K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2009, 13:32   #21
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej.
jeg synes også det vil være fint at mødes..
Tænker at vi måske skal mødes på "neutral" grund - en cafe eller lignende.
Er det Grenå vi skal mødes i, eller hvor i kommunen er vi ????? jeg er fra auning området.

Med hensyn til at føle sig stødt. Hvornår er man syg ??? Jeg mener jo selv jeg er for syg til 37 t ordinært, men kommunen har mistænkeliggjort mig i så mange år, at jeg faktisk selv bliver i tvivl om jeg er syg. Måske skal jeg bare tage mig sammen ? Måske kan jeg meget mere end jeg tror ?
Det er et svært spørgsmål...... især når man er inde i en god periode, hvor der er lidt overskud at gøre godt med.
Jeg arbejder pt. 17 t/uge og for første gang i flere år, oplever jeg at have lidt overskud til mig selv og mine børn når jeg kommer hjem. Er det ens betydende med, at jeg godt kan arbejde flere timer ? eller har jeg ikke ret til at arbejde det jeg magter + at have lidt overskud til at have en fritid også ?
Så jo, jeg føler mig nok en smule stødt, men jeg ved ikke om det er berettiget...
Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2009, 13:41   #22
Bzz
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Norddjurs
Indlæg: 16
Styrke: 16
Bzz er ny på vejen
Hej Ville

Det var slet ikke ment på den måde. Jeg mente slet ikke dem der har en eller anden form for skade, sygdom osv. Jeg har bare mødt nogle stykker i løbet af årene, som ikke gider arbejde. Som selv indrømmer at de ikke fejler noget, men at de jo bare kan nasse på systemet. Det er lidt dem jeg mener. Og hvis vi skal gå sammen om noget, så vil jeg helst undgå sådan nogle mennesker. Derfor mener jeg, det vil være godt at mødes allesammen.

Jeg bor i Grenaa, og da jeg ikke har bil, er det begrænset hvor langt jeg kan køre.
Bzz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2009, 08:54   #23
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej BZZ

Det er ok. Er bare så usikker på mig selv efter så mange års mistænkeliggørelse !

Har du et foreslag til et sted i Grenå vi kan mødes ?

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 18:11   #24
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Er med på at vi mødes.....


Der er et lille konditori i Allingåbro hvis det er....
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2009, 14:37   #25
Bzz
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Norddjurs
Indlæg: 16
Styrke: 16
Bzz er ny på vejen
Hej

Jeg har idag været til møde med hele 3 sagsbehandlere. De sad allesammen og gav mig ret i, at min tidligere sagsbehandler, Jesper Andersen (kender nogen ham??), på sygedagpengeområdet, har ødelagt hele min sag. Han er skyld i, at jeg ikke har fået godkendt mit revalideringsforslag til folkeskolelærer. Han ville dengang slet ikke hjælpe mig. Han ville heller ikke give mig ret i, at eftersom jeg efter en arbejdsprøvning ikke havde kunnet klare mere end 20 timer om ugen, at jeg så ikke var i stand til at klare et revalideringsforløb som max måtte tage 2 år. Et revalideringsforløb skal jo være på fuldtid, og det mente han sagtens jeg kunne på trods af, at en arbejdsprøvning havde vist noget helt andet. Idag sidder mine nye sagsbehandlere og siger, at jeg slet ikke vil kunne starte i et revalideringsforløb, eftersom jeg ikke har kunne klare et højere timetal. At alle beslutninger er blevet taget ud fra en udtalelse fra en rapport lavet på revalideringscentret Fønix. Samme sted som jeg og mange andre blev stoppet ved med dags varsel, fordi Norddjurs Kommune ikke længere mente det var kompetente mennesker der behandlede os. Så for det første er det jo - i kommunens verden - nogle ukompetente mennesker der har lavet en rapport, som ikke er god nok (må jeg jo gå ud fra), og for det andet en rapport som er 2 år gammel, og derfor ikke længere er gældende. Alligevel er hele mit sidste år blevet spildt på baggrund af den rapport, og at Jesper Andersen ikke har villet gøre sit arbejde ordentligt. De kunne allesammen godt forstå at jeg er bitter, og de vil selvfølgelig hjælpe mig (bla bla bla), men jeg bliver stadig fastholdt på kontanthjælp. Jeg skulle jo heller ikke forvente, at der ville komme til at ske noget før engang i oktober.
Takket være Jesper, har jeg nu gået hjemme i over 6mdr. (har været sygemeldt i snart 4 år), er kommet på kontanthjælp, og kan faktisk ikke rigtig komme nogen vegne.
Der er ikke andet end kaos i mit liv, og gider snart ikke mere.

Kan man klage over én sagsbehandler? Også selvom vedkommende ikke længere arbejder på Norddjurs Kommune?

Til jer andre, som jeg egentlig skulle mødes med: Jeg bliver desværre nødt til at trække mig for nu. Jeg er nødt til at køre mit eget løb, og ikke nøjes med at gå til en avis. Jeg vil gå til alle der vil lytte, for nu synes jeg snart det hele kan være nok.

Jeg håber I forstår.
Bzz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 14:17   #26
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
hej BZZ.

Hvor er det altså bare for meget.... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig - Boller fra Koberg ?
Norddjurs kommune i en nøddeskal....

Jeg kan godt forstå du vil forsøge at få opmærksomhed på din sag nu, men hvor vil jeg ønske, at du vil mødes sammen med os andre også. Jo flere vi er jo bedre. Vi er jo i samme båd - oplever STÆRKT KRITISABEL behandling i kommunen og kommer ingen vegen ved at klage alene.
Jeg synes vi skal mødes - om ikke andet, så for at støtte og lytte til hinanden.

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 14:21   #27
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Ved godt

det svært at have overskud og overblik når man tumler med kommunen.....

Men tror ligesom Ville at vi skal mødes....for norddjurs er alt for ringe og under al kritik med deres behandling af folk og deres sager.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 19:29   #28
Bzz
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Norddjurs
Indlæg: 16
Styrke: 16
Bzz er ny på vejen
Hej igen

Ja jeg er virkelig så rasende at det slet ikke er til at bære.

Jeg vil gerne mødes med jer andre, om ikke andet så for at høre hvad andre har været igennem. Jeg vil dog ikke love, at jeg går med til det med stifttidende. Jeg er på nuværende tidspunkt igang med at undersøge hvilke muligheder jeg ellers har. For NU skal Norddjurs Kommune bare have tørt på. Jeg snakkede med en fra kommunalbestyrelsen idag. Hun var dybt rystet over hvad jeg var blevet udsat for, så nu er jeg endnu mere opsat på at gøre noget.

Men som jeg har skrevet tidligere har jeg desværre ikke mulighed (eller råd) til at tage bussen ret langt. Kontanthjælpen til folk under 25 er jo lig nul!
Bzz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 15:25   #29
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej BZZ.

Jeg kan godt forstå du er rasende - har selv været der ( hmm er der jo stadig )

Lad os få gjort noget ved det møde.... Jeg er ikke kendt i Grenå. Kan finde rådhuset - måske de har et lokale vi kan låne ? fnis

Hvor vil du tro vi kan mødes henne ? jeg kører gerne til Grenå

Vi skal altså gøre noget, nu har vi skrevet længe nok. Hvad med en aften/ eftermiddag i næste uge ???

Hvem fra bestyrelsen har du talt med ? Tom Bytoft har været inde over min sag - det gav INTET selvom det var ok at se, at han var berørt af min historie. Om ikke andet er der da nogen i kommunen der ejer empati !

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 17:45   #30
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Jeg er

i Grenå på mandag ved ti'tiden..skal til møde med sagsbehandler....

Men om nogen af jer kan mødes på mandag...er jo ikke lang varsling *S*...ellers er jeg på job fra kl.14.30 hver dag

var til møde med jobkonsulent idag....og får ikke min arbejdsprøvning yderlig forlænget efter D 23/6...og er der ikke fundet en endelig afgørelse om jeg får fleksjob eller ej....Ja så ryger jobbet til en anden.....vognmand skal bruge en chauffør.

Banken har stoppet min huslejeindbetaling.....så har ikke gode tanker til norddjurs kommune.....fleksjob man har haft på hånden siden D 1/10-2008 smutter nu måske af hænderne på mig
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Bjarne Lund Christensen jassie Alt det andet 8 30-05-2012 21:29
herlev kommune kontra gladsaxe kommune basti Alt det andet 5 10-07-2011 19:03
AK AK Den kommune blyp67 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 12-10-2010 13:35
Gladsaxe kommune vs Gentofte kommune Allstar Alt det andet 0 15-05-2010 21:12
Frederiksberg Kommune - en god kommune. Jessica Dit og Dat 4 21-06-2007 09:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension