K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2011, 12:21   #1
MariaVejle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
MariaVejle er ny på vejen
Exclamation Udsættelse af udsættelse.. Jøsses HJÆLP!

Jeg føler efterhånden at jeg har rendt hovedet mod en mur konstant det sidste års tid...

Jeg er efter at være gået ned med stress/depression og colitis ulcerosa stadig ikke uredt efter 1 år på sygedagpenge. Min sygedagpenge ophørte den 1/8-2011 og jeg har nu modtaget en udsættelse af en udsættelse for at finde ud af om mulighederne for at forlænge min periode er der...

Jeg har attest fra psykolog, læge samt overlæge fra psykiatrisk afd. der sammen har skrevet at jeg har brug for ½ år yderligere og at de mener jeg vil være tilbage på fuldtid til denne tid. På trods af dette mener sygedagpengekontoret ikke at det er nok information.. Jeg er i behandling med medicin samt samtaler. Jeg har selv været opsøgende i forhold til at komme tilbage på arbejdsmarkedet og er nu oppe på 20 timer om ugen ( HAr været i praktik de sidte 2 mdr )på en arbejdsplads hvor jeg har mulighed for at komme ind som elev når jeg er klar til dette.

Jeg vil høre om der er nogen derude der kan sige hvor jeg står og hvad jeg skal gøre i det her.. Min sagsbehandler er så oveni lige taget på ferie og er først tilbage i næste uge... Det er utrolig hårdt ved siden af at kæmpe med at komme tilbage samtidig at skulle kæmpe med systemet

På forhånd tak
MariaVejle er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udsættelse af afgørelse om sygedagpenge Betina1977 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 12-09-2012 17:09
Udsættelse af afgørelsen Susanne M Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 19 15-03-2012 14:50
udsættelse af afgørelse af stop for sygedagpenge? henriettej Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 08-08-2011 21:46
Udsættelse af afgørelse BerlingoFar Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 30-03-2011 21:05
Udsættelse af reformen ? S_Phoenix Politik og Samfund 13 27-09-2010 14:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension