K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-07-2010, 08:11   #11
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Hmmm - ja hun er så virkelig ude efter mig...har modtaget alle papirerne - fra aktindsigt.
og fordi jeg til tider har haft 30-37 timer ugentlig i mit firma - der ikke er belastende i det omfang alle andre arbejdspladser er (også når man selv vælger hvornår -jo) - er hun nu der hvor hun mener jeg har fået min flex - ubegrundet!
Hmmm den gamle arbejdsskade fik jo lige et slag da jeg forsøgte mig som lønmodtager igen..ikk'?
oog arbejdsprøvning (der mener næsten nul arbejdsevne) var sq da efter ???
fatter hat!
Nogen der kan hjælpe ud - hvad gør jeg nu?
Vil i hvertfald lige be' om at borgerservice ikke træffer afgørelse før jeg har lavet anmærkninger til hele min sag, samt til min Socialøkonom er tilbage og kan skrive brevet, som det skal skrives!
Indtil videre har hele dette kommune "sjov" kostet os 50.000 kr.....fandme fedt hva?
er temlig' frustreret nu..........................
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension