K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-2008, 14:06   #11
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Ja det er super gået. Det er utroligt vigtigt at have et sted, hvor man kan snakke om tingene.
Måske det kunne være godt at blive endnu mere kendte. Tænker her på flyers, og sedler man kan sætte op ved læger o.a. Det var bare en tanke herfra

V.h Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 14:11   #12
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 17
Trine er ny på vejen
Hvem Ka'? - K10 Ka'!

En stor kado til folkene bag K10.

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 18:07   #13
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Hej


og Tilykke med omtalen, jeg vil sige ligesom Helene at hvis ikke det var for denne side, så var jeg nok endt på kontanthjælp og uden at der var lavet recourceprofil, og jeg har fået enorm hjælp her fra med regler og lovgivning som har givet meget så mange kræfter at jeg mod til at kæmpe mod kommune.


Så stort tak for denne super side.


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever.
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 19:00   #14
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja tillykke og tak...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 19:23   #15
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
K10, er for mig, et tilflugtsted hvor solen aldrig går ned.

Kommunikationen, empatien samt rådgivningen og forståelsen rækker vidt og hjælper mange.

Jeg er fuld af beundring for ophavsmanden og kvinden. Til dette skal tilføjes Zuza's dejlige vilde evne, til at fremskaffe div. §'fer og sjove indlæg der serveres med en humor der altid sidder lige i skabet..................RESPEKT!

KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 21:26   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tak for alle roserne

Jeg syntes at det er mere end vigtigt at sige og bemærke at der i artiklen står sådan her

Citat:
Og han fortsætter: ’en af de nok mest positive ting, er den meget store støtte og indsats som brugerne giver til hinanden, på trods af egne svækkede ressourcer. Vi har alle haft det svært som brugere i det offentlige system, og her er endelig en mulighed for at møde hinanden, og dele fælles oplevelser- på godt og ondt’
Jeg ved at det er meget vigtigt for både web jeg og Zuza at gøre opmærksom på at uden bruger på siden var der ingen side, og jeg ved at når det sker at vi ikke er her selv så køre siden helt af sig selv både med hjælp omkring love paragraffer og et skulderklap brugerne imellem , så et skulderklap og ros til brugerne er nok så vigtigt som for nogen anden...

Web har hele tiden sørget for at lægge webhotel og arbejde i siden han skriver ikke så meget, men havde han ikke været med fra dag et af, så havde vi ikke haft nogen firkanter at skrive i he he ...

og så havde vi ikke haft noget k10...

jeg er glad for at nogen fremhæver Zuza for hold da op et arbejde hun lægger i siden , og sker der noget med siden, så er hun den første til at ringe til web og hive ham til computeren så siden kan komme igang igen

og ud over alle bruger vil jeg altså gerne fremhæve Stelle (som desværre er lidt stille i disse dage ,pga egne problemer med kommune og især helbred) men lige netop Zuza og Stella har været med helt fra start af og har sørget for at alle følte sig velkommen her på siden og lever og ånder og føler med hver eneste bruger på siden...

og netop det at alle skal føle sig velkommen og føle at der ikke er nogen spørgsmål der er for dumme eller nogen problemer der er for små det er en af de vigtigste ting her ved siden ... i hvert fald i min verden

Det er sjovt med sådan en side, for personligt er jeg blevet så glad for at være her og for siden , og samtidig har man det sådan at gid den dog var overflødig ..

Men når den nu ikke er det, så må vores håb gå på at mange flere af dem der sidder fast i systemet finder herind og kan hjælpe og blive hjulpet

og når vi nu er igang med at takke hele vejen rundt alle sammen he he

så tusind tak til de bruge der har fået deres pension men som stadig holder ved og kommer og hjælper os andre som stadig sidder i systemet ..

og dejligt at handicapportalen vil og kan skrive om os så vi forhåbentlig kan komme ud med budskabet til andre, vi er her og vi både gide og kan lytte og hjælpe (også selv om vi altså ikke har nogen sagsbehandlere selv ) men vi klare os nu også meget godt , alene med empati og stædighed og viljen til at hjælpe hinaden .. så tak alle os bruger i mellem ..

sagsbehandleren kunne sgi lære noget af os
  Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 21:59   #17
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg vil da også sige tak - for jeg har sandelig også fået hjælp af k10.

Og sjovt nok bliver man selv meget klogere, når man prøver at finde svar på nogle spørgsmål... hvor INGEN spørgsmål er for dumme.

Og med den hastighed, der udsendes nye bekendtgørelser, så er gårsdagens "klogskab" dagens "uvidenhed". GISP!!!

Så jeg håber da, at der kommer mange spørgsmål fremover, for det betyder forhåbentlig, at flere efterhånden også kan bidrage med hjælp her på siden.

Det varmer at læse, hvor mange der får glæde af siden (når man ikke kan få hjælp andre steder). Ifølge retssikkerhedsloven SKAL kommuner oplyse om, hvordan man kan få hjælp andre steder/efter andre love og paragraffer, men det gør de HELLER IKKE!!!

Og husk at bruge søgefunktionen her på siden. Der er måske allerede nogle svar eller love lagt ind på siden.

Ellers "råb højt", så forsøger vi efter bedste evne at finde et svar.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:23   #18
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
omtale af K10

STORT til lykke med omtalen..

Jeg har også selv haft STOR glæde af denne side og kan ikke se, hvad jeg skulle
ha`gjort uden, da jeg var aller længst nede og troede jeg skulle bukke under for det pres, det er og være under det offentlige system, troede sagsbehandlere var til for os, men man er blevet klogere.
Det var Jer Hejdien.. og andre der er kommet til, med stor viden og erfarring, der skulle lønnes, istedes for de der sagsbehandlere, der bare gør folks sygdom værre og koster samfundet unødige penge..

Jeg har meget STOR respekt for jer..

Tak for jeres altid søde måde og være på

TUSINDE af fra Kjersti
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:54   #19
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Stort tillykke med den berettiget omtale.

Det eneste sørgelige er dog det voksende behov for denne side. I ved hvad jeg mener.

Foehåbentlig kan det voksende brugergruppe være med til at lægge pres på regeringen og politikkerne om de forhold der eksistere på hele dette område.
Knuds popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2008, 14:47   #20
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Stort tillykke med omtalen,tussind tak for den store opbakning,man møder herinde..
Dette sted er simpelthen guld værd.
Kh SB
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skjult handicap KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 26 27-06-2012 09:45
handicap/trivselsbil Chin Alt det andet 1 04-04-2010 14:40
Handicap og kommune jeanette41 Dit og Dat 4 18-01-2009 17:24
vedr. handicap bil jane 69 Din historie 20 19-12-2008 15:49
handicap og beskæftigelse MajT Jeg har fået job. 8 02-10-2008 10:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension