K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-06-2012, 15:50   #1
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Arbejdsevnejournal

Jeg har en arbejdsevnevurderingjournale, som blev oprettet i 2009, den er løbende blevet justeret i forbindelse med revalidering osv. Nu er jeg blev bedt om at udfylde en ressourceprofil i forbindelse med et møde jeg skal til på JC i forbindelse med afslutning af arbejdsprøvning.

MEN hvorfor skal jeg udfylde en ressourceprofil, når alt står i arbejdsevnevurderingjournalen???
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 16:54   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kan være at der er ting som ikke står i den arbejdsevnevurderingjournal men som der skal være i en ressourceprofil....

I nogle kommuner....der er den arbejdsevnevurderingjournal faktisk en ressourceprofil.....men åbenbart ikke i din kommune...

Har de givet dig et skema eller andet som du skal gå ud fra når du skal skrive denne ressourceprofil??

Hvis ikke....så kan du finde de elementer der findes i ressourceprofilen her http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet

Normalt skal den jo udfyldes i et samarbejde imellem borgeren og sagsbehandleren...

Men det kan jo være at de bare vil have at du udfylder de ting som du ved og at i så sammen går igennem den når du skal til møde....

Det ville ihvertfald være den naturlige måde at gøre det på...

Husk når du udfylder det du kan....at få beskrevet alt så godt...så det giver et faktisk billede af dig og hvad du kan og ikke kan...

Det er det vigtigeste dokument der findes i din sag når der skal laves afgørelser...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 19:52   #3
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det kan være at der er ting som ikke står i den arbejdsevnevurderingjournal men som der skal være i en ressourceprofil....

I nogle kommuner....der er den arbejdsevnevurderingjournal faktisk en ressourceprofil.....men åbenbart ikke i din kommune...

Har de givet dig et skema eller andet som du skal gå ud fra når du skal skrive denne ressourceprofil??

Hvis ikke....så kan du finde de elementer der findes i ressourceprofilen her http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet

Normalt skal den jo udfyldes i et samarbejde imellem borgeren og sagsbehandleren...

Men det kan jo være at de bare vil have at du udfylder de ting som du ved og at i så sammen går igennem den når du skal til møde....

Det ville ihvertfald være den naturlige måde at gøre det på...

Husk når du udfylder det du kan....at få beskrevet alt så godt...så det giver et faktisk billede af dig og hvad du kan og ikke kan...

Det er det vigtigeste dokument der findes i din sag når der skal laves afgørelser...
Ok, tak så er jeg med - de har givet mig samme skema, som der er i det link, du henviser til.

Jeg kan læse mig frem til - på linket - at ressourceprofilen SKAL udarbejdes af sagsbehandleren. Er det så også forskelligt fra kommune til kommune? Men nu har jeg udfyldt den, og så må vi se, hvad der så sker. Håber på fleks...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 20:00   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej det er ikke forskeligt fra kommune til kommune....

Den skal altid udarbejdes af sagsbehandleren....uanset i hvilken kommune det drejer sig om...

Men de kan godt bede folk om at udfylde deres del hjemme og så lave selve ressourceprofilen sammen bagefter....som det ser ud til i dit tilfælde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension