K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2016, 20:33   #11
Hec
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2015
Indlæg: 22
Styrke: 9
Hec er ny på vejen
Det lyder virkelig godt. Vil i den grad ogs bruge mit ønske om at yde til samfundet og have noget at stå op til som giver mening og føler mig noget værd.

Og ja mine begrænsninger, men hvordan bruges det uden at blive for meget?
Begrænsningen er jo min migræne angst mv,

Puha det er så underligt at jeg endelig står foran en løsning, har ventet så længe.
Min SB siger der er håb men hun ikke må sige fleksjob det skal nævnet selv komme frem til.
Hec er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2016, 20:54   #12
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Du må sige lidt om dine begrænsninger. Det er derfor du ikke kan arbejde i ordinært arbejde
Jeg fortalte lidt om at jeg kunne mærke at jeg var brugt når jeg havde været på jobbet i 3½ time. At så kunne min hjerne ikke tænke mere. Jeg får sådan en blank følelse. Jeg beskrev også hvordan jeg strakte min evne til at arbejde ved at holde de små pauser, og at det var nødvendigt med ½ times pause midt i min arbejdsdag.

Hvordan takler du det når du har optræk til migræne eller angst, når du er på arbejdspladsen i praktikken?

................................

jeg sagde også noget om dagene mellem jeg var på arbejde. At dagen efter sov jeg meget og var bare hjemme.

Sidst redigeret af Akvamarin; 13-02-2016 kl. 21:01.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2016, 21:36   #13
Hec
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2015
Indlæg: 22
Styrke: 9
Hec er ny på vejen
Præcis som dig, mentalt udmattet efter 4 timer sover og har brug for alenetid hver dag pga tanker.

Hovedpine ofte næsten hver dag men bedre end da jeg var på ordinære vilkår. Da jeg kan hvile

Jeg håber de ser det og ikk tænker mere udvikling pga min alder.
Hec er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2016, 22:18   #14
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Det skal nok gå
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension