K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-07-2009, 13:11   #1
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Åh nej ikke igen

Øv så skete det igen.

Er lige nu i virksomhedspraktik og har fået forlænget til den 6/8
Vi skulle se om jeg kunne komme op over 12 timer.

Jeg havde ikke haft en eneste sygedag, men som et lyn fra en klar himmel i sidste uge, det kom det så igen, endnu en smerte periode med store smerter i mit venstre ben, og det dunkede vildt i det. Øv jeg hader de perioder, de kommer ellers sjældent, men nu er de begyndt og komme hyppigere for hvert år.

Jeg ved godt de "kloge" siger det ikke bliver bedre, men jeg hader tanken om det på sølle 3 år er blevet så slemt, jeg ikke engang kan arbejde små 12 timer.

Øv der går så mange tanker igennem mit hoved, og hvor ville jeg ønske et split sekund at mine forældre var på jorden,så jeg bare kunne være den lille pige, som kunne søge svar hos dem. Det er jo tros alt et gen jeg har arvet fra en af dem.

Min ældste søster, hende har jeg lovet og holde orienteret omkring når jeg har det skidt eller der er dårlige blodprøver, og hun er virkelig bekymret for mig, men også den rationelle type som jeg selv er, så jeg ikke går i spåner for tit. Hun har sagt til mig, vi ved jo bette pus at det ikke bliver bedre, og når det nu er blevet så slemt og de smerter kommer hele tiden, mon ikke så dit arb. liv er ved at være forbi. Det kunne jeg slet ikke svare på, for den tanke vil jeg bare helst ikke tænke, ikke endnu.

Det værste ved det her er, at jeg ringede ud til hospitalet for at snakke med min kontakt derude. Jeg udskød det lidt, for var ikke vild med tanken om hvad hun ville sige. Men fik ringet ude fra arb. da jeg var så dum og prøve og tage derned om mandagen.

Hun sagde til mig, det bliver jo værre og værre og du skal tage flere morfin piller for bare at holde dagen ud, når du har det sådan, dine veneklapper er jo smadret pga blodproppen og din åre i lysken er lukket helt til nu, så hver gang de små årer skal finde nye veje tilbage til hjertet vil de presse på for at blive udvidet også er det du mærker de smerter. Du havde sådan en periode for mindre end et halvt år siden og nu har du det igen.
Du har svært ved at kunne holde til 14 timers arbejde, så tror jeg heller ikke du kan holde til 12 timer om kort tid. Jeg spår dig altså ikke et særlig langt arb.liv.

Hvorfor nu, havde virkelig håbet jeg kunne holde til bare de 14 timer.

Jeg tænker og tænker og ved bare slet ikke hvad fremtiden byder, og det er vel egentlig det værste.

Det er godt nok længe siden jeg har været så negativ, men øv kan slet ikke se noget positivt i noget for tiden.

:-/ Lone
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2009, 13:28   #2
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Jeg har ikke så meget at sige, andet end du helt klart trænger til en stribe af dem her
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2009, 13:58   #3
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sun-lady Se meddelelser
Jeg har ikke så meget at sige, andet end du helt klart trænger til en stribe af dem her
Jeg siger det samme som Sun-lady:

Pas på dig selv!
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan jeg få sygedagpenge igen, hvis jeg ikke kan klare job? Jupiter Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 15 05-02-2012 17:49
Visitation til fleksjob - anke en ikke truffet afgørelse igen? Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 1 13-04-2010 08:49
Nej nej ikke igen... ab roses Alt det andet 8 19-09-2009 18:18
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Odense igen, igen... de kan ikke læse zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 20-03-2008 18:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension