K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-10-2006, 21:17   #1
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Lise Ehlers

Lise Ehlers - den misforståede sandheds-apostel

Jeg har hørt om Lise Ehlers før. Jeg har hørt om Lise Ehlers "teorier" før. Jeg har hørt om den skade Lise Ehlers påfører andre mennesker og jeg har hørt om den ammunition - Lise Ehlers støber for sagkundskaben, de sociale myndigheder og politikere.... så specielt syge kvinder kan, med hjemmel i Lise Ehlers "teorier" fortsat negligeres i familierne, i sundhedsvæsenet og i samfundet som helhed....

Lytter man til Lise Ehlers ord.... og hun er meget veltalende person, foredragsholder.... hmm.... et hundrede foredrag om året.... til en sum penge for hvert foredrag.... har Lise Ehlers teorier forlængst gjort hende til millionær.... tæller kasseapparatet. Intet under, at her slipper og slækker man ikke på noget, guldindbringende ord.... alt sammen for kvindernes bedste. Det er mindre vigtigt, at man skader mere end man gavner.... man slipper ikke hønen med de gyldne æg....

Jeg har i dag ikke mulighed for at gå nærmere ind på Lise Ehlers og hendes skadelige virksomhed.... Indtil videre vil jeg gerne anbefale, at man klikker her og klikker videre på linket Hør udsendelsen her (1:26:56), skruer op for højtalere og lytter til denne, ordets sanglærke kvidre om kvinder, "ondt i livet", hysteri og andet godt i retning af, hvorfor vi kvinder burde tage os sammen og lade være med at pive....

Jeg må skynde mig at informere om, at jeg selv er ikke diagnostiseret hverken med fybromyalgi, piskesmæld eller andet "ondt i livet"... jeg har intet i klemme og alligevel kunne jeg rive håret af Lise Ehlers, stykke for stykke.... indtil der ikke var et hårstrå tilbage på den selvretfærdige og selvbestaltede ekspert i, hvad man kun kan have begreb om, når man selv er midt i....

På sin hjemmeside skriver Lise Ehlers bl.a. "Jeg mener, at samfundet er så rigt, at der er råd til at yde en borgerløn til alle som af mange forskellige grunde ikke har arbejde, uden at der skal betales med en sygdomsdiagnose." .... der er bare den hage ved det, at alene talen om borgerløn får de fleste politikere til at se rødt.... plus - anbringer man reele sygdomme under betegnelsen "ondt-i-livet-syndrommet" - behøver man ikke længere forske i dem og på denne måde kaster man igen tusindvis af kvinder "for løvene" som værende "hysteriske", "hypokondere" eller slet og ret "nassere". Dette er netop, hvad Lise Ehlers selvbestaltede togt mod "kvindeforagten" indebærer for os i dag.... ophør med fokus, ophør med forskning og en total afmotivering af denne, i forvejen ikke alt for ivrige lægestand.

***
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ehlers danlos hypermobile Alt det andet 58 21-02-2016 15:54
Svendborg - Lise Ehlers m.v. zuza Politik og Samfund 1 17-08-2008 14:40
Diagnoseliste - førtidspension - Ehlers zuza At søge førtidspension 14 16-05-2008 23:00
Tilykke til Lise W Hejdien Dit og Dat 4 12-11-2007 23:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension