Se enkelt indlæg
Gammel 04-01-2006, 22:43   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: A og B fleksere, retfærdigt ?

Hej Stella ...

jo skal lige prøve at forklare den....

Jeg er afprøvet og alt det man kan være igennem...

de ti timer kommer sig af at i aldi har man (i den jer er i ihvertfald) det sådan at man er ¨på vagt to af gange, der er så to der møder ind fra kl 9- 19:15...
da jeg er sat til min ressourceprofil en arbejdsuge på 15-20 timer ugentlig, med 3-4 timer om dagen...

Det har jeg fået at vide er praktisk talt umuligt at skaffe arbejde til ....

Så kom jobkonsulenten jo og meddelte mig at der var et job til mig i aldi... da jeg startede aftalte jeg med ham 3-4 timer om dagen...

jeg ville jo så gerne høre om der overhovdet var et job til mig der og snakkede med distrektschefen, og fik så at vide at ja de var meget glade for mig og kunne jeg klare at arbejde 10 timer to gange om ugen , ja så kunne jeg godt regne med at der var et job til mig i aldi....

Aldi fortalte mig så samtidig at det var min jobkonsulent blevet gjort opmærksom på...

Men men det havde han bare ikke ment var nødvendigt at fortælle mig, ligledes havde han ikke syntes at fortælle mig at han havde oplyst aldi at det ikke behøvde at være noget der havde noget med job at gøre men simpelthen bare at jeg prøvede at arbeje i forretning og se om det var noget for mig....

Jeg må indrømme at jeg overvejer og har sagt ja til at prøve ti timer på onsdag...
men også at jeg kun gør det for at komme ud af systemet...

vi kender alle de tider hvor man bliver led og ked og træt af at være i det her system .. og en af de perioder er jeg åbenbart kommet ind i .. .men men .. jeg har nu besindet mig...
idag pressede jeg citronen .. var på arbejdet 3½ time.. det har medført smerter i led og hovdepine og træthed i en grad så jeg ikke kan meget andet end at ligge på sofaen og glo... og det er ikke noget man kan være bekendt at byde sin unge ... :@:@:@

jeg vil sætte mig ned og skrive et brev til min jobkonsulent... (lige så snart jeg har et klart øjeblik ) og her vil jeg lige stille ham et par spørgsmål om hvordan han selv syntes det går med vores samarbejde

jeg overvejde seriøst at sige ja til at prøve et par månder i praktik at arbejde i to gange ti timer om ugen ... og se om ikke jeg kunne få det til at hænge sammen ...

men sådan som jeg har det idag med 3½ time må jeg nok sige at det er nok utopi .. især da et af de symptomer jeg har er at jeg mister min koncentration i løbet af 3-4 timer

men hvad... som det pligtopfyldene og arbejdsomme menneske man er opdraget til at være, ja der er man lige ved at love dem at man arbejder fuld tid... bare for at komme på arbejdsmarkedet ...

men så skal man bare lige sætte sig og tænke på hvordan man har det i dag

men det korte af det lange er at min konsulent åbenbart mener at 20 timer om ugen er 20 timer om ugen... også er det lige meget om man har dem i et stræk eller over en uge.. tro mig ... det kan mine skuldere og hovde i dag mærke at det ikke er

Og ja jeg føler mig i den grad presset, forstået på den måde at jeg ikke har fået særlig mange tilbud, om arbejde, og jeg hvergang jeg er hos min konsulent får at vide at hvis ikke jeg gør sådan noget som at kravle rundt på en båd og vaske den... eller som nu arbejder 10 timer om dagen.. så er der ikke noget til mig på arbejdsmarkede.

Og så er der ens eget behov for at komme videre med sit liv :|:|:|
  Besvar med citat