K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-09-2010, 23:45   #101
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 16
MineBørnsMor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Det jeg siger er: presset SKAL ned - samt at din stress og angst formodentlig har sit grundlæggende afsæt i en særlig sårbarhed, der så bliver udfoldet i dine stress-belastende situationer.


1)

Vi har tre personer: A særlig sårbar, B alm. sårbar og C robust i forhold til stress som en neurobiologisk forudsætning her i livet.

A, B og C udsættes for den samme stress-påvikning X gange i deres livsforløb.

Efter 1/4 * X antal stress-påvirkninger knække A sammen med et stress syndrom i udbrud.

Efter 3/4 * X antal stress-påvirkninger knækker B sammen med et stress syndrom i udbrud.

Efter 4/4 * X er C endnu ikke knækket sammen.

2)

Der synes at være den tendens, at for hver gang en stress-reaktion bryder igennem, nedsættes grænsen for hvor meget stress der skal til, før den næste stress-reaktion bryder igennem - et stress-mønster synes således at akkumuleres.


Når A, B og C således "bliver hevet for tidligt af potten" og møder andre livskriser, er det A der går ned med et kronisk stress syndrom, medens C kommer igennem livet uden at gå ned med et kronisk stress syndrom.

Man kunne derfor opkaste den videnskabelige tese, at forskellen beror på en (tidlig) tilstedeværelse af en særlig stress-sårbarhed.

Ligesom man kunne opkaste den videnskabelige tese, at der findes en signifikant korrelation / ko-relation imellem en sådan tilstedeværelse af en særlig stress-sårbarhed og tilstedeværelsen af en højtfungerende (i betydning: evne til at kunne helt eller delvist forvalte sit liv) autistisk profil.

Herefter kan man forsøge at verificere/falsificere tesernes gyldighed - alternativt kan man læne sig op af andres arbejde.


Ad stress siger empiri: det handler om at reducere stress-faktorer i det omfang det er muligt - dvs. hvis du bliver fortrolig med din AS, vil den givet genere dig noget mindre og dermed er du en stress-faktor mindre :-)

Igen: Det er (IMHO) "hele pakken", der har betydning - også i relation til: stress og angst.


Man kan yderlig have en varierende grad af biomedicinsk/neurobiologisk approach til kerneproblematikkerne og måske derigennem være heldig at finde metoder til at bidrage til at trække udviklingen i den rigtige retning ...

MineBørnsMor kan måske supplere med nogle af de teser, der er kastet op i luften igennem årene ?
Jeg tror der er rigtig meget rigtigt i det TG skriver her! Dog har både min læge, min psykolog og psykiateren givet udtryk for at mit problem har været at jeg netop har været meget stærk, en klar person C, og haft en meget stor modstandsdygtighed for stress, men at det på et tidspunkt alligevel er blevet for meget, og så 'betaler man prisen' for de mange års stress, hvilket man ville ha sluppet for hvis ikke bægeret var flydt over. Altså, hvis man er en person C, så kan man gennemgå en masse stress og press i sin tilværelse og i princippet gøre det uden nogen pris. MEN hvis man så alligevel kammer over af en ekstrem oplevelse, eller hvis perioden med stress man har udstået bliver FOR lang, så får man pludselig regningen med for alle de stress-forløb man har gennemgået tidligere....så var de alligevel ikke gratis.

Det hænger jo sådan set også sammen med TC's tese omkring akkumulering af stress.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
MINE SYGEDAGPENGE GENOPTAGES!!!

Er der også nogen, der har en kommentar til hendes drøftelse med VISO? Nogen ide, hvad det kan have handlet om? Jeg ved ikke, hvad VISO gør. Og hvilken funktion kan socialafdelingen have i denne forbindelse? Jeg ved ikke, hvad der er foregået, eller hvilken betydning, jeg skal ligge i det
TILLYKKE! Dejligt der kan komme lidt ro på på det område for en stund!

Det med VISO...kan det ikke også bare være noget de skriver. At de har diskuteret det med nogen og nu har de fundet ud af....frem for at skrive 'Jo, jeg har klokket i det, og nu har jeg opdaget at jeg har taget fejl' - når det er anonymt, så kan du jo alligevel ikke opdage om det er fiktivt eller ej!

Sidst redigeret af MineBørnsMor; 27-09-2010 kl. 23:48.
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 00:00   #102
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Der har været diskussion frem og tilbage, hvordan det hele skal tackles, og planen er lige nu at min far tager kontakt med sagsbehandlerens afdelingschef i morgen. Han vil forlange et møde asap, og vil lade dem bestemme om sagsbehandler skal deltage.
Inden I rigtig "går til makronerne" opad i ledelseshierakiet, skal I nok lige overveje om sagsbehandleren alene har hele ansvaret for sagsforløbet.

Det har da AFAIR været ventileret offentligt før (og læk fra whistleblowers med tilgang til insiderviden på stabsniveau, skal da heller ikke udelukkes i den sammenhæng), at visse kommuner har haft interne instrukser / skuffecirkulærer osv., som den enkelte sagsbehandler har skullet virke ud fra.


Der er i øvrigt dem der siger: Don't shoot the messenger ... men blot det at være budbringer kan selvf. i sig selv implicere, at budbringer pålægges et medvirkensansvar.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 00:12   #103
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af MineBørnsMor Se meddelelser
Jeg tror der er rigtig meget rigtigt i det TG skriver her! Dog har både min læge, min psykolog og psykiateren givet udtryk for at mit problem har været at jeg netop har været meget stærk, en klar person C, og haft en meget stor modstandsdygtighed for stress, men at det på et tidspunkt alligevel er blevet for meget, og så 'betaler man prisen' for de mange års stress, hvilket man ville ha sluppet for hvis ikke bægeret var flydt over. Altså, hvis man er en person C, så kan man gennemgå en masse stress og press i sin tilværelse og i princippet gøre det uden nogen pris. MEN hvis man så alligevel kammer over af en ekstrem oplevelse, eller hvis perioden med stress man har udstået bliver FOR lang, så får man pludselig regningen med for alle de stress-forløb man har gennemgået tidligere....så var de alligevel ikke gratis.

Det hænger jo sådan set også sammen med TC's tese omkring akkumulering af stress.
Enhver elastik kan sprænges, selv bukseelastik - der er blot forskel på, hvornår det sker.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 00:18   #104
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Det er bare så super at du har fået sdp. forlænget. Lever du kun om natten ? på K10 ? Mht. dine indlæg er det så dine forældre der skriver dem eller dig Du siger de laver det hele, hvorfor når du er så skarp ?.
Jeg ville gerne leve om natten, men har børn så kan ikke. Men har meget svært ved at komme i seng, når aftenroen først sænker sig, og mit hoved kan begynde at fungere

Det er lidt svært at forklare, så det er til at forstå for en udenforstående. Nej, mine forældre skriver ikke mine indlæg, men de håndterer al kommunikation med kommunen. Det kan jeg overhovedet ikke
Det er sådan at jeg på en og samme tid ikke engang kan finde kræfter til at finde ud af, hvordan jeg skræller et æble, men jeg kan søge ind i mit interne, trygge univers, hvor jeg har min egen struktur. Der kan jeg skrive. Ikke altid. Det kommer i bølger. Det er sådan en Asperger ting, som er yderligere sat på spidsen pgra min stress
Måske Timeguest kan forklare bedre end jeg...



Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Æjj, så har jeg fået læst noget at din klage, pas på med at forklare hvor dårligt du har det. Fx. jeg har så ondt når jeg vasker op, det er de sindssygt ligeglade med. Som en sagsbehandler sagde til mig, "så var hun sgu også træt når hun kom hjem fra arbejde". Så hold igen med det personlige oplevelser, men hold jer til de konkrete facts i din sag.
Mailen som beskriver hvor dårligt jeg har det, er en mail sendt til sagsbehandler i juli for at få hende til at fatte alvoren. Den har intet med klagen at gøre udover at vedlægge den som et dokument, som på mystisk vis er forsvundet i sagsakterne
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 00:25   #105
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Inden I rigtig "går til makronerne" opad i ledelseshierakiet, skal I nok lige overveje om sagsbehandleren alene har hele ansvaret for sagsforløbet.

Det har da AFAIR været ventileret offentligt før (og læk fra whistleblowers med tilgang til insiderviden på stabsniveau, skal da heller ikke udelukkes i den sammenhæng), at visse kommuner har haft interne instrukser / skuffecirkulærer osv., som den enkelte sagsbehandler har skullet virke ud fra.


Der er i øvrigt dem der siger: Don't shoot the messenger ... men blot det at være budbringer kan selvf. i sig selv implicere, at budbringer pålægges et medvirkensansvar.
Du har selvfølgelig helt ret, men vi er ikke i en position, hvor vi kan tage stilling til om det er sagsbehandler, afdelingen eller højere oppe ansvaret ligger. Det må de selv rode med
Vi kan kun konstatere at jeg har fået en helt urimelig dårlig sagsbehandling, og trods gentagen plæderen fra mine forældres side, har det ikke ændret på en fløjtende fis. Nok er nok
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 00:28   #106
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MineBørnsMor Se meddelelser
Det med VISO...kan det ikke også bare være noget de skriver. At de har diskuteret det med nogen og nu har de fundet ud af....frem for at skrive 'Jo, jeg har klokket i det, og nu har jeg opdaget at jeg har taget fejl' - når det er anonymt, så kan du jo alligevel ikke opdage om det er fiktivt eller ej!
Det er et godt spørgsmål. Der kommer jo ingen oplysninger fra sagsbehandler om noget som helst konkret, vi kan forholde os til

Men hun vil blive afklaret svar og forklaringer nu
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 00:32   #107
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Så har man reageret på din sygedagpenge-klagesag. Det er godt!
Tjooo, det er vel egentlig ikke det, hun har gjort. Hun siger mine sygedagpenge genoptages efter at have været i kontakt med VISO etc, og spørger derefter om jeg så ikke ønsker at trækken klagen tilbage

Med andre ord må det vel betyde at mine sygedagpenge IKKE er blevet genoptaget ift min klage

Det er altså meget underligt
Den eneste logiske forklaring, jeg kan finde, må være at hun ikke ønsker at klagesagen bliver officielt kendt
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 01:11   #108
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 16
MineBørnsMor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Jeg ville gerne leve om natten, men har børn så kan ikke. Men har meget svært ved at komme i seng, når aftenroen først sænker sig, og mit hoved kan begynde at fungere

Det er lidt svært at forklare, så det er til at forstå for en udenforstående. Nej, mine forældre skriver ikke mine indlæg, men de håndterer al kommunikation med kommunen. Det kan jeg overhovedet ikke
Det er sådan at jeg på en og samme tid ikke engang kan finde kræfter til at finde ud af, hvordan jeg skræller et æble, men jeg kan søge ind i mit interne, trygge univers, hvor jeg har min egen struktur. Der kan jeg skrive. Ikke altid. Det kommer i bølger. Det er sådan en Asperger ting, som er yderligere sat på spidsen pgra min stress
Måske Timeguest kan forklare bedre end jeg...
Jeg har hørt flere med alvorlig stress beskrive at de først virker i deres hoveder om aftenen. Sent! Tænker lidt på at det måske er hormonelt? Der er jo mange hormoner der har en bestemt døgnrytme, fx cortisol = stresshormon, som er mindst i kroppen om aftenen...det kunne jo tyde på at det er derfor vi virker bedst der? Jeg synes jeg har læst noget om det et sted...ligesom stressramte også har ekstra meget brug for søvnen imellem kl ? og kl ? om morgnen, fordi der sker noget hormonelt vigtigt...kan ikke huske hvad og hvordan, men skal nok sige til hvis jeg kommer i tanke om det eller finder noget på skrift.

I forhold til det med at være klar i hovedet til nogle ting og fuldstændig håbløs i hovedet til andet kan hænge sammen med hvilke centre i hjernen der er aktiveret.
Fx når jeg træner på hold, hvor der er en fælles koreografi, så går det som regel let nok med at lave serierne som de andre. Fordi jeg har dyrket den slags meget i mit liv, så det 'sidder på rygraden' - selvom det jo er ny serie og ikke kendt koreografi. Jeg følger bare med uden at tænke og musklerne lærer det lynhurtigt og husker det for mig...der fejler min hukommelse ikke noget....eller i hvert fald er den ikke så handicappet der som så mange andre situationer. Men hvis jeg så lige misser hvad de laver og skal tænke 'Hvad er det nu lige...?' Så er jeg blank! Fordi jeg aktivt er inde og tænke over hvad jeg gør. Der virker min hukommelse ikke.
Det er noget med arbejdshukommelse, kortidshukommelse, muskulær hukommelse...

På samme måde med at kunne skrive/snakke random om noget. Det går fint, der er masser af viden i mit hoved, som jeg kan give udtryk for med min stadigt ret gode formuleringsevne. Fint nok. Men hvis det pludseligt ikke længere er random snak, men der er en dagsorden (til et møde, hvis jeg skal ringe til en eller anden instans og få oplysninger om et eller andet, hvis jeg skal svare på noget bestemt osv osv osv) så skal jeg bruge en del af min arbejdshukommelse på at holde fast i den dagsorden, og så står hele systemet af.

Jeg kan gå ud og købe ind...tusse igennem butikken og se mig omkring. Måske kan jeg huske noget jeg skal købe. Måske finder jeg ud af nogle ting jeg bør ha når jeg ser dem på hylden osv. Og faktisk komme hjem med et nogenlunde brugbart resultat. Men hvis jeg fx står i butikken og tænker jeg vil købe ingredienser til at lave en lasagne, så kommer der store problemer. For selvom jeg måske kan lasagneopskrift i hovedet, så går det galt når jeg forsøger at finde de ting samtidig med jeg skal huske dem. (Nu skal det siges jeg altid laver madplan, indkøbsliste til en butik jeg kender så den er nogenlunde overskuelig....men i princippet)

Jeg kan sidde ved min computer og surfe tilfældigt rundt of faktisk få tjekket en masse ting eller besøgt nogle sider som jeg har haft intentioner om - på tilfældig random vis. Det går fint. Og da jeg faktisk opnår noget ved det, jeg fik jo netop tjekket nogle sider eller hvad det nu var jeg skulle, så er det jo fint. Men hvis jeg sidder og kigger på en side, kommer i tanke om noget jeg SKAL tjekke lige nu fordi det er vigtigt, så skal jeg åbne et nyt faneblad eller skrive hjemmesidens navn eller lign , og på den tid der går for det så har jeg glemt hvad jeg skulle. Fordi der er en dagsorden, så jeg skal tvinge mine tanker i en bestemt rretning og så kokser det..

Det var lige lidt blandede tanker omkring det med at man godt kan fungere på nogle punkter helt fint og tilsyneladende helt rask. Og så samtidig være så uduelig på andre - små lette - områder. At det skal være så svært at ringe til lægen og få en tid, når man godt kan snakke med en god veninde i timevis? Det må være noget med forskellige centre i hjernen....det er et ret spændende felt, synes jeg.
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 09:06   #109
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser

Klagen over sagsbehandlingen indeholder følgende klagepunkter

1) Manglende opdatering af ressourceprofil
manglende anvendelse af arbejdsevnemetoden
ingen vurdering af arbejdsprøvningstilbud
ingen tilbud om partshøring
manglende arbejdsspykolologisk undersøgelse, som blev foretaget under arbejdsprøvning

2) Tilsendelse af ufuldstændigt aktindsigtsmateriale
bla ingen udgående mails
mine forældres mail til sagsbehandler 18/7 (vedlagt)
Flere samtaler pr telefon blot noteret som kontakt til 3. person uden beskrivelse af hvor syg, jeg er, som feks samtale min mor har med sgsbehandler på Jobcentret d 7/7 2010, og hvor sagsbehandler anbefaler, at vi søger bostøtte

3) Manglende skriftligt svar på klage over sygedagpengestop

------------------------

Del af den 'forsvundne' mail til sagsbehandler d 18/7 2010

"Den 20. maj 2010 oplyste du mig, at du ville rekvirere en status fra psykiateren. Ved vort besøg hos denne den 15. juni 2010 fik vi at vide, at dette endnu ikke var sket. jeg rykker dig på mail den 18., og lægger derefter utallige beskeder på din telefon om at ringe
Det lykkedes så endelig den 7. juli!, hvor du oplyser at du dagen forinden har rekvireret status hos psykiateren

Efter at have modtaget denne mandag den 12. juli, kunne du ikke svare på om lægen - på grund af ferie - kunne nå at vurdere muligheden for forlængelse af sygedagpengeperioden udover den 31. juli. Det er helt uantageligt!

Du har refereret at psykiateren vurdering er at hendes tilstand er stationær
Som det fremgår af ovenstående ekspempler, så må det stå klart for enhver, at hun end ikke er i stand til at klare sig selv og sørge for sin familie uden vores eller andres store hjælp
Den eneste anstændige løsning må derfor være at starte en førtidspensionssag straks

Jeg er godt klar over at I har travlt, og at serviceniveauet iflg. dit udsagn er i bund, men jeg synes ikke, at jeg vil følge opfordringen til at klage til borgmesteren. Det orker jeg ikke

Jeg må i stedet appellere til at I giver min datter en højere prioritet i sagsbehandlingen

5 års 'systembehandling' med konstant deroute burde være prøvelse nok

Så gør venligst noget. Men gør det NU
Det er et menneske I har med at gøre - ikke en ting eller en maskine
Og hver dag i uvished er en ulykkelig dag - også i jeres ferietid"

--------------------------
Hej Tassi,

Jeg syntes, at det er nogle rigtig gode klage punkter I her anfører, dem bør I klart fremføre, når I har sygedagpenge forlængelsen på skrift. Denne bør du jo enten få idag eller i morgen. Hvilket pkt. i §27 er du blevet forlænget efter ? Og hvordan griber I udredningen omkring din Asperger an eller burde det overhovedet være nødvendigt ? Det kræver vel bare at din læge (eller TimeGuest) forklare det med kormobide lidelser.

En helt anden ting, som jeg bla. spurgte om i mit lange indlæg på din tråd, så vil jeg høre jer kloge hoveder hvad flg. fra min pensions ordnings "Tab af Erhvervsevne forsikring" reelt betyder:

Vi minder om, at kommunen vurderer retten til disse ydelser ud fra begrebet arbejdsevne, og at arbejdsevnebegrebet ikke er det samme som erhvervsevnebegrebet i dine forsikringsbetingelser

Det er en standard skrivelse de har i forbindelse med deres bevilling af TAE, men jeg har ikke helt styr på hvad forskellen på arbejdsevne og erhvervs evne er? Jeg er fx. "kun" blevet arbejdsprøvet i et helt andet erhverv end det jeg beskæftigede mig med i 17 år inden jeg blev syg, kan det have nogen betydning iht. det de skriver ?

Beklager, at jeg bruger din tråd til en kort forklaring heraf, men jeg må jo fange jer hvor jeg kan .

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 28-09-2010 kl. 09:08.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 10:26   #110
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Ift. det med de 26 uger, så kunne det jo også være fordi, at du er forlænget efter 27, stk. 1, nr. 4 - fleks eller pension?

Eller også, så er det bare en sagsbehandler der ikke har opdaget, at loven er blevet opdateret, og at § 27, stk, 1, nr. 2 nu hedder 39 uger - der er forøvrigt heller ikke noget længere med, at det gives i etaper, det var kun dengang det hed 13 X 13 uger.
Nu hedder det "længst indtil", og så skal man selvfølgelig fortsat opfylde § 7 ift. uarbejdsdygtighed.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
angst" stress" eller borderline ??? annech Spørgsmål ang fleksjob 7 16-11-2012 20:03
Asperger Pepsi Alt det andet 10 14-10-2011 05:03
angst og stress pist væk- tror kommunen kandelsdorff Alt det andet 8 03-09-2010 23:27
Hvordan er Jeres skånehensyn defineret? (stress/depression/angst) fighteren Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 5 28-01-2009 11:14
Stress, depression, angst og førtidspension fra Ankestyrelsen zuza Nyt om loven 1 14-12-2007 12:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension