Se enkelt indlæg
Gammel 30-06-2015, 03:28   #15
Timeagain
Slette Bruger
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2015
Indlæg: 47
Styrke: 10
Timeagain er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Sådan er det jo (frit efter Margrethe Vestager), når folket styrter afsted over stok & sten (sikkert incl. en del aktive og passive K10-brugere) for at stemme på partier (incl. DF), der peger på en Blå Regering :-)

Konsekvensen af X'et skal nok fremadrettet blive God Underholdning ... samtidig med at "nogen" kan sidde tilbagelænet og glæde sig over tilvæksten i formuerne ... bare typisk ikke hos "nogen"-segmentet, der høvler ind på K10 ... for her er typiske ingen eller kun en beskeden formue at få øje på :-)

Ja ... og vi kan vel ikke engang sige: Så ka' de lære det ... for det spænder teflon-effekten sikkert effektivt ben for ...


Engell: Ny beskæftigelsesminister er gift for de røde partier ... og han fortsætter:Kilde: http://www.avisen.dk/kommentatorer-l...te_332206.aspx


Den nye Tabermand ved roret mener "pludselig" alligevel ikke, at Danmark er et taberland...(sådan da ... for substansen er givet den samme ... nu bare "omformuleret")Kilde: http://www.avisen.dk/~/neergaard-tra...-t_332357.aspx
Ja TimeGuest du har helt ret i det som du skriver! Jeg kan virkelig heller ikke forestå hvorfor mange uarbejdsdygtige vælger at stemme på DF og Blå Blok. Deres forsvar til det er at "Jamen DF har lovet, at de ikke vil skære i de sociale ydelser!". Nej siger jeg så, de har kun lovet ikke at røre ved Førtidspensionen og Dagpengene.
Kontanthjælpsloftet vil de højst sandsynligt gennemføre med Venstre her til efteråret og det kommer til at gå ud over, både Enlige og Forsørgere på kontanthjælp, bare vent at se!

Og ja nu har Idioten fra DA trukket sin udtalelse tilbage, om at Danmark ikke var et taberland alligevel, bare fordi at han er blevet beskæftigelsesminister, hold kæft et fjols, siger jeg bare!
Tænk at udtale om sit Fædreland, at det er et taberland! Hvis der er nogen som at der er en taber så er det ham, den kolde og kyniske personlighed fra DA.
Timeagain er ikke logget ind   Besvar med citat