K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-05-2014, 09:35   #1
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 11
Eln er ny på vejen
Søgt selv førtidspension efter forlængelse af sygedagpenge.

Hej,
Jeg er helt nyt på K10. Jeg ved ikke hvis jeg kom på den rigtig side. Jeg er meldt syg fra sept. 2011, på grund af en arbejdsskade. Det er anmeldt ind i ask og d. 3 marts 2014, fik jeg afgørelse i min sag. Ask godkendte ikke min arbejdsskade fordi der mangler dokumentation. Jeg hat klaget over for afgørelse og det blev videre sendt til Ankestyrelsen. Kommunen kom og stoppede sygedagpenge fra d. 23 marts. 2014. Da der har været mange fejl fra kommunens side, til sidst, mere nu d, 12 maj, fik jeg nyt afgørelse fra kommunen hvor de forlænge sygedagpenge med og til 19 maj 2014, og hvor kommunen henviser mig at jeg skal kontakte jobcenter for at ansøge kontanthjælp, eller så skal jeg kontakte a- kasse. Jeg er stadigvæk syge. Jeg kan ikke få kontant hjælp da jeg er gift og vi bor i eget hus. A- kasse det er ikke nogen jeg kan tænke mig da min sygdom er kronisk og der findes ikke behandling muligheder.
Jeg har selv søgt førtidspension efter paragraf 17, da jeg synes andet var min sidste chance til at forlænge sygedagpenge. Er det ok jeg har søgt det for udløbsdato af sygedagpenge. Jeg vil meget gerne høre fra jer. Tak. PS. Jeg har rigtigt det svært med min koncentrationsevne, jeg er lige udskriver fra sygehuset med TCI.
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension