K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2010, 00:13   #10
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Der er en ting jeg mangler i den her debat (og sorry jeg kan ikke hitte ud af i disse dage at regne i milliader ) så hjælp mig gerne hvis i kan ...

det er jo sådan at man maks kan få løntilskud til

For fleksjob oprettet efter 1. juli 2006 kan løntilskuddet højst beregnes ud fra en løn på 416.210 kr. (2008) på årsbasis eller 216,33 kr. (2008) på timebasis.

tager jeg 2500 flekser og siger at de hver i sær har den høje løn så vil det give 1.25 milliarder ... for det er jo ikke refusion for 700.000 som det udlægges i medier og af støjsen men det er refusion af maks 416.210 (en hæver at det er sat ned til under 400.000 men det er det sidste tal jeg har kunne finde ) men er det så halvdelen af 416.000 de skal refundere så bliver det til hver i refusion 208000 det er forudsat at alle har 50 % refusion , kan nogen så lige forklare mig hvorda 2500 * 208000 bliver til 1,25 milliader ??

bliver det så det eller er det mig der ikke kan regne ?? he he ...

og hvor er det henne i hele medie billdet at man ikke kan få refusion for 700.000 har læst så mange debatter idag selv ved fagforeninger hvor folk kaster op over at nogen skal have så mange penge og at der burde være en øver grænse ... øhhhh der er en øvre grænse hvorfor er der ikke nogen der fortæller det ....

Synd at 2500 med for mange penge skal ødelægge det for os alle sammen .. men på den anden side hvis de har den øvre grænse og hvis deres arbejdsgiver er villige til at betale så meget mere ud af egen lomme så må man vel sige at de på en eller anden måde gør sig fortjent til pengene ikk ... ??

Næææ man burde kunne få vendt debatten om , men hvordan .. start lige med at regne ud for mig , så skal jeg gerne skrive en mail til tv 2 og ikke mindst til avisen og 3f som er med til at puste til den her ... hvad med om de tjekkede deres kilder og fandt ud af om det forholder sig som det de bringer videre .. nu ved jeg hvorfor jeg har journalist og politikker lede pt
min lomme regner siger det bliver 520000000 52 og 7 nuller..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
overførselsindkomst-nu kører de igen på kontanthjælpen østerbro Politik og Samfund 8 23-05-2012 13:23
Så kører siden igen! Suncil Politik og Samfund 23 05-12-2008 14:33
Den kører endnu...... guffii Dit og Dat 4 28-03-2007 02:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension