K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2009, 21:09   #11
palette
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2009
Indlæg: 42
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
palette er ny på vejen
Smile

Tak for jeres omsorg og gode råd bl.a. med hensyn til anden aktør og alt det andet jeg efterhånden har fået hjælp til her på K10
Til Heidien
Jeg har været til mit møde med anden aktør og det er blevet som jeg ønskede.
Da jeg ikke har et fleksjob lige ved hånden og de
(Anden aktør) heller ikke kan trylle et frem,
ja så bad jeg om, at komme i praktik hvor jeg er frivillig 4 timer om ugen og det er blevet sådan at jeg starter i praktik på torsdag
i første omgang en måned så må vi se hvad der sker derfra
Jeg har været tilknyttet samme jobcenter (anden aktør siden nov 2008)
Jeg tror, at konsulenten ligefrem blev lidt forbavset over min manglende energi ved mødet.
Jeg oplyste, at jeg er ved ,at gå ned med flaget.
Psykisk kan jeg ikke holde ud, at det ikke længere er mig der trækker i trådene, det påvirker mig i negativ retning,
at være visiteret til fleksjob for, at være på passiv forsørgelse,
derudoveret hav af regler og love som sagsbehandlere ikke selv kan finde ud af og derfor over- eller underfortolker af egen lyst, så jeg må derfor bruge en masse enrgi ( som jeg ikke har) på selv, at læse mig igennem
desuden opfølgningssamtaler for, at blive mødt med mistillid og negativ adfærd fra kommunens eller jobcentres konsulenter,
øv hvor er det trist ( surt opstød)
En af mine medkursister har lige bedt kommunen om, at skifte anden aktør og hende har de krævet til en psykiater, så jeg bliver lidt endnu
Godt jeg skal i praktik så får jeg andet, at bruge min nedsatte energi på

Hedien :palette har du været til dit møde ? jeg ville klart bede om et valg mellem aktøre hvis ikke du har fået dette
Venligst Palette
palette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 13:31   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
palette godt at du fik det som du ville så kan man håbe at du kan få opbygget noget energi til at komme ind i kampen igen , kender kun alt for godt det enerverende system de bygger op om en nogen gange er der så meget mistænkeliggørelse at man ligefrem selv kommer til at tvivle på om man er syg

Jeg håber at du snart finder et job hvor du kan komme helt ud af klørene på både private aktøre og kommunerne det er trods alt det bedste og det man håber og tror på den dag man bliver visiteret til fleksjob...

Men glad for at høre at du fik en sejr ved at få det som du ville have det og nu forhåbentligt kan slappe lidt af et sted du kender
  Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 13:57   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
palette god at høre der er nogens ønsker der liver hørt selv har jeg lige været iarbejds praktik der indeholdt alt det jeg ikke kanfysisk så jeg er lidt mere ødelagt end jeg plejer at være der er blev lovet ny arbejds prøvning MEN føler mig snyt for der blev sagt der sender vi dig ud og så kan du klage hvis du er utilfreds . SÅ ingen frit valg der og har lige modtaget brev at jeg er tilmeldt ARBEJDSPRØVNINGSPAKKEN der står vi skal snakkee om hvordan jeg kommer tilbage til arbejds markede så er spændt på om det er en prøvning der skal findes og VILDT skramt af betegenslen pakken tænker på alle de håbeløse papper politikerne er kommet med forasten hedder det Integro cortex.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 15:53   #14
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
...hvad er din erfaring med Integro Cortex ?

Vil gerne høre fra alle der kender noget til dem ?

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2009, 09:48   #15
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Stella, skynder mig lige at sætte et link ind, da vi tidligere har debatteret firmaet INTEGRO:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=7...hlight=integro

Jeg har ikke kendskab til Integro Cortex men for mig at forstå så er det blot en del af moderselskabet Integro.

Jeg skal gerne gentage: PAS PÅ
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2009, 22:46   #16
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
....

hej

jeg fik her 23 juli "trussels" brevet fra jobcentret om sanktioner i kontanthjælpen

ringede til sagsbehandleren inden 3 hverdage som der står...daaaaaaaa hun fatter da nada, heldigvis jeg optog samtalen,

men mine argumenter var jeg 10 juli har anmodet om indplacerings afgørelse og ønsket at anke den, for kommunen fortsætter på 14 med at mene jeg skal tilbage til ordinært arbejdsmarked!!!!!! selv om jeg har men grad på 12% og permanente smerter og gener, handicap p skilt, bevilget §100 grundet betydelig varig nedsat funktionsevne og kan ikke bruge offentlig transport, og handicap bil ansøgning næsten godkendt......såååå igen er problemet jo hvor kommunen har indplaceret mig

måtte 28 juli aflevere en underskrevet jobplan, dog ikke godkendt, iomed jeg havde påført 10 linier med håndskrevne kommentarer.

så konklusionen er nu efter brev fra jobcentret, at deres afgørelse om sanktioner er pauset, grundet min klage og anke er fremsendt det sociale nævn

er sku fedt at anke, dog har jobcentret endnu ikke opfyldt forvaltningsloven, så aner faktisk ikke hvad jeg har anket???? for jeg har ikke modtaget noget med posten

det andet sjove punkt er langt inden deres sanktions brev anmodede jeg om aktindsigt 12 juli, hvilket endnu ikke er blevet efterkommet, og jvnf lovgivningen så pauser dette jo en sag når der ikke ligger nogle tids frister, men det vil kommunen da skide på!!!!

nå må se hvad der sker
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anden aktør - løn? KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 1 10-07-2012 14:57
Anden aktør keldjacobsen Spørgsmål ang fleksjob 31 16-07-2011 19:35
Anden aktør JKR Spørgsmål ang fleksjob 11 29-01-2011 11:44
Anden aktør CHNEVIDE Alt det andet 15 21-08-2009 11:22
Anden aktør CHNEVIDE Alt det andet 0 30-06-2009 09:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension