K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2011, 11:34   #1
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Jeg forstår det ganske simpelt ikke!!

Forældre til handicappede skal til at få mulighed for at få større TA, når de er hjemme for at passe deres handicappede eller syge børn ifølge avisen.dk. Og det er jo godt!!! Grænsen bliver rykket fra 20.241 til 27.500/md

Karen Hækkerup udtaler, at det er vigtigt for hende at de sikrer "at familierne kan få deres tilværelse til at hænge bedre sammen". Fantastisk!

Og lige så fantastisk det er, lige så undrende står jeg overfor hvorfor varighedsgrænsen for sygedagpenge ikke er kommet lige så hurtigt i stand!! Og hvorfor os der er sygemeldte og som så belejliget ryger på ægtefælleforsørgelse åbenbart ikke har noget krav på, at få vores tilværelser til at hænge bedre sammen. Jeg synes det er fantastisk at der er mulighed for TA omend jeg nok må indrømme, at jeg er lidt overrasket over størrelsen.....synes faktisk det er temmelig meget. Jeg ved godt, at det ikke er noget forældrene på nogen måde har bedt om, ønsket eller kan gøre for, men det har folk på ftp jo heller ikke fx.

Nu skal det ikke lyde som om jeg har ondt et vist sted over at nogen kan få TA!! Men jeg undrer mig blot over at forældre til et handicappet barn har mulighed for at få så meget mere end fx. en handicappet voksen på ftp.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forstår det bare ikke! Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 32 10-01-2012 21:17
Sagsbehandleren forstår ikke! Tina1983 At søge førtidspension 29 29-06-2010 08:48
Hjælp Kan ikke forstår det ?? dobar Spørgsmål ang fleksjob 26 10-04-2010 20:25
der er noget jeg ikke forstår Huldra Dit og Dat 4 04-03-2009 13:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension