K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-12-2008, 17:44   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jdp det er der godt nok ikke noget at sige til ....

Og det lyder da også helt grotesk optog du samtalen ??

Jeg vil da mene at nu har din sagsbehandler p***** terræn af og nu må det være din tur...

Hvis jeg var dig så satte jeg mig omgående ned og skrev en mail med den omtalte samtale i en klage over sagsbehandlingen...

jeg kunne godt skrive et udkast men formoder at sprogbruget er farvet lidt af din nedtrykthed ellers ville jeg godt skrive et udkast til dig

Men under alle omstændigheder så er det værd at skrive en klage refare til mødet dato det og det hvor du fortæller at du nu har mødt din nye sagsbehandler og at du er mildest talt foruroliget og bange for at møde den krampe en gang til ...

skriv hvad beskederen i samtalen var , fortæl at det er sådan at du pga din sygdom har svært ved at komme til stedet og at det aldrig har været et problem for de andre sagsbehandlere før at holde mødet et andet sted...

og hvad den nye`s besked lød på ..

Skriv noget om at du bestemt ikke føler dig for god til at arbejde, men at det er sådan at du har en sygdom og du er ved at søge førtidspension og at du mildest talt gik i sort over sagsbehandlerens mildest talt kritisable opførelse og at du bestemt ikke har tænkt dig at finde dig i det og at du forlanger en undskyldning og gerne en anden sagsbehandler da du ud fra udtaleser og udsagn fra sagsbehandleren ikke kan se anden grund til den nedgørelse af din person end at din sagsbehandler åbenbart ikke tror dig og dine læger eller andre der ikke er af samme mening som hende....

slut af med at skrive at du formoder at der pr efterdags kan afholdes møder som med dine gamle sagsbehandlere og i fald de ikke kan opfylde at du får en ny sagsbehandler så vil der for fremtiden være bisidder med da du ikke ønsker at møde en sagsbehandler med den form for moral etik og menneskesyn alene ...

Send det så til din borgmester som en klage over sagsbehandling , send det samtidig til din sagsbehandler som oplysning og sørg så for også at sende en aktindsigts erklæring samt en skriftlig besked om at du pr efterdags forventer at modtage et referat af ALLE møder med pågældende person..

På den måde får du også klargjort over for sagsbehandleren at du ikke er bange for hende og at du ikke gider af finde dig i alt fra hendes side...

Håber du har mod på det og ikke bare finder dig i det hele ...

Hejdien
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anbefaling af reumatolog i Kbh/nordsjælland Bella67 Alt det andet 6 17-05-2011 13:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension