K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2013, 15:42   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
hvilke tilbud ledig fleksjobber siden 2011

Jeg fik tilkendt fleksjob i november 2011 og har været ledig lige siden.

Jeg har været til de samtaler man skal hver 3. mdr. og var i foråret 2012 på et kursus på 4 uger, og gik så igen ledig til jeg kom i praktik i starten af maj 2013.

Der står i bekendtgørelsen om aktiv socialpolitik §74c at kommunen skal vurdere om betingelserne for at få et fleksjob fortsat er opfyldt når personen har fået ledighedsydelse i 12 mdr. inden for 18mdr.

Der skal anvendes tilbud efter kapitel 10 og 11 i lov om aktiv beskæftigelses indsats.
hvad er det for tilbud dem kan jeg ikke finde ???

samt står der at der skal laves en redegørelse for anvendt tilbud...
jeg fik en beskrivelse fra mit kursus forløb som så må gælde for en redegørelse vil jeg tro.
Men min praktik skal der ikke laves noget på siger min sagsbehandler?????

håber nogle forstår hvad jeg mener med det hvilke tilbud er det der skal anvendes?

og er det en gang om året når man går ledig som fleksjobber på ledighedsydelse??
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2013, 19:35   #2
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af lillesine Se meddelelser
Jeg fik tilkendt fleksjob i november 2011 og har været ledig lige siden.

Jeg har været til de samtaler man skal hver 3. mdr. og var i foråret 2012 på et kursus på 4 uger, og gik så igen ledig til jeg kom i praktik i starten af maj 2013.

Der står i bekendtgørelsen om aktiv socialpolitik §74c at kommunen skal vurdere om betingelserne for at få et fleksjob fortsat er opfyldt når personen har fået ledighedsydelse i 12 mdr. inden for 18mdr.

Der skal anvendes tilbud efter kapitel 10 og 11 i lov om aktiv beskæftigelses indsats.
hvad er det for tilbud dem kan jeg ikke finde ???

samt står der at der skal laves en redegørelse for anvendt tilbud...
jeg fik en beskrivelse fra mit kursus forløb som så må gælde for en redegørelse vil jeg tro.
Men min praktik skal der ikke laves noget på siger min sagsbehandler?????

håber nogle forstår hvad jeg mener med det hvilke tilbud er det der skal anvendes?

og er det en gang om året når man går ledig som fleksjobber på ledighedsydelse??
Læs om kapitel 10 og 11 HER
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ledig fleksjobber i det nye år? vanessa Alt det andet 0 11-12-2012 00:53
ledig fleksjobber Lindblad Spørgsmål ang fleksjob 9 18-11-2012 01:22
sygemeldt ledig fleksjobber? skov trold Spørgsmål ang fleksjob 1 15-05-2012 19:39
Ledig som fleksjobber! Mamik Spørgsmål ang fleksjob 3 08-02-2012 20:04
Fra sygemeldt til ledig fleksjobber Hansenjoe Spørgsmål ang fleksjob 4 22-08-2011 15:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension