K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2009, 17:20   #1
Holmeren
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
Holmeren er ny på vejen
Exclamation Føler sig snydt i revaliderings sag

Jeg er en ung fyr på 22 som dec 2007 var udsat for en trfik ulykke under arbejde, jeg var på daværrende tidspunkt i lære som kok. Efter ulykken fik jeg alvorlige problemer med min ryg, og havde derfor ingen fremtid i kokkefaget

Jeg tager så op på kommunen for at høre min sags behandler hvad mine muligheder er, og han fastslår at jeg uden tvivl er beretiget til en revalidering, og beder mig straks stoppe min nuværende uddanelse som kok. Jeg har op til flere gange gjort ham opmærksom på at jeg under ingen omstændigheder havde råd til at gå på halv revalidering, og han siger at jeg uden tvivl får fuld revalidering. Jeg har i mellemtiden læst lidt omkring reva og ser at man enten skal være 25 eller havde færdig gjort en uddannelse for at være beretiget til fuld revalidering. Jeg gør ham self opmærksom på dette, hvortil han svare at det er en afgørelse han tager.
Vi lægger så en ehervervsplan, som jeg får tilsendt med kyds i fuld revalidering og et efterfølgene tlf opkald om at alt er som det skal være og jeg blot skal starte min nye uddanelse.

Januar 2009 starter jeg så min uddanelse som webintegrator, og alt går som det skal indtil vi når feb. Jeg opdager her at jeg kun har modtaget det halve beløb af det lovede (Og jeg har intet hørt om dette fra kommunen) hmm..
Jeg ringer så til min sagsbehandler, som fortæller mig at han har lavet en fejl og self. beklager. Og mere har han ik at sige.

Jeg føler mig taget ved næsen noget så groft...

Håber nogen har hørt om lignene sager ellr ved hvad jeg skal gøre her.


Med venlig Hilsen
Holmeren er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Føler mig snydt efter jeg læste dette Mrnice Spørgsmål ang fleksjob 15 08-07-2015 18:15
Hjælp til revaliderings sag Kitt Alt det andet 30 30-08-2011 10:00
revaliderings regler nensypigen Alt det andet 5 11-10-2010 15:39
Revaliderings-godkendt og arbejdsprøvning mortilm Dit og Dat 5 26-05-2010 22:57
Snydt for timer i 7 år..... kirjen Spørgsmål ang fleksjob 8 12-06-2009 15:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension