsulent)langt indlæg Evaave Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 66 22-08-2012 20:43
Grædefærdig ! Physen Alt det andet 35 12-04-2010 12:24
Fik afgørelsen idag AnjaSZ Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 18-02-2010 12:37
fik post idag hjernet Din historie 8 09-07-2009 21:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension