K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-10-2009, 09:39   #11
nordjylland
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Frederikshavn
Alder: 52
Indlæg: 40
Styrke: 16
nordjylland er ny på vejen
Tja, ham skattefar skal jo også leve det kender jeg alt for godt til via min bedre halvdel er selvstændig. Men mon ikk alt går som det skal, nu har jeg da fri for systemet
nordjylland er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 16:38   #12
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
den "store" gevinst ligger i du er "anerkendt"... om du insisterer i gevinst.. ... og så skal du jo komme i hu at det du har kørende ved a.s.k. måske kan kaste en lille bønne af sig.(ardejdsskade måske) ... undertegnede var selv så uheldig at blive ramt af netop en sådan... med P-smæld til følge... da jeg dengang konfronterede min arbejdsgiver med om alt vedr: ulykke nu var på plads, anmeldelse til a.s.k. samt hendes forsikring etc etc... sagde hun ALLES KLAR KOMMISAR.... skide godt tænkte jeg ..så skal jeg jo ikke filosoferer så meget mere over det.
det kostede hende jo heller ikke en nikkel og sørge for at alt var i den skønneste orden......vel ???????
det viser sig nu at skaden er være end først antaget, så jeg nu er på F.P.
så jeg vil derfor godt lige have "sagen" kigget lidt på igen... INTET ANMELDT... og nu højst sansynligt for sent.
akja... det lærte mig så fremover ALT på skrift...
hendes forsikring var enda heeelt ok ... de var enda så nænsomt kærlige og oplyse mig om det højst kun drejede sig om en lille halv mill: der var røget min næse forbi...
og de naturligvis dækkede... såfremt det altså lige bliver godkendt ved A.S.K.....
der står så ved A.S.K. forglemmelse fra arbejdsgiver eller læge, giver under normale forhold IKKE dispentation...
mvh eders ace dk
ps moralen er at en lille gevinst, er bedre end o gevinst.....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 09:58   #13
nordjylland
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Frederikshavn
Alder: 52
Indlæg: 40
Styrke: 16
nordjylland er ny på vejen
Jamen jeg føler bestemt en stor gevinst ved at jeg har fået FP, nu kan jeg få ro i i daglige dagen ikk tænke på hvad kommunen nu sætter mig ud i :-)

Min skade var et personligt uheld hvor en fik overbalance på en trappe og derved fik "skubbet" mig ned af trappen.
Var væk i lidt tid samt brækkede min højre skuldre, i dag kan jeg så ikke huske så godt eller koncetrer mig samt ikke bruge højre arm mange smerter hver dag kan ikke altid køre bil, sidde ligge sove osv.

Men hvordan ask gør dette op er så et godt spørgsmål.
Arbejdsevne, me'n grad.

Håber dog på det bedste.

Ved godt penge er ikke alt men når man får FP samt har 2 børn er de nu rare at få.

Mvh Nordjylland
nordjylland er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 14:40   #14
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg kan helt og holdent følge dig i essensen, af og have fået "helle" i forhold, til mere overskud til børn etc etc.
det er vigtigt der er et vist kvalitativt indhold i dit liv , da det bliver direkte kanaliseret til børnene, altså om du har overskud eller ej.
nu må dette ikke opfattes for og være for "højpandet".
men det er plusset som jeg ser i en F.P.
men min egen jobindentitet, den er sku gået fløjten,
Det bliver nok noget man liiiiige skal vende sig til .. og så ellers få det en smule sat i system.
Jeg mener jeg har jo ikke børn (de små tidsrøvere)..
derimod må jeg jo se og få passet nogle nye hobbys, som jeg kan tåle rent fysisk, ind i min hverdag. (som pludseligt oser af tom tid).....
mvh eders ace dk
ps. jeg kan desforuden se du bøvler med mange af de samme gener som jeg også ligger inde med...(fysiske)... men heldigvis er der snart sagt piller for det meste, VANEDANNENDE jaaavist så .. men vi må jo så veje livskvaliteten, op mod om man skal tage en pille....det må være op til den enkelte og afgøre....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 15:50   #15
Lotus
Hvor skulle jeg ellers være
 
Lotuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2009
Lokation: Køge
Indlæg: 105
Blog Indlæg: 4
Styrke: 15
Lotus er ny på vejen
Nordjylland.
I denne heftige verden, er det at bo sammen med en' = sammenlevende = sidestilles med gift, bare uden papir. Afhængi af hvad din kæreste tjener, bliver du trukket. Jeg husker ikke satserne, -men jeg mener, det er på Borger.dk, du-i kan gå ind & regne det ud.
Husk at gå ind på linket nede i højre hjørnde og ind på siden skrivunder.dk, sæt din under skrift, og lad det brede sig som ringe i vandet, det er den eneste måde, der kan gøres op med det på
Knus fra Lotus
__________________
Lotus

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Lotus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 11:00   #16
nordjylland
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Frederikshavn
Alder: 52
Indlæg: 40
Styrke: 16
nordjylland er ny på vejen
Mon han så også får fradraget jeg evt ikke kan bruge på vores fælles egendom?

Nogen der ved hvad man kan forvente at få for tabt arbejdeevne og varigt me'n. (privatskade) ligger hos ASK.
nordjylland er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 11:19   #17
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa man må jo godt have job ved siden af sin FP men ved ikke hvordan det er når man er gift med timer og indkomst osv men det var da værd at undersøge evt :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2009, 22:25   #18
nordjylland
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Frederikshavn
Alder: 52
Indlæg: 40
Styrke: 16
nordjylland er ny på vejen
Hej igen..

Er der nogen der ved om man får erstatning ang varigt me´n og tabt arbejdsfortjeneste med tilbage virkende kræft? Kom tilskade i 2005 og er nu tilkendt FP pr 1-11.09
nordjylland er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2009, 23:27   #19
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Det kommer helt an på om din skade er meldt og anerkendt, og om den står åben eller er afgjort.. du kommer nok til at ofre en tlf opringning til en advokat med det som speciale. du kan sikkert finde et link imellem forum og top, eller bund.. der skifter små blå links hele tiden, alt efter hvilket emne du har fremme..
så det er ikke til at svare på dit spørgsmål, men er sikker på en advokat kan. helsinghoff tilbyder gratis råd på deres hjemmeside.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2009, 23:48   #20
nordjylland
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Frederikshavn
Alder: 52
Indlæg: 40
Styrke: 16
nordjylland er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Det kommer helt an på om din skade er meldt og anerkendt, og om den står åben eller er afgjort.. du kommer nok til at ofre en tlf opringning til en advokat med det som speciale. du kan sikkert finde et link imellem forum og top, eller bund.. der skifter små blå links hele tiden, alt efter hvilket emne du har fremme..
så det er ikke til at svare på dit spørgsmål, men er sikker på en advokat kan. helsinghoff tilbyder gratis råd på deres hjemmeside.

Skaden er meldt, sagen ligger ved ASK og jeg har advokat på sagen.
nordjylland er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension