K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-03-2008, 11:38   #11
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
skriftlig afgørelse med ankevejledning er det hvis jeg starter i job afklaring jeg skal have det
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2008, 11:39   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af skattepige Se meddelelser
Hejsa
jeg er ny herinde ,og har læst lidt af det i har skrevet og kan se at jeg har samme problemer med flexjob, kommune og jobcenter. Så måske jeg kan få hjælp herinde eller gode råd. lige lidt om min situation ,jeg har gået i 13 år uden job kæmpet en brav kamp med det komunale system, har været i arbejdsprøvning i 1999 og 2003 hvor det viste sig at jeg kunne klare 3 timer . i maj 2003 blev jeg visiteret til flexjob og har gået uden kommunenes indblandig indtil januar 2007 hvor jeg blev sendt på kursus .på jobcenter marselisborg i horsens . og siden har jeg været i 2 praktikker som jeg ikke kunne klare det andet sted var jeg ansat i 2 mdr som forløb godt men hun havde ikke råd til og have mig . Så blev jeg sendt et andet sted hen med rengøring som jeg heller ikke kunne klare var der i 2 dage hvorefter jeg søgte læge og der blev der sagt at jeg ikke lige skulle have job som indeholdt rengøring .blev så indkladt til samtale hos sagsbehandler og jobkonsulent og fik denne besked at jeg skulle have fundet et flexjob inden 1-5-08 . ellers ryger min rådighed som flexjobber.
De har slet ikke ret til at true dig på den måde...det er kommunens ansvar at finde et fleksjob til dig med din hjælp ...men de kan ikke true med fratagelse af fleksjob bevillingen...de kan ikke fratage dig ledighedsydelse før du har nægtet at tage et reelt fleksjob to gange ..første gang får du karantæne...læs reglerne for fleksjob...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2008, 11:44   #13
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
diagnosen fibromyalgi kunne ikke stilles da jeg havde ondt alle andre steder ud over fib punkterne
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension