K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-12-2008, 08:35   #31
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg skal idag snakke med den redaktør på Jyske Vestkysten som har med sociale sager at gøre. Dog ikke om noget der direkte har med emnerne fp, flex, at gøre, men fordi min og min mands sag om familiesammenføring er blevet syltet hos udlændingeservice (vores sag er nu gået over 5 mdr over tidsfristen), og denne syltning nu er gået over til at blive direkte chikane, man forlanger nemlig nu at jeg som førtidspensionist på brøkpension (3/4) fra før 2003, skal stille en økonomisk garanti på knap 60.000 kr. for min mand og den skal gælde i de næste syv år. Desuden er jeg pligtig til at kunne forsørge min mand skulle han blive arbejdsløs.

Jeg har spurgt kommunen om, i det tilfælde at min mand blev arbejdsløs og jeg derfor blev tvunget til at skulle forsørge min mand, hvis han ingen indtægt havde, om man så ville betragte mig som enlig? Men, næ nej, der vil stadig blive trukket fordi man er gift! Den gensidige forsørgelses pligt er jo egentligt baseret på at der er to indtægter, men selv om der kun er en så kan man ikke engang sige sig selv at nu hænger det ikke sammen mere. Og hvis han ikke kan finde arbejde indenfor 3 mdr. og jeg ikke kan forsørge ham så er det reelt "Ud af vagten".

Nå, men det jeg egentlig gerne ville frem til var, at jeg håber på at jeg måske kan opbygge et "forhold" til denne redaktør, og så i fremtiden fodre ham med gode historier. Men lad os nu se. Det kan jo også være at der intet kommer ud af det. Men man har da lov at håbe.

Mvh &

Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 09:07   #32
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu vil jeg da lige slå det helt fast med syvtommer´s søm at K10 er og bliver ved med at være upolitisk...

Det er der ikke andre end mig selv der kan/skal lave dette om...

Når det er sagt...så kan det næppe undgås at politik kommer frem på K10...

Hrefna...du har fat i det helt rigtige...når du skriver om hvad/hvorfor K10 er her for...

Vi er her netop for at hjælpe andre som har problemer med at komme igennem systemet som syge...

Det er faktisk hujende lige gyldigt hvem der sidder i regering her i Danmark....vi vil stadig kæmpe for det samme....nemlig det at mennesker bliver behandlet ordentligt i systemet når de bliver syge og ikke kan klare et normalt arbejdsliv..

Så længe disse ting ikke er i orden....ja så vil vi råbe op om det og forsøge med de muligheder vi har til rådighed at hjælpe folk igennem det...

Dette har intet at gøre med hvem der sidder på magten...

Dette har noget at gøre med om der er orden i forholdende for de syge eller ej....

Det at der skal være ordentlige forhold for syge mennesker...burde ikke komme an på en farve...det burde der være uanset farve..

K10 skal og vil altid være åben for alle...og det uanset hvem de stemmer på...

K10 skal ikke farvelægges...og dermed ødelægge det vi egentlig oprettede siden for...

Der er ikke de store komplekse ideer bag oprettelsen af denne side...

Siden skal være et sted hvor folk kan henvende sig for at få noget hjælp og bekræftigelse....når og hvis de bliver udsat for diverse kommuner og sagsbehandlere ser stort på loven og ikke behandler dem menneskeligt...

Vi er ude på at få ordentlige forhold for syge mennesker...og det er vi uanset hvem der er ved magten...

Det er for mig fint nok at folk vil ændre på tingene ved at melde sig ind i et parti og prøve at ændre tingene derfra...

Man kan jo gøre ting på mange forskellige måder...den ene måde kan jo være lige så god som den anden...

Min måde er...at bestyrer og stille dette forum til rådighed...så...så mange mennesker som muligt kan få øjnene op for hvad der forgår ude i kommunerne og hvordan folk bliver behandlet som syge mennesker i dette samfund...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 09:45   #33
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hørt Web !!
Jeg synes også den personlige politiske stillingtagen er udmærket, men hvis K10 bliver politiseret for en side af nogen, lukker man som regel oppositionens ører og det Vi som brugere har brug for, er jo netop at blive hørt. At gøre hinanden til umennesker, for deres mening og livssituation, er jo netop det vi klager over at os syge og socialt udsatte bliver gjort til, af lovgivning og (mis)administration af samme.

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 09:52   #34
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Naturligvis er siden upolitisk, men det forhindrer jo ikke brugerne i at være politiske, vel??

SF er faktisk på banen, Villy, Martin Lidegård og Hjorten havde jo en blog, lavet af Hjorten, som så forsvandt. Altså bloggen, ikke Hjort.

Der stod Villy fast på at det Hjorten har gang i, det dur bare ikke.

Det var, fra min side, ikke ment som nogen kritik, at ikke alle på K10 ikke er medlem af et parti, det var snarere en ønskedrøm, tænk nu, HVIS alle os arbejdsledige var medlem, det ville da batte noget.

Det giver sig selv at ikke alle har overskud til at rende til politiske møder, jeg var jo afgang i går med to af mine unger til klima og miljømøde i SFU, og vi kan da godt blive enige i at klimaet er skidevigtigt, ikke??

Vi var 15.........Ida Auken talte, et knaldgodt oplæg hun kom med, men det trak altså kun 15 medlemmer ind på Borgen.

Hvilket skuffede mig, jeg havde regnet emd et kæmpe fremmøde, men jeg blev klogere.

Nå, stadig, ikke ment som en fornærmelse at jeg godt gad se flere herfra ude til møderne, i debatterne rundt om, jeg ved godt at det lige kræver overskud og det har vi ikke mest af.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 10:12   #35
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej selvfølgelig forhindre det ikke brugerne i at være politisk...

K10 skal bare ikke være det....og det var det jeg ville slå helt fast...

Desuden findes der jo mange andre steder hvor man kan gøre/lave/praktisere det politiske...hvis det er det man vil...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 11:39   #36
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hrefna Se meddelelser
Jeg er blevet overbevist, jeg har i årevis stemt konservativ, og min grundlæggende livsholdning er konservativ. Men ved næste valg får de ikke min stemme, for så længe de samarbejder med venstre og DF, har de ingen jordisk chance for at føre en konservativ politik, og selv om jeg har en konservativ grundholdning så kan jeg også godt se at de er helt ude i skoven med den politik der føres i øjeblikket, og det skal jeg være den første til at kritisere dem for, men det ændre ikke min grundlæggende livsholdning.

"Den stærke skal bære den svage, og de bredeste skuldre, de tungeste læs"
Konservativ manifesto fra 1800-et-eller-andet

Og dette er ikke ment som reklame for de konservative, men en demonstration af at det er muligt at have en politisk overbevisning og alligevel kritisere de politikere der angiveligt repræsentere denne.

Mvh.

Hrefna

.... vil jeg da gerne lige tilføje en ros til alle jer dejlige mennesker, det er utroligt flot at vi kan mødes og samarbejde på tværs af alle partigrænser, klasse og skel, at vi kan debatere uden at der kommer had og mudderkastning ind i debatten. At alle er villige til at hjælpe hindanden, uanset hvilket ståsted man har. Flot gået. Et eksempel resten af befolkningen og især politikerne kunne lære noget af.



Hrefna
Præcis det jeg mener... partifarve betyder ikke noget, det er medmenneskelighed det handler om, og den tror jeg efterhånden er farveløs. Min egen bedste ven er venstremand, og har også den forståelse efter jeg har forklaret ham tingene... men han er jo så også interesseret i at lytte, fordi det er mig der fortæller.

K10 rammer bredest ved ikke at være partifarvet, det er korrekt, men jeg ER rød smølf, og bliver aldrig andet... har aldrig været andet... og når noget af spørgsmålet i tråden omhandlede hvordan man kæmper for sagen UDENFOR k10, så stiller jeg spørgsmålet hvordan man gør det UDENFOR k10 ved at være partineutral, eller i det mindste forblive det?

Som jeg skrev tidligere, så opfattes man som rød, hvis man tillader sig at kritisere borgerliges valgte ministre, eller også tager vælgerne simpelthen skyklapper på... LALALA!!! JEG KAN IK' HØR' HVAD DU SIGER! Dolph mentalitet.

ALLE de borgerlige jeg har set på f.eks. BT's debat, som har vist forståelse, har hovedsageligt allesammen selv været ledige, syge eller i anden henseende borgere der har haft berøring med det område Karen og Hjort styrer, og så er det jo at "mennesker pludseligt forstår"... men er det raske, langt væk fra det system, så VIL de meget meget sjældent høre.

Er man så ikke næsten nødt til at være partipolitisk i sin offentlige kamp? Bliver man ikke næsten påduttet det?

Jeg ved godt at jeg ikke bare er rød i min debatføring på BT (kan rød gå i baglås? )... det alene giver selvfølgelig modtand, men jeg tror ikke at der havde været megen forskel om jeg havde holdt mit kryds hemmeligt... de var blevet træt af at høre på min sang om Hjort's pisk aligevel.

Sidst redigeret af Razmo; 09-12-2008 kl. 11:51.
  Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 11:50   #37
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Præcis det jeg mener... partifarve betyder ikke noget, det er medmenneskelighed det handler om, og den tror jeg efterhånden er farveløs. Min egen bedste ven er venstremand, og har også den forståelse efter jeg har forklaret ham tingene... men han er jo så også interesseret i at lytte, fordi det er mig der fortæller.

K10 rammer bredest ved ikke at være partifarvet, det er korrekt, men jeg ER rød smølf, og bliver aldrig andet... har aldrig været andet... og når noget af spørgsmålet i tråden omhandlede hvordan man kæmper for sagen UDENFOR k10, så stiller jeg spørgsmålet hvordan man gør det UDENFOR k10 ved at være partineutral, eller i det mindste forblive det?

sSom jeg skrev tidligere, så opfattes man som rød, hvis man tillader sig at kritisere borgerliges valgte ministre, eller også tager vælgerne simpelthen skyklapper på... LALALA!!! JEG KAN IK' HØR' HVAD DU SIGER! Dolph mentalitet.

ALLE de borgerlige jeg har set p f.eks. BT's debat, har hovedsageligt allesammen selv været ledige, syge eller i anden henseende borgere der har haft berøring med det område Karen og Hjort styrer, og så er det jo at "mennesker pludseligt forstår"... men er det raske, langt væk fra det system, så VIL de meget meget sjældent høre.

Er man så ikke næsten nødt til at være partipolitisk i sin offentlige kamp? Bliver man ikke næsten påduttet det?

Jeg ved godt at jeg ikke bare er rød i min debatføring på BT (kan rød gå i baglås? )... det alene giver selvfølgelig modtand, men jeg tror ikke at der havde været megen forskel om jeg havde holdt mit kryds hemmeligt... de var blevet træt af at høre på min sang om Hjort's pisk aligevel.
Hehe Razmo,

Vi er ikke altid enige, om alting men vi kender jo hinanden fra mit ansvar hvor vi har haft mange gode diskussioner og det du skriver her det er vi ihverfald enige om

Ka' du...

Ha' en go' dag,

Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 12:24   #38
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg tror såmænd ikke befolkningen er ligeglade med de syge!
Derimod er jeg overbevist om, at befolkningen ikke aner hvor grelt det står til.
Og de politikere der evt kunne oplyse om de frygtelige ting der foregår, har for travlt med at høste egne marker....

Det er de færreste politikere der gider stå og snakke om sygdom og elendighed, dårlige sagsbehandlinger, lægekonsulenter og ankenævn - det lægger sig ligesom en depression, hvorfor de hellere vil tale om vækst og fremgang, sund økonomi - et Danmark i fremdrift!
For vælgerne stemmer jo på det der klinger glædeligt og positivt og som de på én eller anden måde kan vinde noget ved. Tror faktisk kun det er os der står i møget der tænker over det, og måske lige dem der arbejder indenfor faget og sundhedssektoren generelt. Og når 'vi' endelig bliver bragt på bane under valgkampene, så er det sku kun fordi de vil virke humane i situationen - næstekærlighed er jo en god ting, for med dét ekstremt flotte valg Villy havde sidst (og hvor vi nok skulle se forandringer) er jo et bevis på at alle løfter ryger i glemmebogen, og at næstekærligheden blot er en kappe om skuldrene når der går kulde i diskussionerne. Faktisk kan det tælles på én hånd hvor mange gange jeg har set Villy siden valgkampen på trods af, at der er flere oplagte boldte han kan gå efter!!! Det gælder i øvrigt også Helle. DE ER IKKE SYNLIGE NOK.
Så jeg har meldt mig UD af SF - rasende!

Og nej, jeg gider IKKE være politisk aktiv og spilde min tid på partier der KUN gør sig synlige før og under en valgkamp, energien rækker simpelthen ikke til det, og jeg kan ikke rumme skuffelserne.
Så derfor kæmper jeg min egen kamp mod systemet, for jeg ved da i det mindste hvad jeg selv står for, og hvor jeg vil hen, og jeg har erkendt at der ikke kommer nogen politiker og hjælper mig i denne omgang. Ej hellere nye regler eller love der gør det hele mere overskueligt, men med hjælp fra K10 kan jeg så småt begynde at finde min vej rundt i systemet.

Men. Skulle der engang komme et parti med nosser (er det for frækt)?
Så skal jeg som nok melde mig mere aktivt på banen politisk....men svingdørspolitik, NEJ TAK!

Det er et symptom på fejlslagen politik at vi her på K10 sidder i de forbandede situationer som vi gør - og et symptom på, at hverken S eller SF orker gøre noget ved det!

Sidst redigeret af Ninja; 09-12-2008 kl. 12:28.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 17:10   #39
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg tror såmænd ikke befolkningen er ligeglade med de syge!
Derimod er jeg overbevist om, at befolkningen ikke aner hvor grelt det står til.
Og de politikere der evt kunne oplyse om de frygtelige ting der foregår, har for travlt med at høste egne marker....

Det er de færreste politikere der gider stå og snakke om sygdom og elendighed, dårlige sagsbehandlinger, lægekonsulenter og ankenævn - det lægger sig ligesom en depression, hvorfor de hellere vil tale om vækst og fremgang, sund økonomi - et Danmark i fremdrift!
For vælgerne stemmer jo på det der klinger glædeligt og positivt og som de på én eller anden måde kan vinde noget ved. Tror faktisk kun det er os der står i møget der tænker over det, og måske lige dem der arbejder indenfor faget og sundhedssektoren generelt. Og når 'vi' endelig bliver bragt på bane under valgkampene, så er det sku kun fordi de vil virke humane i situationen - næstekærlighed er jo en god ting, for med dét ekstremt flotte valg Villy havde sidst (og hvor vi nok skulle se forandringer) er jo et bevis på at alle løfter ryger i glemmebogen, og at næstekærligheden blot er en kappe om skuldrene når der går kulde i diskussionerne. Faktisk kan det tælles på én hånd hvor mange gange jeg har set Villy siden valgkampen på trods af, at der er flere oplagte boldte han kan gå efter!!! Det gælder i øvrigt også Helle. DE ER IKKE SYNLIGE NOK.
Så jeg har meldt mig UD af SF - rasende!

Og nej, jeg gider IKKE være politisk aktiv og spilde min tid på partier der KUN gør sig synlige før og under en valgkamp, energien rækker simpelthen ikke til det, og jeg kan ikke rumme skuffelserne.
Så derfor kæmper jeg min egen kamp mod systemet, for jeg ved da i det mindste hvad jeg selv står for, og hvor jeg vil hen, og jeg har erkendt at der ikke kommer nogen politiker og hjælper mig i denne omgang. Ej hellere nye regler eller love der gør det hele mere overskueligt, men med hjælp fra K10 kan jeg så småt begynde at finde min vej rundt i systemet.

Men. Skulle der engang komme et parti med nosser (er det for frækt)?
Så skal jeg som nok melde mig mere aktivt på banen politisk....men svingdørspolitik, NEJ TAK!

Det er et symptom på fejlslagen politik at vi her på K10 sidder i de forbandede situationer som vi gør - og et symptom på, at hverken S eller SF orker gøre noget ved det!
Villy har skam gjort sit, men det gøres i det stille... det er ikke noget der ryger op på forsiderne som jeg forstår det. Jeg ved han gentagne gange har bedt Hjort om forklaringer, og bedt om og foreslået i folketinget, at refusionssatserne afskaffes, elelr gøres om så der ikke er økonomisk fordele i at jorde syge borgere.

Jeg glæder mig dog til at se, hvad han vil gøre EFTER valget for at få de ændringer gennemført, men nok endnu mere om Socialdemokratiet husker de svage når vi når dertil... det er Enhedslisten og SF der skal stå garrant for os syge, og kræve noget gjort fra Socialdemokratiet på den front, for min ærlige mening er, at Socialdemokraterne blot glemmer os efter et valg igen... hvis altså ikke et af de to førnævnte partier råber op.

Jeg håber dog et godt valg til Enhedslisten ved kommende valg... krydser fingre for at de holder sig over spærregrænsen.

Under alle omstændigheder, handler det om, at vi IKKE får nogen ændringer, hvis ikke regeringen bliver skiftet ud.

Hjort er Fogh's højre hånd og chef strategiker... hvis som mange her inde siger, at der er delte meninger i VKO, så forstår jeg ikke at man ikke har skaffet sig af mig Hjort endnu... men det bunder nok i, at Fogh og Hjort er gode venner... ved at de enda sider og ser valgkamp sammen alene...

Jeg tror ikke en hujende fis på, at fortsætter VKO efter et valg, at det vil betyde nogle rokeringer der gør, at Hjort sættes af pinden... jeg er overbevist om, at Fogh sætter ham på posten fortsat, og så har vi 4 år i helvede mere.

Så ligemeget hvor lidt politisk vi skal være her inde, så er min mening stadig, at stemmer man på VKO, så er man selv ude om at systemet fortsætter.
  Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 22:37   #40
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg tror at det er edder vigtigt at skelne mellem ikke at være politiske og have en politisk holdning og det at siden er politisk ...

Vi er vel alle sammen politiske og jeg kan godt sidde og læse nogen af indlæggene her og tænke ,,,, taler vi helt forbi hinanden og som tråd starter vil jeg lige give mit besyv med når vi nu er kommet så langt ned i tråden ...

Som jeg ser og læser det så er der ikke noget problem med politiske udtaler , der er ikke noget problem i at nogen er mere politiske end andre og der er ikke noget galt i at man fortæller om et død spænende møde med den lokale vælger forening...

Der hvor man skal skelen er om SIDEN er politisk ...

det er den så IKKE ...

jeg er rød som mange andre her på siden, men jeg har ikke nogen illusion om at det hele bliver fedt og godt når der forhåbentligt kommer et regerings skifte næste gang, jeg har været med for længe , jeg blev faktisk syg INDEN at der kom en borgerlig regering , mange af dem der har siddet mange år med div sygdomme på kontanthjælp har jo også gjort det under en rød regering osv ..

Så nææ i den retning tror jeg desværre ikke at K10 bliver overflødige og man kan ikke diskuttere system og kommuner uden at der kommer lidt politiske undertoner i det ...

Min personlige grænse går helt bestemt når jeg føler mig ramt over at jeg ikke kan og vil være politisk aktiv og det var derfor jeg skrev den her tråd...

(sjovt nok så er jeg flere gange blevet opfordret til at gå ind i lokal politik og sidste gang var det såmænd DF her i kommunen, men det viser jo bare noget om at det er alt hvad man lige pt har på hjertet)

Der er og skal også være plads til alle rød som blå og det samme gælder at kaldeHjort og Fjogh for minder dygtige ja så kan man selvfølgelig også kalde villy lidt flyvsk hvis det er det man mener ....

Og jeg har i dag besluttet mig for at melde mig ud af SF

Og gør hvad jeg længe har haft lyst til , jeg stemmer på enhedslisten og melder mig ind der på et tidspunkt , er jeg enige med dem i alt , bestemt nej men de er ikke til at undvære i folketinget de er og bliver vagthunden der hyler uanset hvor lille den er....

jeg har længe haft de samme tanker som Razmo tør jeg stemme på dem kan det blive stemme spild osv og jeg må indrømme at jeg snart er kommet til den konklusion at tænker vi alle sådan ja så er enhedslisten lige pludselig væk og jeg ser ikke noget parti der skriger til himlen om min stemme for der er noget galt med dem alle og der er noget godt ved dem alle , og så vil jeg bruge min stemme på at holde Enhedslisten inde på borgen også selv om jeg bestemt ikke deler alle synspunkter med dem....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Medicin og sult og ligeglade læger Tigul Alt det andet 9 01-08-2013 22:30
Vi er egentlig ligeglade med dit liv og hvad du kan der hjemme. Nøgne tær Alt det andet 12 09-07-2013 13:10
Rige: ligeglade med fattige buster Politik og Samfund 11 06-04-2011 07:46
De mest syge og de mindst syge bliver fritaget for aktivering. Gizmo Politik og Samfund 7 30-03-2011 08:13
Er de da ligeglade på Christiansborg lena Det er da strengt ! 8 08-07-2008 13:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension