K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2010, 19:54   #11
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Hej nilla :-)
Tak for dit svar - dit hurtige svar -dejligt når nogen gider ;-)))
bare jeg kunne - men gå så langt - holder mit helbred ikk til og kører selv er udelukket - efterhånden - kan simpelthen ikk.(måske jeg er nød til det - som du siger) - så kan de måske se at jeg blir' helt færdig...men er ikk sikker på det er så godt for mig og bange for at mit efterhånden skrøbelige helbred lider langt mere under det - end jeg kan klare.........
Jeg er bare ved at miste modet helt - de her kanp 2 år - har virkelig ikk været af de bedre.....(dvs. de sidste 2 i kommunen vold) - har jo forsøgt at få livet til fungerer uden hjælp - siden 2002 - det skulle jeg ikk ha gjort - nu menes man bare at ville snyde og bedrage - hvilket jeg ALDRIG har gjort eller villet - er faktisk meget lovlydig - så er helt uforstående overfor alt det her...nonsens.
Klage over hende - gør jeg selvsagt - men min "betalte" hjælp - er på ferie......
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 20:58   #12
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Hej nilla :-)
Tak for dit svar - dit hurtige svar -dejligt når nogen gider ;-)))
bare jeg kunne - men gå så langt - holder mit helbred ikk til og kører selv er udelukket - efterhånden - kan simpelthen ikk.(måske jeg er nød til det - som du siger) - så kan de måske se at jeg blir' helt færdig...men er ikk sikker på det er så godt for mig og bange for at mit efterhånden skrøbelige helbred lider langt mere under det - end jeg kan klare.........
Jeg er bare ved at miste modet helt - de her kanp 2 år - har virkelig ikk været af de bedre.....(dvs. de sidste 2 i kommunen vold) - har jo forsøgt at få livet til fungerer uden hjælp - siden 2002 - det skulle jeg ikk ha gjort - nu menes man bare at ville snyde og bedrage - hvilket jeg ALDRIG har gjort eller villet - er faktisk meget lovlydig - så er helt uforstående overfor alt det her...nonsens.
Klage over hende - gør jeg selvsagt - men min "betalte" hjælp - er på ferie......
Jeg kan godt forstå dig og øv at din betalte hjælp er på ferie. Det samme her iøvrigt. Kunne ellers godt bruge ham lige nu
Men hvis du er i aktivering, så må kommunen betale for at du kommer derhen og kan du ikke holde til det, så må de vel betale for en taxi?
er der andre der ved noget om det monstro?
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 00:33   #13
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Jeg ser for mig PiaC komme gående i vejkanten med en slå ud seng på hjul. ligesom lilleper med sin bodilelefant..
så slår du sengen op i vejkanten og hviler, altså godt inde, så du ikke bliver påkørt.. og kommer politiet ja så må du jo sige at du er på vej i aktivering..
ja undskyld,, men måske er det sådan noget vi er nødt til at gøre.. du må jo så ringe til stedet og sige du er på vej.. og at de selv kan køre forbi og tjekke..

jeg håber det bedste for dig..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 01:08   #14
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Hej igen Nilla

Men hvis du er i aktivering, så må kommunen betale for at du kommer derhen og kan du ikke holde til det, så må de vel betale for en taxi?

1. de siger man selv skal betale.....
2. da der er offentlig transport 3 km herfra
...må jeg selv sørge for at komme til aktiveringen......
For efter "hendes" mening kan jeg sagtens holde til det.
Som et meget klogt hoved sagde - nemlig lægen på arbejdsmedicinsk - hvis bare de ville læse de papirer/udtalelser der ligger fra lægerne - ville jeg have været på pension for 2 år siden, mindst ...........
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 01:10   #15
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Hej Huldra

Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Jeg ser for mig PiaC komme gående i vejkanten med en slå ud seng på hjul. ligesom lilleper med sin bodilelefant..
så slår du sengen op i vejkanten og hviler, altså godt inde, så du ikke bliver påkørt.. og kommer politiet ja så må du jo sige at du er på vej i aktivering..
ja undskyld,, men måske er det sådan noget vi er nødt til at gøre.. du må jo så ringe til stedet og sige du er på vej.. og at de selv kan køre forbi og tjekke..

jeg håber det bedste for dig..
Tusind tak for dette komiske indlæg - ser dig stå i vejkanten som stand-upper (håber du kan stå ) -lol-, for at give mig glæde i livet,
når jeg passerer dig med min "lille-Per-seng"
he he sikket syn - taaak fordi du fik mig til at smile igen :-)
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 01:11   #16
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Idag fik jeg - trods klage og beviser på at alle hendes ("MIN" socialrådgiver) udsagn er usande - et brev der siger at hun ikke anerkender min læges
Citat:
sygemelding - for han skriver næsten 100 grunde til jeg ikke kan deltage - men han skriver ikke direkte"sygemelding fra kurset".
Så jeg har altså nægtet deltagelse.!!!
For hulan da os...... - jeg går snart bananas - hun har hørt fra mig - både i tale og i skrift at jeg IKKE på nogen måde nægter at være der - men at mit helbred ikke tillader det - næææh nej - gå 2,3km (os forkert nærmere 2,8km) hver morgen og hver eftermiddag - til nærmeste bus - så gå først og sid bagefter og få ødelagt din ryg - din skuldre og dine arme endnu mere end de er i forvejen og det der med at du ikke kan koncentrerer dig eller bruge din hukommelse gr. medicin og smerter - det hører vi ikk - at du ikke kan deltage fordi du ikke kan sidde for læneg - ikke kan stå for længe og i øvriget os lige har slidgigt i nakken der gør at du ikke kan "knække" i nakken hverken op eller ned og at du så os lige bliver svimmel - det er altsammen slet ikke til stede og når jeg som "socialrådgiver" skriver sådan til dig - så kan du jo nok forstå at du ikke har en arbejdsskade fra 2002 og ej heller er den blevet værrer....og værrer siden - dengang, vel?
Fy for pokker ,sig mig, har hun skrevet det ordret?, hvis du har har din læge 100% bag dig, så ville jeg få den først mulige tid, vise ham/hende brevet og vente spændt på hans/hendes ansigtkulør, der næst få sammensat et brev til sagsbehandlerens leder og spørge vedkommende om det er normal praksis, sammen sætte endnu et brev til borgmesteren, vedlægge alle dine læge papirer og sagsbehandlerens brev.

Citat:
Men hvis du er i aktivering, så må kommunen betale for at du kommer derhen og kan du ikke holde til det, så må de vel betale for en taxi?
Det kan rent faktisk lade sig gøre, sådan en bevilling har jeg lige fået, den hedder §83, mit lægehus søgte den for mig og det blev godkendt med det samme.

Håber du kommer vidre på en ordenlig måde.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 08:44   #17
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Man har vel også lov til at anmode om en anden sagsbehandler?

Da jeg var sygemeldt i 2005 havde jeg en skod sagsbehandler - men den her gang, har jeg fået den sødeste søde (indtil videre)
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 10:07   #18
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Hej lola44
Tak for dit indlæg og dine ideer -
nej selvfølgelig skriver hun ikk lige ordret sådan -
så ville hun jo være et størrer fjols end hun er...
Nej nej nej - men nu har lægen 2 gange skrevet sygemeldinger som hun vender og drejer lige som det passer hende, hun bruger tid på at sidde og regne ud hvor langte der er fra (håber i får jer et billigt grin nu) - 1. fra vores nabo til et busstoppested - derefter fra naboen til os - men da det her er landet (ikke byen hvor man måler fra indkørsel til indkørsel) - så kan man vel lægge 3-4 meter ekstra på i privatvej - den skal jeg jo også "bestige" i mit landevejssengeløb ??? ikk????

Jeg vil også klage over hende og får hende skiftet ud (tak Nilla) - men desværre er det vist hele min kommune der er sygdomsbefængt hvad angår at behandle borgerne ordentligt.
den første jeg fik efter jeg var bevilliget flex - var en der hørte efter - var der for mig og simpelthen var så sød - efter 1. teammøde var det slut! hun blev forflyttet - for hun var der jo for borgeren - det kan man jo ikk ha, vel da?

Næææh nej - min nuværende ...skriver faktisk at hun mener jeg både lyver og er socialbedrager......
og det går jeg sq videre med.
Måske jeg skal til at lave lidt læserbrevsaktikt?????
Nogen ideer?

Taaak for jer
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 10:19   #19
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Hej lola44
Tak for dit indlæg og dine ideer -
nej selvfølgelig skriver hun ikk lige ordret sådan -
så ville hun jo være et størrer fjols end hun er...
Nej nej nej - men nu har lægen 2 gange skrevet sygemeldinger som hun vender og drejer lige som det passer hende, hun bruger tid på at sidde og regne ud hvor langte der er fra (håber i får jer et billigt grin nu) - 1. fra vores nabo til et busstoppested - derefter fra naboen til os - men da det her er landet (ikke byen hvor man måler fra indkørsel til indkørsel) - så kan man vel lægge 3-4 meter ekstra på i privatvej - den skal jeg jo også "bestige" i mit landevejssengeløb ??? ikk????

Jeg vil også klage over hende og får hende skiftet ud (tak Nilla) - men desværre er det vist hele min kommune der er sygdomsbefængt hvad angår at behandle borgerne ordentligt.
den første jeg fik efter jeg var bevilliget flex - var en der hørte efter - var der for mig og simpelthen var så sød - efter 1. teammøde var det slut! hun blev forflyttet - for hun var der jo for borgeren - det kan man jo ikk ha, vel da?

Næææh nej - min nuværende ...skriver faktisk at hun mener jeg både lyver og er socialbedrager......
og det går jeg sq videre med.
Måske jeg skal til at lave lidt læserbrevsaktikt?????
Nogen ideer?

Taaak for jer
Det lyder som om hun har taget en beslutning om hvem du er på forhånd, og det er nok ikke et ukendt fænomen
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 11:48   #20
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Det lyder som om PiaCP og jeg kommer fra samme kommune
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor pokker anker man pinballs Alt det andet 4 15-05-2010 18:55
Hvad pokker stiller jeg op (quick care)? Sandie75 Alt det andet 21 10-03-2010 21:25
hvor pokker ender jeg henne??? sara Alt det andet 17 17-04-2008 13:25
Føj for pokker !!!!!! Karen Jespersen. Stella Politik og Samfund 3 20-03-2008 01:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension