K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2013, 18:25   #21
maiken
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2013
Indlæg: 10
Styrke: 12
maiken er ny på vejen
Jeg vil stadig klage. For lige meget hvad, så kan det ikke skade.
Men jo jeg skal også henvises til en smerteklinik og vil da også prøve noget af det medicin så. Det kan jeg jo passende prøve lidt af imens min klage bliver behandlet og efterfølgende selvfølgelig.
maiken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2013, 18:50   #22
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maiken Se meddelelser
Jeg vil stadig klage. For lige meget hvad, så kan det ikke skade.
Men jo jeg skal også henvises til en smerteklinik og vil da også prøve noget af det medicin så. Det kan jeg jo passende prøve lidt af imens min klage bliver behandlet og efterfølgende selvfølgelig.
Synes det lyder som en god ting. Sende en klage afsted og får du ikke medhold så går den jo videre til ban og der er jo lang ventetid hos dem, så imens det står på kan du så få afprøvet de ting som pensionsnævnet har givet afslag på, altså de behandlingsmuligheder som de mener der ikke er udtømte.

Kan dog stadig ikke forstå at pensionsnævnet lukkede munden på dig. Hvis du ikke måtte tale om din sag, hvorfor søren får man ellers en indkaldelse til høringsmøde. Det er jo netop ens sag man skal tale og som er hele meningen med et høringsmøde. At komme med oplysninger til sagen som man tror eller er sikker på at de ikke kender til. Den har de sluppet nem uden om synes jeg.
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2013, 19:59   #23
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
@LS1980

Lige mine ord !

Og de SKAL følge loven : https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=142132
§ 19. Grundlaget for en afgørelse om førtidspension skal bestå af

5) angivelse af en eller flere konkrete arbejdsfunktioner, den pågældende med sin nedsatte arbejdsevne anses for at kunne udføre.

§ 20.
Stk. 2. Kommunalbestyrelsen træffer afgørelse om afslag på førtidspension, når det efter en samlet faglig vurdering af de foreliggende oplysninger må anses for dokumenteret, at en person ved konkret angivne arbejdsfunktioner enten umiddelbart eller ved en nærmere angivet indsats, jf. § 16, kan blive selvforsørgende.

D.V.S. At de mangler at komme med forslag til, hvilke arbejdsfunktioner, du kan klareo.s.v.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 17:35   #24
maiken
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2013
Indlæg: 10
Styrke: 12
maiken er ny på vejen
jeg havde netop også håbet på de kom med noget mere konkret.

Nu havde jeg godt nok besluttet mig for ikke at klage alligevel, fordi jeg tænker det kan være lige meget når nu der ikke er så meget at gøre når jeg ikke har prøvet medicin.

Men jeg har da lige noget tid endnu at klage i, så jeg kan da tænke lidt videre over det. Det er bare så mange kræfter der skal bruges på det, som jeg bare ikke har. jeg kan simpelthen ikke overskue det længere.
maiken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 18:02   #25
Giser
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
Giser er ny på vejen
Selvfølgelig skal du klage. Selvom det måske virker ligemeget og uoverskueligt for dig lige nu.

Har du overvejet nærmere, at finde en privat socialrådgiver?
Giser er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på førtidspension Caktuz Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 13-02-2012 16:09
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
Afslag på førtidspension Carmen Spørgsmål ang fleksjob 44 08-02-2011 23:54
Afslag på førtidspension Arne12 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 11-05-2010 15:43
afslag på førtidspension pruttenQ34 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 05-06-2009 19:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension