K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2011, 13:51   #33
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Kommentar til påstand fra MTVRV1 i anden tråd på K10

Du skrev at:

nu ved jeg godt du hader HKI:

- i tråden http://www.k10.dk/showthread.php?t=18588

Da emnet passer bedre til denne tråd skriver jeg min kommentar her.

Det er urimeligt bare at komme med en påstand om at jeg hader HKI.

I de år jeg var elev på HKI var der både gode og dårlige oplevelser. Desværre flest dårlige. Her på K10 har jeg skrevet om de dårlige oplevelser for at advare andre imod at få revalidering på HKI.
Derfor er det mest triste oplevelser fra elev-tiden jeg omtaler her på K10.

De første måneder som elev på HKI var super gode. Eleverne blev behandlet pænt og undervist af erfarne folk så vi lærte noget. Det var dengang Bjærring (kaldt Gammelfar) var direktør og HKI stadig var på Borgervænge.
Så den første tid på HKI var altså helt ok MTVRV1.

Da den gamle direktør går på pension og Kirsten Møller bliver ny direktør på HKI starter balladen.
Kirsten Møller laver meget om på HKI og det får både elever og ansatte til at blive utilfredse.
Eleverne klager over dårlig undervisning på værkstederne fordi mange flere skal i arbejdsprøvning på værkstederne. Derfor har værkstedernes personale ikk længere tid nok til at undervise elever så de får en god uddannelse.

Personalet på værkstederne bliver osse utilfredse og mange finder sig et andet job.
De nye folk HKI ansætter rejser som regel igen efter få måneder. Især sagsbehandler / socialrådgiver bliver hele tiden skiftet ud fordi de ikk gider at arbejde på HKI.
Nogle af de der arbejder på værkstederne fortæller endda til elever at de ikk har tro på at Kirsten Møller har evner for at være leder på HKI. Personalet er nervøs for at den dårlige direktør får HKI til at lukke.

Den nye direktør skifter osse cheferne ud på HKI.
Underdirektør Poul Melva bliver fyret kort tid efter HKI er flyttet til Glæntevej. Dengang bliver der snakket om at Kirsten Møller giver ham skylden for at flytningen af HKI er ren kaos.
På dem måde slipper hun af med underdirektøren og får selv mere magt.

Når der kommer ny direktør prøver nogle at slikke de rigtige steder for at blive leder.
Gösta Vilgren og Frank Olsen bliver de nye der sammen med Kirsten Møller bestemmer ALT på HKI. Hvis de ansatte på HKI bliver uvenner med en af de 3 så får de et spark i r.... og ryger ud.
Cheferne Gösta Vilgren og Frank Olsen er efter min personlige mening mindst ligeså inkompetent til dere job som direktør Kirsten Møller. Som jeg ser verden har de ikk en pind forstand på arbejdet med at give mennesker på revalidering en uddannelse.

Det eneste jeg ”hader” HKI for er at dette uddannelses-sted skulle ødelægges af direktør Kirsten Møller og cheferne Gösta Vilgren og Frank Olsen.
Det er min mening om sagen.

Jeg begynder snart at fortælle historier om hverdags-livet på HKI som dengang blev nedskrevet i min dagbog. På den måde kan MTVRV1 og andre får indblik i hvad der foregår inden for murerne i et jobfirma som HKI.
Det bliver skrevet ind i denne tråd.

Min dagbog indeholder mange notater om lederne og personalet på HKI.
Jeg tror MTVRV1 forstår hvorfor jeg er meget kritisk over for jobfirmaet HKI når uddrag fra dagbogen kan læses her på K10.

Jeg vil fx skrive om:

- ansat med store alkoholproblemer der har elever og folk i arbejdsprøvning.
- Kronprinsesse Mary som indvier HKI´s nye bygning.
- Flytningen til Glæntevej som er ren Gøg og Gogge.
- Elever som ikk får undervisning i flere måneder efter flytningen.
- Personalet der hele tiden skiftes ud på HKI.


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stort tak til wistleblower Hans Bøgesvang Riis, tidl. jurist ASK gunvor Det er da strengt ! 7 22-11-2013 09:40
kommentar sendt til UGENYT samt til Anne Knudsen kastor Lægekonsulenternes Rolle 3 07-08-2011 22:39
Hans Pilgaard Jeremissen Ortopædi c.l.e.o. Alt det andet 4 07-01-2011 00:55
Speciallæge Hans Viggo Johannsen jsn Dit og Dat 5 20-05-2009 21:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension