K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-05-2012, 18:30   #12
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Wink Nogen gange må man tabe en kamp for at vinde krigen

Hmm jeg har den samme følelse som LUM, der er ydereligere domme der desværre gør at man bliver nød til at følge en bestemt behandling uanset hvor langt ude man selv føler det, f.eks har jeg "kun" et FYSISK problem, alligevel blev jeg også udredt somatisk samt jeg SKULLE gå til psykiater & fik vanlafixin selvom samme psykiater skrev til kommunen dette var at gå langt over målet, og han mente der var noget galt (han skrev ikke hvad, det var helt op til kommune at vurdere) og fordi at jeg ikke skulle blive udsat for de skulle skrive at alle muligheder IKKE var udtømte, så fik jeg jeg max dosis, det noget med 375 mg, og jeg havde nu aldrig haft nogle problemer med hovedet før, men den dag i dag, så jeg nu glad for jeg gik det igennem (ca et halvt år, hvor jeg INTET kan huske) for nu venter jeg bare på SB får opdateret min resurceprofil og så bliver min sag indsendt som en $18...
Men HELD & LYKKE TIL
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøves for 3.gang trods lægers ord! buster Politik og Samfund 9 13-07-2011 21:21
Diagnoser der ikke kræver arbejdsprøvning. phhmw Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 17-05-2011 13:26
arbejdsprøvning på trods af nej fra jobkonsulet i næstved Huldra Politik og Samfund 4 30-01-2010 11:54
Ej underkende lægers udtalelser zuza Lægekonsulenternes Rolle 9 14-08-2008 14:32
Lægers rolle i sager om førtidspension Hejdien K10 Nyheder 0 27-09-2007 09:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension