K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2013, 08:22   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mormor23 Se meddelelser
Tusinde tak for de gode råd - har sendt en mail og forklaret at jeg ikke bruger min tlf. pt da jeg har det skidt - at kontakten desværre må foregå skriftligt - men at jeg håber på forståelse for min situation.
Så synes jeg også jeg har skrevet pænt og høfligt - så må vi se reaktionen.
Flot.

Og hvis de ikke respekterer det, så synes jeg, at du skal klage til jobcenterchefen.
Lav en skriftlig klage, hvoraf det tydeligt fremgår at det er en klage (f.eks. i overskriften), aflever den ved jobcenterets skranke, og få en kvittering på, at de har modtaget den.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mormor23 Se meddelelser
Det er nok mig der er frygtelig sart og hudløs for tiden - men de skriver ikke engang til og så navnet og ej heller mvh til slut - nå det er nok bare mig - men sådan står der nu ellers på post
man får.
Det er helt normalt, at være hudløs når man kæmper med dét system.
Måden at skrive mails på vil jeg kalde for "dårlig opførsel".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2013, 12:26   #12
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 14
Mormor23 er ny på vejen
Tusinde tak til Jer alle, for de gode råd. Det er et lys i mørket med et sted som K10, man føler sig ikke helt så "alene i verden" :-)
Synes lige I må vide at det gik godt med at skrive en mail til JC og de skrev så at jeg kunne give en fuldmagt til en som så kunne møde op i mit sted. Det gjorde min mand så og vi vil høre fra dem igen om ca. 6 uger. Her ville min mand så også kunne møde op og behøver ikke fuldmagt med igen. Damen han talte med var venlig, så det var jo dejligt.
Men hvor det dog tærer på en at man ikke "bare" kan klare tingene som man er vant til - at man som en halv gammel kælling på 59 pludselig sidder og er bange for hvad det næste mon bliver - fordi man ved at der intet skal til nu før man bliver vippet af pinden - kan faktisk ikke engang sidde på den - men føler man sidder på bunden og bruger al sin tid og kræfter på at prøve at komme derop igen.
Jeg får medicin og ved det skal have tid for at kunne virke - alligevel synes jeg det går for langsomt - for hvad nu hvis den slet ikke kommer til at virke og hvad nu hvis...... osv. Ser lige nu bare ikke et lys for enden af tunnelen.
Har sikkert også dummet mig noget så gevaldigt - læste lidt på må og få herinde og så der er nogle der fortæller om hvordan de "lader som om" de tager medicin og endda får flere præparater fordi de fortæller læger om at den de lige har fået ikke virker, de læser bare om bivirkninger på indlægssedlen og "husker" dem og så videre med næste slags medicin - jamen tænk jeg blev så chokeret at jeg faktisk skrev noget til det - så nu får jeg ganske sikkert på puklen - men er det mig der er helt galt på den - jeg ville give hvad som helst for IKKE at være nødt til at tage medicin - har bare ikke noget valg - med mindre jeg vil risikere at ende i statistikken over selvmord - det tænker jeg indimellem nok ville være det bedste for mig selv og alle andre - men så ser jeg mine 4 skønne vidunderlige små børnebørn og mine 2 dejlige døtre for mig - og så vælger jeg trods alt at prøve og håbe på at den forbandede medicin dog vil komme til at hjælpe.
Ja det var bare sådan min verden ser ud idag.
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 11:52   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu skal vi nok passe på med ikke at blande trådene sammen....altså din tråd og så tråden om lykkepiller...

Der er bare stor forskel på om der er piller du ikke kan undvære og du egentlig gerne ville...det vil sige at de hjælper dig....og så til at nogen udefra kommer med en stor ske og stopper piller som du ikke vil have ned i halsen på dig...

Så tror ikke at du har nøde at være så chokeret over dem der "lader som om"...

Uanset hvad...så får du ikke på puklen over noget herinde...det er ikke meningen med siden...selvfølgelig kan folk være uenige...det er trods alt et debatforum med mange forskellige mennesker...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension