K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-10-2013, 18:21   #11
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Her hopper kæden lige af for mig...

Du går rettens vej for at overbevise kommunen om at du ikke kan arbejde, du siger til kommunen du godt mener du kan uddanne dig ???
Det hænger ganske enkelt ikke sammen.
Hvis du vil opnå noget som helse, må du vælge hvilket "spor" du vil køre, ellers risikerer du at alting aldrig bliver til noget.

I et ressourceforløb kan indgå mange ting.
Du har selv talt om at komme igang med træning og cykling, du har talt om at du har behov for en hund til trykhed, som du selv skulle træne, begge dele kunne du forhøre dig om kunne indgå i et forløb.

Du bør vide at uddannelsen til psykoterapeut er ikke noget man tagerfor at reparere sig selv.
Det er en krævende uddannelse.
Og kommunen vil jo komme bagefter og sige at du nu har en uddannelse og bare kan gå ud og bruge den.

Derimod kunne du måske i et ressourceforløb få bevilliget en psykolog hvis det er det du har behov for.

Ved du overhovedet hvordan en psykoterapeut uddannelse er bygget op???

Der er absolut ikke tale om en uddannelse på fuld tid og kender du min situation godt nok, hvilke jeg ikke regner med du gør, så har jeg svært ved at fastholde ting i flere uger af gangen, så jeg vil holde mig til hvad der anbefales af professionelle.

Jeg har altid haft den drøm at blive psykoterapeut og er blevet anbefalet det af flere, for man arbejder med sig selv og kun sig selv.

Det kan så være at man kommer dertil hvor der kan blive en bedring i ens arbejdsevne at man kan bruge det i et fleksjob, det er der ingen garanti for.

Og jeg har flere gange spurgt kommunen om hjælp til psykolog, men det er der ikke penge til, tror du så at fordi der er kommet et "udtryk" som ressourceforløb at de pludselig vil ændre mening??? NEJ...

Det koster penge og hvad der koster penge vil kommunen ikke deltage i!!!

Måske hvis du har læst hvad der står i mit indlæg, så har jeg borderline, ved ikke om du kender den sygdom, men den gør tingene en del sværere for mig og andre med den diagnose at fuldføre noget som helst.

Samtidig har jeg flere diagnoser som spiller ind.

Men ellers tak for din kritik.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
ankesag muren65 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 25-01-2012 08:50
svar fra statsforvaltningen ang ankesag,ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-01-2011 19:25
Midt i en ankesag Carmen Spørgsmål ang fleksjob 17 20-09-2010 14:11
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension