K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2010, 23:18   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Læste lige i avisen, at de nu også har fundet SF'ere der har børn i privatskole - at de GIDER?

Tænk at gå så skide højt op i dét, når der er så meget andet relevant at kaste lyset på.

Det næste bliver vel, at rød blok heller ikke må blive organdonorer, få sine børn opereret på privathospital eller må købe sko til over 500 kr......

I GUDER!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 23:52   #32
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
man kan jo vende den og sige at når selv S og SF vælger andre skoler til deres børn, er det fordi det står AD HEL.... TIL på de danske skoler, tja og plejehjem, børnehaver osv.. Som skyldtes nedskæringer og besparelser i stor stil.
Jeg tror sk. at landet snart lukker helt.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 08:39   #33
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
det hele drejer sig om fleste af hendes klasse kamerater flytter i special skole det er sgu da ikke noget du lider aflast af at miste.men kan godt forstår venner osv men man lider sgu ikke overlast/ barnv tav jojo blev hun i ande folkeskole blev hun nok morde hold da
Jeg vil da mene, det er ret væsentligt for børn i den alder, at de kan følge med deres kammerater.

Jeg forstår godt Helle Thorning og mange andre der vælger privatskoler. Det gør jeg virkelig. Og det med at vi alle skal være lige. Det er utopi og det kommer aldrig til at ske. Der vil altid være nogen, der har mere end andre, og hvad er der egentlig galt med det? Det har jeg aldrig forstået. Jeg er glad for mit liv, som det er nu, også selvom jeg ikke har så meget som andre. Jeg har lært at sætte pris på nogle andre ting. Og havde jeg børn der skulle i skole, så ville jeg sikkert gøre alt for at have råd til en privatskole, for skolerne heromkring er ikke noget at råbe hurra for.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 09:20   #34
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja men sgu ikke noget et barn dør af hvis hun ikke følger hende kamarater.
Citat:
Og det med at vi alle skal være lige. Det er utopi
vi er ikke ens got tak gud for det men som sagt man hr et standpunkt intil man tager et nyt :P sådan er politekere og den går i privat skole rager min sådan set en høst blomst vi høre kun om det forde nu er vi snart en valg kamp i den nærmeste fremtid.hvad er det næste vi høre om en vko har røget hash som 12 årige eller hele thoning har været stripper stopper det nogen sinde ja efter end valg kamp sikkert
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 09:38   #35
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Hvis arbejde er så sundt, så giv det til de syge, som Jacob H vist engang sagde.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 10:19   #36
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
ha ha ha altså jeg tror at vi kommer til at høre meget mere om det her for jeg ved sq ikke om journalisterne sover i timen eller hvad ...

Men lad os lige tage den fra en ende af ...

Jeg er fløjtende ligeglad med om Helle T vælger privatskole hun må vælge hvad der er bedst for hendes barn , og gjorde hun ikke det så ville man først henrette hende

Men en ting forstår jeg ikke ..

Nu kommer jeg fra Køge af som jo får en del dækning i disse dag (først tog de hjemmehjælpen fra mange af de gamle dømt ulovligt , så var de forgangsmænd med private aktøre der stoppede folks sygedagpenge også dømt ulovligt, nu har de besluttet at lukke en del skoler og lægge en del sammen til større skoler og helt nye skoledistrikter og det allerede fra 11-12 )

Så som skrevet her i tråden ville jeg om jeg så skulle tygge mine dørkarme i stykker (kan finde pengene på smøger ) have min datter i privat skole men men ventelisten var lang over 2000 ikke en chance ...

Så jeg undre mig når jeg høre lederen fra Helle T`s privat skole sige at de har en vente liste på over 7000 og har haft det længe ...

øøøhhh blandt disse 7000 er der ikke en eneste der skal starte i 8 klasse næste år (på dem jeg har søgt på er der adskillige der skal starte i 8 næste år )

Hvad betyder et ... har Helle T´s datter være skrevet op i flere år (ergo er det så ikke pga venner der rejser væk at hun skifter skole ) eller har hun sprunget listen over (fordi hun er Helle T´s datter ) ingen af disse to er ok i min verden ..

Vil man have sin unge i privat skole fordi folkeskolen stinker så sig det , det er ikke dem der har lavet alt det **** for skolerne det er den regering der sidder nu....

Så hvorfor ikke bare sige det som det er ... min unge skal ikke gå på en folkeskole den er ikke noget værd ( i mange områder ) men det kan de bare ikke melde ud for så bliver lære og forældre sure og stemmer ikke på dem..

Hvorfor skal deres børn have dårlige uddannelser fordi de sympatisere med os ude i pøblen ... det fatter jeg ikke .. hvis jeg kan ved at betale give mine børn en bedre uddannelse så gør jeg det, jeg er bare i den situation at jeg ikke har penge til at give dem den bedre uddannelse så min datter må igennem sådan noget **** som test for at finde hendes standard (som ved en test er faldet til under middel fordi hun misforstod en opgave og vidste det med det samme hun var færdig , men ikke kunne få lov til at lave den om ) nej der er helt bestemt en a og en b skole men i min verden har der været det nogen år efterhånden ...

Og jeg kan se en forskel , min den ældste er 23 og den yngste 14 så har været længe i folkeskolen og tro mig det er godt nok gået ned af bakke og jeg takker min skæbne for at min datter har to storebrødre der tager et nøk med hende når der er noget der kniber (så slipper jeg også for at betale andre studerende for at læse med hende, det er jo også så populært nu )

Så nu vil jeg skrive til Helle T det kan være hun kan give mig nogen kneb til hvordan jeg skal springe en ventelist over så jeg kan få min datter ind på privat skolen .... for jeg syntes det er ok at hun bruger den men hun skal ikke springe over eller hvad hun har gjort
  Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 10:52   #37
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Hvad betyder et ... har Helle T´s datter være skrevet op i flere år (ergo er det så ikke pga venner der rejser væk at hun skifter skole ) eller har hun sprunget listen over (fordi hun er Helle T´s datter ) ingen af disse to er ok i min verden ..

Vil man have sin unge i privat skole fordi folkeskolen stinker så sig det , det er ikke dem der har lavet alt det **** for skolerne det er den regering der sidder nu....

Så hvorfor ikke bare sige det som det er ... min unge skal ikke gå på en folkeskole den er ikke noget værd ( i mange områder ) men det kan de bare ikke melde ud for så bliver lære og forældre sure og stemmer ikke på dem.
pyha nu blev jeg bange god skrevet og jeg er 100% enig hvorfor ikke bare sige det so mdet er det kan være forde der er snart valgt og hvis man kender social så ved man småkse også hvorfor hun ikke siger det rent ud

Citat:
Så nu vil jeg skrive til Helle T det kan være hun kan give mig nogen kneb til hvordan jeg skal springe en ventelist over så jeg kan få min datter ind på privat skolen .... for jeg syntes det er ok at hun bruger den men hun skal ikke springe over eller hvad hun har gjort
husk nu at dele den viden hvis du får nogen

Citat:
Så jeg undre mig når jeg høre lederen fra Helle T`s privat skole sige at de har en vente liste på over 7000 og har haft det længe ...

øøøhhh blandt disse 7000 er der ikke en eneste der skal starte i 8 klasse næste år (på dem jeg har søgt på er der adskillige der skal starte i 8 næste å
det luget langt væk af snyd svindel ellerh vad man skal kalde det hvis det er sådan mnd ventelisterne osv
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 11:32   #38
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jamen ventelisten er jo som regel til når børnene skal starte i skole. Jeg kender da flere privatskoler, der har ledige pladser i de højere klasser, selvom de har en lang venteliste! Søgte lige på en tilfældig og der var ledige pladser i både 4. 7. og 8. klasse, selvom alt er optaget indtil 2013. Det er jo ikke sikkert, at de, der står på ventelisten bare springer ind i en klasse midt i et skoleår. Og mange steder er man jo skrevet op fra fødslen og der kan man jo ligesom ikke bare starte i feks en 7. klasse.

Nej, jeg forstår virkelig ikke forargelsen. Har man ikke lov at have et privatliv, fordi man er politiker??
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 11:40   #39
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
så skulle man nok lade med at stå på venteliste i flere år og førhen kaldt folk *
amoralske når de sendte deres børn i privat skole.
det er hele sagen i en nøde skal.
ikke at nogen vælger en privat skole

tænk på alle de ting S og især SF har 180 grader.
bare se deres nye udspil.
hvis pension ikke er svært nok, så bliver det rigtig svært
samt hvad med dem som kæmper med flex i øjeblikket.

der kommer ikke guld og grønne skove med en ny regninger, som mange sikkert håber på
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 11:42   #40
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jamen det er da heller ikke sikkert, at hun har stået på den venteliste. Hvis der er ledige pladser bliver de jo fyldt op med folk udefra, hvis ingen fra ventelisten vil ha dem. Det er der da ikke noget mærkeligt i.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
en bekymret datter TinaD Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 19-12-2012 19:53
min datter er syg sanne mor Dit og Dat 5 16-01-2012 23:14
må jeg bo sammen med min datter jette2 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 14-01-2011 17:09
Er jeg en dårlig datter :( Suncil Dit og Dat 22 12-01-2010 18:05
Rådgivning til datter med adhd frklarsen Alt det andet 4 02-11-2009 16:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension