K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-11-2016, 15:55   #1
Lara1
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-11 2016
Indlæg: 1
Styrke: 0
Lara1 er ny på vejen
Uarbejdsdygtig

Hej

Jeg skriver angående min mor.
Hun faldt på trappen i 2010 og er blevet opereret i ryggen i 2012, blandt andet for discouskulaps. Der er blevet opereret nogen knogler ud og erstattet med metal. Hun har kun fået det værre efter operationen. Alle hendes lægerapporter siger at hun er uarbejdsdygtig, men det vil de ikke hører på. De vil have hende ud i ulønnet arbejdet. Hun har ikke fået nogen former for løn lige siden januar 2013.

Hun sagde dog ja til en arbejdsprøve, og er så faldet på arbejdspladsen og har slået nakken grundet stærkt medicin som hun tog. Og har nu slidgigt i nakken. Kommunen nægter at tage nogen former for ansvar, og vil stadig have hende i praktik/arbejdsprøve.

De har slæbt hende frem og tilbage oppe ved kommunen i alle de år uden at hjælpe med noget som helst.
Min mor er 38 år.

Jeg håber I kan hjælpe mig og min mor!

Mvh Lara
Lara1 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension